IK HEB ME ALLEREERSTE HAATCOMMENT GEHAD.
OP DIT BOEK.
OP DE INTRO.
XD
Okay. Dusss. Ik heb het al verwijderd. Maar alsnog.
De haatcomment was:
"Wat een kutboek. Ik moest het lezen voor nederlands."
EN NEDERLANDS WAS ZONDER HOOFDLETTER. DAT IRRITEERDE ME SRS HET MEESTE. XD
Maar okay. SleepyB ging me dus verdedigen (thank you cutie), maar dat komt ook doordat het onder haar comment was geplaatst. XD
Maar ja.
Er was dus een sukkeltje, die dacht dat hij een rantboek voor Nederlands kon lezen. Ik weet niet waarom. Maar dat was dus een beetje dom. XD
Dus ik ging uitleggen wat een rantboek was en had hem succes gewenst met zoeken naar een boek in een boekenwinkel ennnn BAM.
IK REALISEERDE MIJ...
IK WAS VEEL TE AARDIG.
IK KAN DAT NIET HEBBEN HOOR. VEEL TE SLECHT VOOR MIJN STATUS DIE IK NIET HEB.
Of nou ja. Mijn status is: De Nerd waarbij je kan afkijken en een goed cijfer dan haalt.
Of:
Als Zoë het niet wist dan wist de gehele klas het niet.
Kwa projecten enzv.
Er was is een keer een opdracht voor Nederlands waar onze lerares het nog nooit over had gehad en toen was ze zo van: ja dat moet morgen af.
En ik was confused af, net zoals de rest van de klas.
En toen was Fleur (een vriendin die ik al verschrikkelijk lang ken) zo van: wist je hiervan?
En toen schudde ik mijn hoofd en toen raakte ze in een soort van shock en was zo van: MAAR ALS ZOË ER NIKS VAN WEET DAN WEET DE REST VAN DE KLAS ER OOK NIKS VAN!
En tja. Dat was best grappig.
Maar ja.
MIJN EERSTE HAAT COMMENT.
WOOHOO.
XD
Hij is btw nog maar sinds 13:13 ofz op wattpad. Omg. Hij brengt ongeluk. 13 EN 13. 0.0
Als je hem wilt volgen, (ja ik promoot mijn hater. Bc why not?) Dan moet je JesseSpoelman opzoeken.
Ik ga hem niet taggen want daar heb ik geen zin in en hij is mijn hater.
Lol.
(Hierboven zie je Garfield btw, onze logeekat)
ADIOS!
~ Zoë