PART 13

2.1K 127 14
                                    


"Kenapa Chad pilih saya?ada banyak lagi yang lebih bagus dari saya."Fay tanya Chad.duduk di bangku suda durang dua.tidak juga boleh rumintik lebih2.nanti kena tiaw kalau Family durang nampak.

"kau selalu bikin saya gila ba Fay..kau saturang saja yang ada perangai bida"Chad ketawa..tangan nya masih tidak lepaskan tangan Fay.

"What??!"

"See..bida ohh muka kalau marah..hahah..ermm..sebab Fay special di hati saya..tiada sebab lain..cinta itu misteri..kita tidak tau siapa yang akan datang bertamu di hati..saya sendiri pun tidak pernah jangka yang saya akan jatuh hati dengan Fay untuk kali kedua"Chad garu kening nya.

"Maksud Chad?"

"Dulu time sekolah saya pernah suka Fay..tapi itu lah Fay punya perangai terlampau bida.hahaha"

"Hiss.."Fay lentokkan matanya.

"Fay..saya sayang Fay tau..saya mau jadikan Fay jadi hak milik saya..as a wife and mother for my child..saya suda jumpa urang yang bikin tulang rusuk saya begagar..its you Fay.."


Fay lap siring matanya nya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fay lap siring matanya nya.hatinya tersentuh mendengar Chad bilang begitu.lelaki yang berada di depan nya itu adalah pemilik hatinya sekarang.setelah hati Fay patah dengan wedding yang terbatal dulu.

"Kenapa ini?.i will try tidak lukakan hati Fay seperti lelaki yang pernah bersama Fay di masa lalu.lets create new life with me."Chad kasih lari tangan Fay yang masih mengelap airmatanya.hati tisu Fay hari ni.

" thanks you and honestly i love you too Ricky Chad.."Fay senyum.

Chad senyum dan angguk2..dia berjaya menakluki hati perempuan di depannya itu.selalu chad hint2 dia selama ini tapi Fay buat tidak tau saja.

"Belum habis lagi kamu berbincang..adoii Chad..apa macam kau ini..belum lagi kau dapat kasih lembut hati adik saya ka??hahaha"punya besar suara Ason dari ruang tamu.kedengaran sampai di dapur.

"Mari..sana kita di luar"Chad bangun dan tarik tangan Fay lembut.

Bila durang dua muncul di ruang tamu.semuanya senyum2 melihat Chad dan Fay berpegang tangan.

"Bah..macam ada harapan la ini kita berbisan Kil,"Bilang Ronen sambil tepuk bahu Mikil.

"Nah..sini dulu kamu dua ada kita mau bincang"Aki Chad panggil durang dua duduk.

TEMPORARY COUPLE✔Where stories live. Discover now