CZYTASZ=KOMENTUJESZ/GWIAZDKUJESZ
Abby pov.
- Luke?- Wszystkie popatrzyłyśmy na niego.
Przecież oni nadal myślą, że mam amnezję....
On tak nadal powinien myśleć....
Przecież oni nawet nie wiedzą, że się obudziłam....
- Co ty tu robisz?- Lily wstała od stołu i podeszła do niego. Przytuliła go, jakby co najmniej nie widzieli się rok czy więcej.
- Wiedziałem, że coś jest na rzeczy. Twoja reakcja wtedy wszystko na to wskazywała.- Uśmiechnął się całując Lily we włosy.- Tylko nie wiedziałem co.
- Wydaje mi się, że to dobra okazja by wszystko wytłumaczyć.- Odezwał się Teodor, łapiąc Blaise'a za rękę i prowadząc do stołu.
- Przyniosę talerz.- Wyszeptałam, szybko wychodząc z salonu. Potrzebowałam chwili by to przemyśleć.
Skoro Luke jest tutaj to gdzie jest reszta? Niby patrzyłam wcześniej na internecie i wzięli trochę wolnego, ale nie wiem czy przypadkiem wszyscy tu nie przyjechali.
A jeśli tak to jak spotkam ich na ulicy to mam udawać, że nic nie było?
Że ich nie znam?
Czy tylko, że nie pamiętam do końca Ashtona?
- Nie myśl tyle.- Odwróciłam się szybko, wypuszczając z rąk talerz, który zdążyłam wyciągnąć z szafki. Talerz z głuchym dźwiękiem rozbił się na ziemi, a kawałki polecały w różne strony. Popatrzyłam na Luke'a z otwartymi ustami. Nie wiedziałam jak mam się do końca zachować.- Nic ci nie jest?
- Nie... Znaczy tak... Naczy nie.- Zaczęłam się plątać i nie wiedziałam o co mi samej chodzi.
- To jak jest?- Kucnęłam by powoli pozbierać kawałki talerza. Luke zrobił to samo i czekał na moją odpowiedz.
- Nie wiem jak mam się zachować.
- Tak jak zawsze mała.- Zaśmiał się, a ja przymknęłam oczy na ten dźwięk. To przywołało kilka naprawdę miłych wspomnień. Uśmiechnęłam się wstając szybko. Luke popatrzył na mnie lekko zdziwiony. Jednak też wstał. Uważając na wszystkie kawałki leżące na ziemi i te które trzymaliśmy przytuliłam się do niego. Staliśmy tak chwilę, a ja powstrzymywałam się przed czymkolwiek.
- Nie jestem mała.- Westchnęłam wreszcie.- Tylko ty za duży.
Chyba nikt nie zgadł kto to 😂
Ja marzne tak trochę bardzo, a jak wy?
Dzień dobry/ Dobranoc <3
Miłego dnia <3
M. <3
CZYTASZ
💢Przypomnij sobie ( część druga )
FanfictionDruga część Nuudy.pl Jeśli nie czytałeś pierwszej to polecam się zapoznać ;) Ciemność.... To jedyne co znam. I głosy. Znają mnie ale ja nie znam ich. Słyszę je codziennie. Zawsze. Po kolei poznaje inne rzeczy. Gdzie jestem i co jest?