Nee, dit gaat niet over katten. Ook al lijkt het daar verschrikkelijk op vanwege de titel.
I want ur opinion, my people.
Ik heb aankomende maandag mijn Nederlands mondeling die 20% meetelt en dus moest ik hiervoor een creatieve presentatie maken.
Hiervoor had ik bedacht van: kom laat ik een opdracht namaken die ik vorig jaar voor kunst moest maken, want ik ben zo verschrikkelijk origineel.
Die opdracht was dus dat je een boek ofzo moest maken en zelf een sprookje verzinnen? Idk anymore. Maar daarvoor moest je dus zelf de kaft maken en in het boek zelf dingen uitsnijden, tekenen, verfen en verkloten enzv.
Dus ja.
Dit is dus de kaft. De creatieve presentatie moest te maken hebben met 1 van de 3 leesboeken die je moest lezen. Ik heb een thriller gekozen dat Ultimatum heet. Het gaat dus over een stupid girl die vermoord wordt door 1 of andere gozer in een skelettenpak in een moeras. Not so smart.
Dus ja, ik heb een moeras gemaakt. Of nou ja. Ik hoop dat het een beetje op een fucking moeras lijkt. I tried.
Of course is het super logisch om overal rainbows te gebruiken in een creatieve presentatie van een thriller.
Ik ga er ook nog dingen in maken, maar ik vond de buitenkant belangrijker. Lol.
Dus ik was benieuwd wat mensen ervan vinden. En of iemand tips voor me heeft, want het moet morgen af zijn. Heh.