Lütfen Okuyun!

733 38 10
                                    

Hepinize Merhaba öncelikle! Aslında burada bölüm dışı bir şey paylaşmayı düşünmüyordum fakat gerçekten değinmek istediğim ve  rahatsızlık duyduğum bir konu var. Bunun dışında da ufak bir duyurum...
Öncelikle, bölüm yayınlama sıklığım gerçekten çok geniş aralıklarda biliyorum ve bunun için hepinizden teker teker özür diliyorum. Ancak bunun dışında kendime ayırdığım vakti ve okul yaşamımı göz önünde bulundurduğunuzu düşünüyorum. Zaten bu konuda çok eleştiri almadım. Bölüm yayımlama sıklığım birazda sizin bölüme verdiğiniz tepkilere göre değişiyor. Ciddi anlamda yorum sıkıntısı var. Uzunca yazdığım bölüme gelen yorum sayısı 2-3 olunca eh ben de bir miktar beklentinin oluşturduğu kırgınlık meydana geliyor. Sizlerden istediğim kısa, bir adet yorum bırakmanız. Bölümü gören sayısı ve yorum sayılarına lütfen kendiniz bakın. Nasıl hissettiğimi bence anlayacaksınız. Bundan sonraki bölümlerde gerçekten yorum görmek istiyorum. Aksi halde ben de burada bölüm paylaşma hevesi minimuma düşecek.

Bir diğer konu olarak; İki Gölge için bir instagram hesabı açtım. Orayı takip ederseniz çok sevinirim. Yeni gelecek bölümlerden pasajlar paylaşacağım. Hem siz bölümü beklerken, o gelecek bölüme dair bir bilginiz olur hem de hikayeyi geniş kitlelere duyururuz. Bu noktada önemli bir hususu dile getirmek isterim: Yorum yapmanın ve hikayeye çok insana duyurmanın anlamsız olduğunu düşünebilirsiniz, lakin bu durum çok farklı. En başından beri bu kitapta amaçladığım bir şey vardı ve onu başarmaya başladım. Sizlerin gerçekten hissettiğini artık biliyorum. Tek istediğim sizlerde uyanan bu hisleri, başkalarına da yaşatmak. Umarım baştan sona kadar okuyup ne demek istediğimi anlamışsınızdır. Bölümün altında olan yorum kısmında ne düşündüğünüzü belirtebilirsiniz. Ben instagram linkini oraya bırakıyorum. Hepinize teşekkür ederim. Hoşça kalın!

İKİ GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin