Herkese merhaba, yine ben :)
Biliyorum daha bu gece Deniz'in Türkü'sü adlı hikâyeme yeni final verdim ama hiç ara vermeden, mizah dalındaki ilk hikâyem ile sizlerleyim.Fyzayamn desemm? Evet çoğunuz kendisini tanıyorsunuzdur. Çok güzel eserleri, melek gibi bir kalbi var. Mizah kategorisinde " Kuymak Sevdası " ( Hikâyeyi şiddetle tavsiye ediyorum. ) adlı şaheserini yazarken, üstüne " Kemençe sevdası " şaheserini yazmaya başlayacak. Ben de " Trabzon burması " hikâyeme başlayacağım. Bir gün yine konuşurken dedi ki hadi Aslı gel Mizah kategorisinde kapışalım. Sen ilk 200'e girmeye, ben de Kemençe sevdası ile ilk 100'e girmeye çalışalım. Bakalım başara bilecek miyiz? Dedi. Beni bilenler bilir, heyecanla kabul ettim ve hikâyemin ilk bölümünü yazdım. Umarım beğenirsiniz. Mutlu okumalar😍😘❤
Bölüm şarkısı: Sıla__Kafa 😍❤
Bonkör kalbiniz ve çalışkan parmaklarınızla desteğinizi esirgemezsiniz değil mi? 😍😘❤
BU BÖLÜMÜ MİZAH KATEGORİSİNDE YAZMAM İÇİN DESTEĞİNİ ESİRGEMEYEN, HER DAİM YANIMDA OLUP , KIZ KARDEŞİMDEN HALLİCE OLAN Fyzayamn'A İTHAF EDİYORUM. HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM KUZUM❤
Bölümümü okuyupta,
Oy vermez,
Yorum yapmazsan,
En sevdiğin diziyi izlerken elektrikler kesilsin,
Telefonunun şarjı bitsin de şarj aletin bozulsun☺ASLI'NIN AĞZINDAN
Sabah olmuştu. Güneş ışıkları gözüme nazikçe çarparken, tatlı uykumdan uyandım. Yatağımda gerinip gülümseyerek kalktım, gibi bir giriş yapmamı bekliyorsanız daha çok beklersiniz.
Allah aşkına, kim uykusundan güneş ışıklarının tatlış tatlış gözüne vurmasıyla uyanmıştır ki? Samimi olun, hayatınızda yalnızca bir kere de olsa annenizin o melodimsi süpürge sesiyle, yediğiniz terlik ve laflarla, yüzünüzde hissettiğiniz buz gibi suyla, yatağın size dayanamayıp yere postalamasıyla yada kalk okula, işe geç kaldın denilmesiyle, ( normal saatten fazla söylenmesi ayrı bir dramdır ) uyanmışsınızdır.
Ben yirmi altı yıllık hayatım boyunca hergün bu saydıklarımdan en az bir tanesini yaşayarak uyanan bir insanım. Uykusuz halime denk gelenlerin kaçacak yer aramaları çok normal çünkü aşırı asabi olurum .
Konusu açılmışken, bu sabah nasıl uyandığımın kısa bir özetini geçeyim sizlere. Sabah olduğunu güneş ışıklarından değil annemin sırf beni uyandırmak için süpürgeyi parçalamak istercesine kullanmasından anlamıştım. Yediğim lafların sonu yokken, kardeşlerim Feyza ve Nermin'in üzerime atlamaları son noktaya gelmeme sebep olmuştu. İkisini saçlarından tutup banyoya kadar götürmüş kapıyı kitledikten sonra buz gibi suyun altına sokmuştum. Gerisini onlar düşünsün canım, ben deniz mahallesinin atanamayan deli öğretmeni Aslı'ydım. Benimle oyun oynanacaksa bile kuralları ben koyardım.
Ben biraz önce öğretmen ve atama dedim yanlış demediysem. Eyvaaahh! Bugün İzmir'im kolejindeki öğretmenlik başvurusunun sonuçları açıklanacaktı. Hemen giyinip okula gitmeliydim yoksa babamın iğneleyici laflarına yine boyun eğecektim.
Pencereden dışarıya baktığımda ağzımdan küçük bir küfür savurdum. Hava yağmurluydu. Dolabımın önüne geçip elbisemi, çorabımı ve çizmelerimi giyindim. Saç ve makyajımı yapıp çantama gerekli eşyalarımı yerleştirdim. Bir İzmir kızı olarak karadeniz hayranıydım ve iki yıl önce gittiğim Karadeniz turunda Trabzondan aldığım Trabzon buması'nı şans getirsin diye bileğime taktım. Şemsiyemi de elime aldıktan sonra saate baktığımda kendimle yeniden gurur duydum. . Yarım saatte hazırdım. Şimdi geriye babamdan arabayı bir şekilde alıp yola koyulmaktı. Başka türlü yetişmem imkânsızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRABZON BURMASI ( TAMAMLANDI )
HumorMizah#7 Aslı ile Ali'nin hikâyesi, kuymağa gevrek banmak gibiydi. 《《《《《《《》》》》》》》 İzmir'in boyozundan gevreğine, denizinden midyesine delicesine sevdalı olan, mahallesinin atanamayan deli dolu müzik öğretmeni Aslı MENEMEN. Trabzonun kuymağın...