Chapter 37

5.3K 264 32
                                    

Maafkan typo ..

.....

Penantian mereka semua berakhir apabila Aryana membuka mata nya 1 minggu yang lalu. Selama 3 minggu 2 hari Aryana terlantar , kini Aryana sudah pulang ke rumah

Bertapa gembira nya perasaan mereka semua pada ketika itu apabila melihat Aryana sedar.

Tapi luka-luka dibahagian kepala Aryana mengambil masa sebulan lebih untuk pulih sepenuhnya. Tangan kiri Aryana juga mengambil masa sebulan lebih untuk tulang nya kuat seperti biasa.

Jadi Tengku Shahriezal menegaskan bahawa selama tempoh pembaik pulih itu , Aryana tidak boleh ke sekolah. Tengku Shahriezal akan tempah guru khas yang boleh mengajar Aryana dirumah. Kira nya macam home school lah.

Pada mula nya Aryana bantah sekeras-keras nya. Tapi bila difikirkan balik , itu semua untuk kebaikkan diri nya juga jadi Aryana akur akan peritah papa nya.

👑👑👑

Tengku Aryana Airish

Sesi home school telah bermula selepas 1minggu Aryana keluar daripad hospital. Makna nya sudah 2 minggu sesi home school ni berjalan.

Seminggu awal Aryana still okay belajar dengan Cikgu Kamsiah tapi bila lama-lama naik bosan duh!

Kau tahu bertapa bosan nya belajar dirumah? home school ni ergh!

Dah la takda geng nak belajar , kena hadap muka cikgu ni selama 5 jam tanpa henti. Kau ghase? Aih naik jemu aku! aish ni semua sebab papa la ni ehh tak boleh salah kan papa , aku juga yang setuju hari tu.

Aryana sudah meletakkan kepala atas meja belajar. Cikgu Kamsiah hanya memerhati. Biarla aku dah bosan tau tak? kalau Geng nya ada takda la bosan sangat.

Macam mana la keadaan sekolah sekarang? boleh ke diorang kawal sekolah tu tanpa aku? Blackrose , setiap 2 hari sekali mesti singgah rumah aku jadi takda la rasa terkurung sangat. Airiel , Afieq dan Rayyan juga mesti sibuk ikot buah hati diorang datang rumah aku tapi Adrian? masa awal-awal je datang sekarang? hampeh bulu hidung pun tak nampak.

Bila ditanya mana Shah? diorang mesti cakap Adrian ada hal. Mula-mula tu , Aryana faham lah. Ni sampai 2 minggu dah tak datang melawat dia ape hal? hal apa yang lagi penting dari aku?

Chill Aryana Airish , tarik nafas .. Hembus , fuhh!

" Aryana , kalau lapar boleh pergi makan dulu. Kalau penat .. Kita habis kan kelas ni awal " suara Cikgu Kamsiah mengejut kan Aryana daripada lamunan nya yang panjang itu.

" em cikgu , kalau kita habiskan kelas awal ... Boleh? Saya tak dapat fokus sekarang ni " tanya Aryana lembut , sopan penuh berhemah.

Cikgu Kamsiah tersenyum. Kepala nya dijatuh kan beberapa kali. Cikgu Kamsiah tidak kesah akan hal itu. Sebab , Aryana seorang pelajar yang pandai. Terkejut juga dia pada awal pelajaran nya 2 minggu yang lalu. Dia sengaja beri ujian kbat tahap U punya , dia beranggapan Aryana tidak dapat menjawab kerana selepas 1 jam Aryana sudah meletakkan kepala diatas meja. Masa yang diberi adalah 2 jam.

Apabila Cikgu Kamsiah semak hampir 95% betul. Otak apa yang Aryana guna kan? cikgu Kamsiah kagum. Dengan perwatakkan Aryana yang sungguh menarik minat nya.

Devils Rules ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ