Okay. Dus ik heb een naam, waar je niet zo gemakkelijk een bijnaam van kan maken. Mijn naam kan je namelijk niet echt afkorten. Want, het is Zoë. Alleen noemt mijn tante me Zo en dat vindt ik verschrikkelijk. 'Hey Zo! Ik ga zo naar de winkel Zo, ga jij dan ook mee zo?'
SNAP JE WAT IK BEDOEL?!
Maar ja. Sommigen noemen mij Zoetje. Een bijnaam hoe ik vooral in de eerste werd genoemd. Mijn Wattpadnaam is zelfs Zoetje14 geweest. Dus ja. Ook word ik Zoet genoemd. Ik heb namelijk acht jaar lang op de basisschool in de klas gezeten met een andere Zoë. Dus het was altijd Zoet en Zoem en als je de naam Zoë zei, dan keken twee gezichten om. De teleurstelling is dan ook dat Zoem vaker werd geroepen. En de T heeft inderdaad te maken met mijn achternaam. Woepsie. Maar alsnog krijgen jullie em niet te weten. En ik kwam dus nu in de klas bij weer een meisje. Dus onze namen worden telkens geroepen en dan kijken we allebei op. Onze mentor noemt ons vanaf nu Zoet en Zoev. En toen werd ik Zozo genoemd. En raad eens: ik gaf mezelf die bijnaam waardoor iedereen mij zo ging noemen.
I'm so smart. *hairflip*
Oh en ik werd ook koekip genoemd door mijn toen voormalige wp naam. XD zacmalik
Maar ja, dat waren de bijnamen met de Z denk ik. Alhoewel Zootje ook nog erbij hoort. Alleen heeft iemand dat maar 1 of 2 keer gezegd. WHOCARES?!
Okay nu andere bijnamen. Uhm. Loser. IncredibileMihi . Ze noemt me ook Zozo.
Snoopy. Darkancy .
En nog meer bijnamen die ik me niet meer herinner.
Op school word ik vanwege mijn "dikheid" allemaal dingen genoemd. Kinderen kunnen er namelijk niet tegen dat ik veel eet en niet aankom. Ik heb blijkbaar een snelle stofwisseling ofzo. Want, zodra ik ziek word ofz en niet zoveel meer eet, verlies ik heel veel gewicht en word ik mager.
Maar ja. Uhm. Dunzak. Zo word ik voornamelijk door Billy genoemd als ze me weer eens een zak autodrop naar binnen ziet werken. Ook soms Dikzak. En door mijn moeder en vriendin word ik Lange Plank genoemd. IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN DAT IK LANG BEN EN OOK NOG DUN! XD
In de contacten van mijn vrienden heet ik Stomme Lange Plank. Ofzoiets. XDOh en een paar bijnamen die ook wel worden gebruikt zijn, Nerd en Stuudje. MAAR IK KAN ER TOCH OOK NIKS AAN DOEN DAT IK GRAAG GOEDE CIJFERS HAAL?!
En dit was het ongeveer wel zo'n beetje. HEBBEN JULLIE EEN BIJNAAM VOOR ME, DIE JULLIE NU NET BEDACHT HEBBEN OF DIE IK BEN VERGETEN ERBIJ TE ZETTEN? ZEG DAT DAN IN DE COMMENTS EN IK ZET EM ERBIJ.
Adios