chapter 1

14.6K 567 9
                                    

Epilog

Alexandra Academy siapa yang tidak kenal sekolah yang terkenal dengan disiplin CLEAN , aktif sukan itu . Sekolah yang sangat berpengaruh lagi menggerun kan para pelajar dekat malaysia ini ( ecewah *lol* ). Sebut je nama sekolah itu Alexandra Academy semua kenal hampir satu malaysia kenal dengan sekolah itu . Disiplin , AJKT Pengawas dan Ketua Pelajar dipegang oleh 4 orang pelajar perempuan yang lebih dikenali sebagai BlackRose Devils . Haa ini lagi dikenali ramai orang luar negara pun kenal siapa BlackRose Devils tu . 

BlackRose Devils terkenal dengan hukuman yang kejam , rekod disiplin yang bersih , atlet sukan peringkat antarabangsa , terror dalam bidang akademik mahupun kokorikulum senang cite full package lah . BlackRose yang berkuat kuasa di Alexandra Academy ( AA ) , BlackRose juga yang menetapkan rules dekat  AA pelajar sekolah itu menggelarkan rules mereka sebagai   " Devils Rules " kerana barang sesiapa yang melanggar rules itu hukuman yang berat akan menanti anda . Sesiapa yang berani cari pasal dengan BlackRose akan terima balasan daripada BlackRose .

2 tahun BlackRose ke US untuk menjalan kan misi mereka dan juga untuk mendalami ilmu seni mempertahankan diri oh tidak lupa juga untuk mengambil khusus perihal disiplin sekolah . Semasa BlackRose berada di luar negara , 4 orang pelajar lelaki baru ( Blacknight ) memasuki Alexandra Academy dan menggantikan tempat BlackRose . Sementara BlackRose berada di luar negara AJKT Pengawas diambil alih oleh Blacknight tetapi Umi Saffiyah iaitu pengetua Alexandra Academy mahu mengekalkan prinsip Devils Rules . Blacknight tidak banyak bunyi dan teruskan rules itu . Pada mula nya Blacknight pelik dengan nama rules itu . " Devils Rules " woah tiada sekolah yang menggunakan nama rules sebegitu pelik . Mereka dengar rules itu diwujudkan oleh 4 orang pelajar perempuan dan 4 orang pelajar perempuan itu yang memegang rules sekolah itu .

Blacknight tertarik untuk mengetahui perihal pelajar perempuan itu akan tetapi apabila ditanyakan soal 4 orang pelajar perempuan itu pada pelajar lain , semua nya menjawab " korang akan tahu siapa mereka satu hari nanti " grr jawapan itu membuatkan Black night give up .

Devils Rules ✔Where stories live. Discover now