We don't exist anymore, bitch

3.7K 195 41
                                    


Ava

"Ehkä meidän pitäisi esittäytyä ihan oikeilla nimillä, en kuitenkaan lupaa käyttäväni sitä" sanoin. "Ava Anderson" sanoin ja ojensin oikean käteni. "Logan Walker" hän sanoi ja tarttui käteeni. 

"Logan, kuka siellä on?" kuulin Dylanin äänen ja pian näinkin hänet Loganin takaa. "Ava?" hän kysyi. "Minähän se olen" vastasin ja levitin käteni.

"Mitä te vielä siellä ovella viellä teette?" Dylan kysyi. "Ongelma, tervetuloa kotiini" Logan sanoi ja istui pois edestäni.

Kävelin sisälle asuntoon puristaen sytkäriä nyrkissäni. Riisuin kenkäni eteiseen ja jäin seisomaan siihen. Asunto oli ihan samanlainen kuin minulla. Näin Dylanin ja Jaxonin istuvan olohuoneessa sohvalla ja Nat makoili lattialla. 

"Hei tyypit" sanoin ja kävelin olohuoneeseen. Menin makaamaan lattialle, laitten pääni Natin mahan päälle. "Moi Ava" pojat sanoivat. 

"Haluatteko jotain juomista? Löytyy kaljaa, limsaa, vettä, mehua, maitoa ja Megaforcea" Logan huusi keittiöstä. "Megaforcea?!" huusin ja nousin ylös. Juoksin suoraan keittiöön ja näin Loganin megis kädessä. Sieppasin sen nopeasti ja juoksin takaisin olohuoneeseen. Istuin lattialla ja avasin tölkin. Kaadoin sitä taivaasta maahan tippunutta juomaa alas kurkustani muiden tuijottaessa minua. 

Join noin puolet siitä tölkistä yhdellä kulauksella. Laskin sen pois huuliltani ja huomasin kaikkien tuijottavan minua. "Mitä?" kysyin. "Taisi olla vähän jano" Jaxon sanoi ja he alkoivat nauramaan. "Haha, olipa hauska juttu" sanoin vähän ärtyneenä. 

"Mutta ei siitä aiheesta enempää. Nat, kerro miksi erosit Nellien kanssa" Dylan sanoi. Huomasin Loganin kasvoille ilmestyvän järkyttyneen ilmeen. "Te MITÄ?" Logan huusi.

"Erosin Nellien kanssa, koska hän oli kuulemma pettänyt minua jonkun viime vuonna valmistuneen kanssa. James näytti minulle kuvan, jossa he suutelivat jossain ravintolassa. Kun menin puhumaan hänen kanssaa, Nellie vaan pyyteli anteeksi ja sanoi, että hänen ei ollut tarkoitus tuhota meidän kolmea vuotta kestänyttä suhdetta" Nat kertoi. 

"Olitteko te yhdessä kolme vuotta?" kysyin. Se oli aika surullista, että niin pitkä suhde päättyi yhden tai useamman virheen takia. Se toi vain mieleen sen kaiken mitä Alexin ja minun välillä oli ollut. Ei sillä, että olisimme pettäneet toisiamme, vain sen pituuden takia. 

"Joo. Kun hän lopetti anteeksi pyytelyn ja sanoi: 'Me voimme selvittää tämän rakas', sanoin vain takaisin: 'Meitä ei ole enään, bitch" ja kävelin pois" Nat sanoi. Hän löi Loganin kanssa ylävitoset. Aloimme kaikki nauramaan.

Hetken kuluttua Dylan avasi suunsa. "Katsotaanko vaikka jotain sarjaa yhdessä?" hän kysyi. "HOW I MET YOUR MOTHER!" huudahdimme Loganin kanssa samaan aikaan.

"No ei helvetissä. Me ollaan nähty se koko sarja ainakin kymmenen kertaa Loganin takia" Jaxon sanoi. "How I Met Your Mother on vain paras sarja ikinä" sanoin. 

"Tämä asia ratkaistaan helposti. Pojat, kuka omistaa television ja Netflixin, josta nyt katsomme?" Logan kysyi. "Sinä" he kaikki huokasivat yhteen ääneen. "Eli mitä me katsomme?" Logan kysyi ilkikurinen hymy naamallaan. "How I Met Your Motheria" he huokaisivat taas. "Hyvä, että ymmärsitte" hän sanoi laittaen television päälle.

~~~~~

Loppuilta kului nopeasti. Katsoimme kokonaan ensimmäisen kauden HIMYMiä ja sitten vain juttelimme. Pojat joivat kaljaa ja me Natin kanssa joimme pari megistä, koska Nat oli poikien kuski enkä itse välittänyt pahemmin alkoholista. 

"Mitäköhän kello on?" kysyin keskeyttäen Loganin ja Jaxonin tarinan, siitä miten he karhu meinasi 'tappaa' heidät metsässä. 

"Näyttää olevan puoli kaksitoista" Dylan kertoi katsoessaan puhelimensa kelloa. "Fak, pitää mennä, herätys kuudelta" sanoin ja nousin ylös lattialta. "Tulen hakemaan muita täältä huomenna aamulla. Haluatko sinäkin kyydin?" Nat kysyi.

"Todellakin" sanoin ja kävelin eteiseen. Nappasin nahkatakkini lattialta, jonne olin heittänyt sen jossain vaiheessa. Kuulin kolahduksen ja näin punaisen tutun sytkärin tippuvan lattialle.

"Haluatko sytkärisi takaisin?" kysyin kävellen takaisin olohuoneeseen poikien luo. "Aa, sen takia se näytti niin tutulta" Nat sanoi, kuin olisi juuri kokenut valaistumisen. 

"Pidä sinä se. Ajattele se vaikka ensimmäisenä lahjana minulta" Logan sanoi iskien samalla silmää, mikä sai minut punastumaan. Laitoin sytkärin takaisin nahkatakin taskuun ja palasin eteiseen. Otin kenkäni käteeni ja avasin ulko-oven.

"Nähdään huomenna!" huusin ja sain vastaukseksi jotain mutinaa, mistä en saanut selvää. Kävelin ulos ja avasin oman asuntoni oven, jonka olin unohtanut laittaa lukkoon. Onnekseni kukaan ei ollut käynyt siellä.

Astuin sisälle ja tiputin kengät kädestäni eteisen lattialle. Laitoin takkini naulakkoon. Kävelin makuuhuoneeseeni ja katsoin seuraavan päivän asun valmiiksi. Pakkasin myös reppuni ja varmistin, että olin tehnyt kaikki kotitehtävät. 

Kävelin kylpyhuoneeseen ja kävin pikaisessa suihkussa. Suihkun jälkeen vaihdoin päälleni yövaatteeni ja kävelin keittiöön. Söin iltapalaksi sämpylän ja join lasillisen vettä. Hain itselleni takkini taskusta tupakan ja sytkärin. 

Kävelin parvekkeelle ja poimin matkalla puhelimeni keittiöstä. Sytytin tupakan ja aloin selaamaan somejani läpi. Kuulin viereisen parvekkeen oven avautuvan ja näin Loganin kävelevän ulos. 

"Hei" sanoin. "Ai hei Ongelma" hän sanoi ja sytytti tupakan. "Ihan vain varmuuden vuoksi, saisinko numerosi?" kysyin arasti. "Totta kai" hän sanoi ja alkoi luettelemaan numeroaan. Tallensin sen yhteistietoihini. Siihen mennessä olin jo polttanut tupakkani. 

"Pitäisi varmaan mennä sisälle, aikainen aamu, kuten jo kerroin" sanoin Loganille katsoessani kelloa, joka näytti kahtatoista. "Aa, joo. Muista sitten lähettää viestiä, jotta saan numerosi" Logan sanoi ja iski silmäänsä, mikä sai minut vain pyöräyttämään omiani.

Astuin takaisin sisälle ja heilautin kättäni Loganille. Kävin vain pesemässä hampaani ja laitoin herätyksen 6.00 ennen kuin kaaduin sänkyyni. Samalla sekuntilla, kun selkäni osui patjaani, silmäni painuivat kiinni loppuyöksi. 

Words count: 815
Happy bday to me! 🎉🎉🎊 Synttäreiden kunniaks tulee useampi luku! love u💜💚

Something More | FinnishWhere stories live. Discover now