PART 17

1.9K 136 46
                                    

well,kadang2 perempuan ni nampak saja macam keras hati kalau merajuk..tapi dalam hati tersentuh juga bila orang yang kita sayang mula main peranan pujuk memujuk..

"Chad..nanti kau kol balik lah"Fay bilang lagi.Dia rasa tidak ngam timing pulak mau bercakap heart to heart.kena lagi mamy Chad ada di situ.

"Dear..."

"Please"

"Hmm..ok..tapi mesti angkat tu fon arr kalau saya call nanti"Chad mengalah.

"Ermm"

Lepas tu Fay endcall.dia serahkan balik tu fon sama mamy Chad.Nasib dia tidak juga tanya apa2 sama Fay.risau juga Fay kalau kena selidik oleh mil to be.😂😂
🏠
Sampai di rumah fon Fay balik2 berbunyi dalam beg tangannya.dia bulih agak siapa yang kol.macam Chad sudah kira tu perjalanan Fay balik dari rumah orangtuanya.

Sengaja Fay biarkan tu fon berbunyi tanpa di sambut.macam Fay mau sambung merajuk pulak sama Chad tapi dia tidak sampai hati juga.at least dia mau juga dengar penjelasan dari Chad.Fay sambut juga tu call tapi Fay diam2 saja..

"Saya tau dear dengar,still sulking?"Chad bilang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Saya tau dear dengar,still sulking?"Chad bilang

"I hate you"Fay

"But i love you"Chad ketawa kecil.

"Stupid!!"

"Yeahh..mimang saya stupid..hihihi..forgive me dear,saya janji tidak buat lagi,please..please..please"

"Saya benci owh dengan kau punya gaya ba Chad.kau jeles tidak bertempat dan kau percaya bulat2 apa yang urang kasih sampai sama kau,kau tidak percaya yang hati saya hanya untuk kau saturang ka?"Fay bilang.

"Dear.."

"Biar jarak kita hanya sejengkal tapi kalau tiada kepercayaan tetap gagal juga.apatah lagi kalau berjauhan macam ni.Kita berjauhan Chad,macam2 cara urang bulih kasih rusak relay kita..kau lebih percayakan sesuatu yang belum tentu betul daripada tunang kau sendiri Chad. "

"Yes i know..sorry"

"Im your Chad.mungkin lelaki lain bulih mendampingi saya,menginginkan saya,..tapi saya hanya love one name..one heart..one man..its you Ricky Chad.."

"Dear,saya terlalu ikut perasaan time tu.saya tidak mau ada lelaki lain cuba dekati my lady..saya bukan tidak percaya dengan kesetiaan Fay but anything can happens,saya tidak mampu halang mana2 lelaki pikat Fay,lain lah kalau saya ada depan mata..mimang sana hospital tu durang chek in"

TEMPORARY COUPLE✔Where stories live. Discover now