Part 7

315 44 0
                                    

8 bulan telah berlalu, bermacam macam calon suami yang telah dibawa Aera ke rumah. Namun semuanya tidak menepati cita rasa Baekya. Ni Baekya ke Aera yang nak kahwin?😂

Selepas semua calon calon yang dibawanya ditolak oleh Baekya, akhirnya Aera mengalah dan membiarkan sahaja keputusan kakaknya. Aera tiada masa untuk membantah keputusan kakaknya, kerana sekuat mana pun dia membantah. Dia tidak akan dapat lari dari situasi untuk berkahwin.

-
Jari jemari Sehun sibuk bermain di atas papan kekunci komputer. Dia amat sibuk sehingga tidak mengendahkan perempuan yang berada di depannya.

“You? Bila nak lunch ni? I laparla.” perempuan itu merengek. Tch! Perempuan itu adalah perempuan yang amat tergila gila akan sehun. Dasar perempuan gatal!

Dengar sahaja perkataan LUNCH Sehun terus bangun lalu keluar dari officenya. Dia hampir sahaja lupa bahawa dia mempunyak janji temu dengan seseorang, mujur perempuan gedik itu cakap pasal LUNCH. Thanks ya bij!.

Perempuan itu berlari mengikut Sehun, dia sempat menarik lengan Sehun.

“You! Sampai hati tinggalkan I.” perempuan itu memuncungkan bibirnya. Sehun merentap tangannya lalu pergi ke arah security, diberi arahan untuk mengambil keretanya.

“You tunggu sini dulu tau, I nak ambik kereta.” Kata sehun.

Sampai sahaja kereta di hadapan mata. Sehun terus masuk ke dalam keretanya dan memecut kereta meninggalkan BIJ itu seorang diri.

Perempuan itu menjerit seorang diri. Sehun ketawa gembira dapat lepaskan diri dari BIJ itu.

-

Sorry pendek. Vote guys!

Cold-Hearted Wife [Oh Sehun]Where stories live. Discover now