BAB19 Lawatan (Part 1)

20 5 38
                                    

"Okay lepasni semua murid yang ikuti lawatan ke Penang malam hari Jumaat ni sila berkumpul di dewan koko. Ada 120 orang pelajar dari tingkatan 1 hingga tingkatan 5. Tarikh penyertaan dah ditutup semalam, jadi apa apa duit atau borang hari ni tak akan dilayan."

"Ok guys! Kita L.A Squad! Nama kita WAJIB dalam group pertama yang mendaftar!" Sorak Hani. Mereka tulis borang sepantas kilat.

Duit dah diberi. Sebab tu anak anak L.A Squad ni bagus bagus belaka.

"Eh? Dah hantar Dah?" "Kami bagus cikgu Hehehehe! Tandatangan mak kami copy lekat kat sini."

"Kamu ni lah... Bab bab merepek macam ni nombor satu!" Bebel cikgu Aisyah. "Hehehehe!"

"L.A SQUAD GOES PENANG!"

-

"Okay kita akan pergi malam hari Jumaat sampai pagi Isnin. Pukul 10 malam, semua wajib ada dekat sekolah. Kita akan bertolak ke Penang. Kita mrmang akan bertolak malam ya."

"Cikgu akan Pasang TV , pasang DVD dengan satu syarat. Diam dan jangan buat bunyi. Kalau tak, tutup TV. Minta lampu lampu di tempat duduk ditutup dan jangan buka. Kita dijangka sampai ke hotel pukul 8 pagi."

"Faham semua?" "FAHAM!!"

"Perjalanan malam. Wuuu I like!" Sorak Sarah. "Hehehe. Kita semua wajib chop tempat duduk belakang. Alang alang semua bas A!" Arah Hani.

"Baik boss!"

-

#MalamKejadian

9 Malam

"Ok siapa lagi tiada? Cikgu nak kamu semua duduk di sini diam diam. Tunggu yang Belum hadir tu. Kita akan kira kehadiran kejao lagi, 9.45 kita akan naik bas." Arah puan Mega.

L.A SquadWhere stories live. Discover now