Ik ben begonnen met het kijken van een nieuwe serie, bc I got a lot of time on my hands.
De serie heet Daredevil en de serie gaat over een de blinde dude die advocaat is en rond rent op straat in een duivelspakje.
MET HOORNS.
Ja, oké. Ik weet niet waarom maar ik kreeg er helemaal de slappe lach, totdat ik begon de janken van het lachen.
Damn. I'm weird.
Here's a trailer. Jammer genoeg komt z,n sexy duivelpakje er niet in voor.
HERE IT IS.
Spoiler: Zijn echte naam is Matt en ik moest alleen maar aan mijn verhalen Veer en Vlieg denken toen ik begon met deze serie te kijken.
OH. Ik ben met Evi naar de dierenarts geweest en deze keer hadden we een andere dierenarts dan afgelopen maandag. Evi heeft waarschijnlijk reverse sneezing. And it's weird as hell.
Het was vanochtend best scary as hell toen ze zo'n lange aanval had. Het ontstaat blijkbaar door een ontsteking in de keel en je kan het moeilijk beter maken. Blijkbaar moet ik ervoor zorgen dat ze slikt als ze zo'n aanval heeft. Dan moet ik mijn vingers tegen haar neusgaten aanzetten of mijn hand over haar keel wrijven. Het hoort over een paar dagen over te zijn, maar er is ook een kans dat ze er voorgoed aan vast zit. And that pretty much sucks. Ze is nog maar net 3 en heeft nu al: 3x blaasontsteking, een longontsteking en een aandoening (die misschien wel permanent is) gehad. Like: can't she take break?
Maar ja.