——–—––————✯———————––––
-ᴍᴇ́ɢ ᴍɪɴᴅɪɢ ɴᴇᴍ ʙɪ́ʀɴᴀ́ᴍ ᴇɢʏᴇᴛʟᴇɴ ᴇᴘɪɢʀᴀᴍᴍᴀ́ʙᴀɴ össᴢᴇғᴏɢʟᴀʟɴɪ, ᴍɪ ᴀᴢ, ʜᴏɢʏ sᴢᴇʀᴇʟᴇᴍ, sᴢᴏ́ʟᴛᴀᴍ.
-ғᴇʟᴇ ᴛɪᴛᴏᴋ, ғᴇʟᴇ ᴍᴇɢʟᴇᴘᴇᴛᴇ́s -ᴍᴏɴᴅᴛᴀ, s ᴍᴀɢᴀ́ʜᴏᴢ ʜᴜ́ᴢᴏᴛᴛ.--Vᴀᴠʏᴀɴ Fᴀʙʟᴇ-
——–—––————✯———————––––
-ɪ ᴢ ᴀ ʙ ᴇ ʟ ʟ ᴀ ғ ʀ ᴀ ʏ-
(Akkor éreztem először hogy ő az igazi. Mikor felemelt magával az égbe, és megtette azt, amit soha előtte semelyik férfi nem. Egyszerűen, csak szavak nélkül szeretett...)
Asher láthatóan készült valamire. Miután kibékültünk, még egy darabig vele maradtam, és belefelejtkeztünk az időbe. Miközben élveztük hogy újra egymás közelében lehetünk. Aztán szólított a kötelesség, és sajnálatos módon, de el kellett szakadnunk egymástól. Csókkal köszönt el tőlem, és egy sokat sejtő ,,hamarosan látlak" kijelentéssel engedett utamra.
Otthon anyut jókedvében találtam meg a nappaliban. Ahol élvezte a hétvége okozta örömöket, és azt hogy végre neki sem kell dolgoznia. Nem úgy nézett ki mint egy aggódó szülő, aki egész éjszaka a haját tépte annak okán, hogy miért is nem jöttem haza. Sőt, nagyon is örült neki hogy elmentem kikapcsolódni egy picit.
Egyből levettem a dolgot, hogy Rosie hű barátnőként megint a segítségemre sietett, és tartotta a hátát, amíg én a legjobb jóindulattal is szólva, de cserben hagytam őt. És habár evett a fene a bűntudatom miatt, hogy milyen barátnő is vagyok, valahogy még ez sem vehette el a kedvem az élettől. A tegnapi nap nem alakult rózsásan, vagy éppen tündérmesébe illően, de a végkifejlet volt az, ami igazán megérte. Majd kicsattantam a boldogságtól.
Ez egészen addig tartott, amíg fáradtságra hivatkozva fel akartam menni a szobámba, hogy aludjak még egy-két órát. De anyu szavai megálljt parancsoltak a lábaimnak, mielőtt még felszívódhattam volna.
,,Édesem!" szólt utánam.
,,Igen, anyu?" fordultam vissza felé, miközben az egyik lábam már az alsó lépcsőfokok egyikén nyugodott.
,,Miért van rajtad férfi ruha?" a hangjában megbúvó zavartság okán, én is lepillantottam a göncökre, amik csak úgy lógtak rajtam, mint tehénen a gatya. Tényleg! Majdnem meg is felejtkeztem róla, hogy még mindig a szürke melegítőalsóban vagyok, és egy sima fehér férfi pólóban, ami csakúgy ontotta magából azt a bizonyos aromát.
Asher ruhái.
Gyorsan kellett kapcsolnom, és kitalálnom valamit.
,,Óhh, hogy ezek?" rántottam meg az XL-es póló kerek nyakát. ,,Csak Rosie apukája adta kölcsön őket."
A pasim ruhái.
Legyintettem nemtörődően, és elméletben megveregettem a saját vállam, amiért mert nem remegett meg a hangom a hazugságom ellenére. Anyu egy kissé szkeptikusan szemlélt, és talán azon gondolkodott hogy mekkorát, és miről is hazudok neki. Vagy esetleg azon hogy ha Rosie-éknál töltöttem az éjszakát, akkor miért pont az apja ruháit kértem kölcsön, és miért nem az övét.
YOU ARE READING
𝐀 𝐒 𝐇 𝐄 𝐑 - 𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽
Romance❝ - 𝗌𝖾𝗆𝗆𝗂 𝗌𝖾𝗆 𝖺𝗓é𝗋𝗍 𝖼𝗌𝗈𝖽á𝗌 𝗆𝖾𝗋𝗍 ö𝗋ö𝗄. 𝖧𝖺𝗇𝖾𝗆 𝗆𝖾𝗋𝗍 𝗄𝗂𝗏á𝗅𝗍𝗌á𝗀 𝗂𝗌𝗆𝖾𝗋𝗇𝗂! - ❞ -ᴀᴠᴇɴɢᴇʀs - ᴀɢᴇ ᴏғ ᴜʟᴛʀᴏɴ- Történet egy férfiről, aki túl sokat látott már. Történet egy fiatal l...