R 53

664 85 16
                                    

Rodział dedykuje wszystkim którzy czekają na niego <3 


CZYTASZ=KOMENTUJESZ/GWIAZDKUJESZ 


Sophia pov. 


- No nieźle się dzieje.- Szepnęłam sama do siebie odkładając telefon i podchodząc do szafy. Wyciągnęłam z niej białą spódniczkę i bluzkę w biało- czerwone paski. Ubrałam się w pokoju, bo nie chciało mi się iść do łazienki. Rękawy podwinęłam i wyciągnęłam jeszcze z szafy małą czerwoną torebkę. Schowałam do niej telefon, portfel i klucze i wyszłam z pokoju. Poszłam do łazienki, cały czas myśląc o Ashtonie i Abby. 

Przecież to jasne, że oni pasują do siebie. I Ash ma rację. Ona odzyska pamięć i co będzie jak on będzie z tym kimś? Ona się przecież załamie. A jeśli znowu by zaczęła robić jakieś głupstwa?... Nie, przecież wie że nie może. Nie zrobi tego.... 

- Kuwa....- Westchnęłam płucząc buzie z pasty. 

Dziś zrezygnowałam z makijażu. Nie miałam na to czasu. 

Zbiegłam do kuchni, gdzie Connor siedział i kończył jeść naleśniki. 

- Idziemy.- Powiedziałam, biorąc jednego suchego naleśnika do ręki i idąc założyć baletki. 

- Ale już?- Zawołał za mną Connor. Wywróciłam oczami, wracając do kuchni. 

- Już. Musimy być czym prędzej u niej. 

- Obudziła się?- Zapytał, odkładając talerz do zlewu. 

- Nie. Ale muszę teraz z nią pogadać. 

- Sophia... 

- Wiem, że mi nie odpowiada ale ja muszę.- Przerwałam mu i złapałam za rękę.- Nie pytaj. 

- No dobrze, już jedziemy.- Connor wziął założył szybko swoje adidasy i wyszedł z domu. Zamknęłam za nami drzwi i szybko podbiegłam do auta, które już zdążył odpalić. 

- Powiesz mi o co chodzi?- Patrzyłam jak wyjeżdża powoli na ulicę. Akurat teraz musiał tak wolno i ostrożnie? 

- Nie. 

- Czemu? 

- Najpierw pogadam z Abby. Później ci powiem. 

- Czemu nie możesz mi powiedzieć teraz?- Widziałam że jest zdziwiony i może zaczyna być zły? Albo nie wiem jaki. 

- Musze to z nią obgadać. Zrozum... 

- Dobra, niech będzie....- Westchnął przyśpieszając. Uśmiechnęłam się lekko, całując go w policzek.  






Okej już mi się skończyły napisane rozdziały i jak dalej tak będziecie zapieprzać z gwiazdkami to nie zdążę napisać XD :') 

Nie no będę pisać, bo nie mogę spać :')  

Ale osobą które idą spać Dobranoc <3 

M. <3 

💢Przypomnij sobie ( część druga )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz