26.Bölümden alıntı

11.7K 563 51
                                    


  İyi geceler cankuşlarımm. Baktım ki siz Ali'ye çok yükleniyorsunuz ben de onunla ilgili bir alıntı yazıp atayım dedim. İyi okumalar☺💕

      ~~~~~~~~~~~~~

  ALİ'DEN:

Bağlandığım sandalyede debelenip, karşımda bana pis pis sırıtan Haydar'a sinirle baktım. Yanıma yavaş yavaş yaklaşıp aniden çenemden kavradı ve yumruğunu suratıma geçirip beni geriye doğru ittirdi. Sertçe yere düşerken başım sandalyenin demirine çarptı. İki adam tekrar beni kaldırıp doğrulttuğunda bu sefer de göğsüme kalın bir sopayla vurmaya başladı. Her vuruşunda nefesim kesiliyordu. Dayanmam gerekiyordu, bu adi herif karşısında güçsüz duramazdım.

" Bizi hatırladın mı şimdi Ali? Yıllar önceki hesabımızı kapatmaya geldik! "

" Sizin gibi şerefsizleri tanıdığım için kendimden iğreniyorum ama kader işte! "

" Doğru konuş lan it benimle! Karşında kimin olduğunu unutma! "

Başıma yediğim sert bir darbe ile burnumdan kan gelmeye başlamıştı. İyice halsizleşiyordum. Gücüm git gide azalıyordu.

" Senin nasıl bir köpek olduğunu ömrüm boyunca unutamam! Hayatımı zindana çevirdiniz! Allah belanızı versin! Öldürün de kurtulayım sizin gibi leşlerden! "

" Demek öyle Ali Bey!  Bana bakın! Akıllanana kadar dövün! Ne ekmek ne su vereceksiniz! Akıllanıp benimle nasıl konuşacağını öğrenene kadar da her saat başı dayak atacaksınız! Hatta elektrik de verin, belki aklını çalıştırmasını öğrenir! "

Bunları söyleyip  sopayla yüzüme serçe  vurdu ve arkasını dönüp deponun kapısından çıkıp gitti. Adamlar o gittikten sonra üzerime çullanıp vurmaya başladılar. Benimse gözlerim  istemsizce kapanmıştı. Aslı'ya söylediğim yalanın cezasını belki de böyle ödüyordum.

         ~~~~~~~

Bir parça yorum ve minnacık bir oy alsam?

TRABZON BURMASI ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin