𝐒 𝐄 𝐕 𝐄 𝐍

20.6K 539 8
                                    

————————✯————————

-sᴢᴇʀɪɴᴛᴇᴍ ᴀᴢ ᴜɴᴀʟᴏᴍ ᴀ ʟᴇɢᴠᴇsᴢᴇ́ʟʏᴇsᴇʙʙ ʙᴇᴛᴇɢsᴇ́ɢ. ᴀᴢ ᴜɴᴀʟᴏᴍ ᴜ́ɢʏ ᴋᴇʟᴇᴛᴋᴇᴢɪᴋ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ ᴠᴀ́ʀ ᴠᴀʟᴀᴍɪʀᴇ-

-Fᴇʟᴅᴍᴀ́ʀ Aɴᴅʀᴀ́s-

————————✯————————

-ᴀ s ʜ ᴇ ʀ   ᴅ ᴏ ɴ ᴏ ᴠ ᴀ ɴ-

(,,Voltak percek amelyeket egyszerűen muszáj volt megragadni, máshogy nem is lehetett volna..)

Lassan telik az idő a délután folyamán. Közben sikerül félre tennem az ügyes-bajos dolgaimat, és elhatárolom a magán életemet a munkától. Megnézek egypár céges kimutatást, és elküldök néhány távolsági emailt a társ cégtulajdonosoknak akikkel szövetkezem.

New York messze van ide, de van aminek ez sem vethetett gátat.
A munka az munka, és ha kell mindenhová követ. Az apám cége volt a kezdet. Tizennyolc éves koromtól robotoltam ott, egészen pontosan tíz éven keresztül. A vége felé azonban már inkább kínszenvedés volt. Ezért is, de nagy nehezen kiléptem az ördögi körből, és immár sajátomnak tudhatok egy elég jövedelmező reklámcéget.

Az öregemnek eleget főtt a feje értem amíg még egy munka helyen osztoztunk, de végül bebizonyítottam neki hogy több vagyok mint Graham Donovan fiacskája, és nem kérek többet az árnyékából, amiben addig éltem.
Kinőttem őt.

Persze ő egyáltalán nem nézte jó szemmel hogy önálló életet kezdtem, és eltűnt az egyik "alattvalója". Az egyik sakkfigurája a játszmából.

De hát ki nem szarta le hogy mit akart az öreg?

És hogy miért beszélek így róla?

Mondhatjuk úgy hogy nem igazán a legjobb apa-fia kapcsolatban nőttem fel, és ez azóta sem változott. Ha tehettem kerültem mint a középkorban a pestisest volt szokás. De ha volt rá alkalmam, szerettem borsot törni az orra alá. Ez olyan elégedettséget váltott ki belőlem, amely apró de mégis elégtétel volt a gyerekkorom elszenvedése után.

De ez megint csak egy másik nap története, és jelenleg nem is volt időm huzamosabban elmélkedni rajta, ahogy a csengő jajveszékelő hangja szakította meg lassan feléledő ellenség gondolataimat. Ez az érzés már más volt mint az előző, az felvillanyozott, ez pedig kissé lelombozott, és untatott.

Azon nyomban tudom ki van az ajtón túl, anélkül hogy ki kellett volna lesnem az ablakon.
Mellesleg késett is egy bő félórát, amit megint csak nem igazán szerettem. Egy ember legyen pontos, főleg ha ő sürgette a találkozót. Mégsem voltam nagyon csalódott, hiszen ez a nap már így is tartogatott számomra egypár érdekes fordulatot.

Még mindig félmeztelenül sétálok végig a házon, és próbálom a kedélyesebb formámat felölteni, ha már megjött az én saját bejárású örömlányom, akinek még csak fizetnem sem kellett a szolgálataiért. Roppantul érdekfeszítő egy nő volt, akárcsak a kinézete ami az ajtó nyílásával feltárult előttem.

Extra rövid, mélyen dekoltált testre tapadós ruha, kígyóbőr magassarkú, és egy tonna pacsuli, ami szinte fojtogatón soknak érződött. Talán Chanel parfüm lehetett még kis mértékben, liter számban azonban inkább már valami orrfacsaró borzalomnak tűnt.

A teste formás, és sebészien mesterkélt. Szőkére festett haja inkább a rikító kategóriába tartozott. Olyan amilyent a luxus kitartott feleségek csináltattak maguknak, a feles szabad idejükben, amely nem kis számban termett. Én sokkalta jobban szerettem a természetes formákat.

𝐀 𝐒 𝐇 𝐄 𝐑 - 𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 Where stories live. Discover now