Part 14

289 36 3
                                    

Sehun telah menempah tiket penerbangan untuk pergi ke sebuah pulau yang cantik dan pulau itu terletak dia negara francis. Sehun telah menempah semuanya terlebih dahulu. Dia siap tempah tempat untuk menginap tu nanti tempat yang cantik, sesuai untuk HONEYMOON mereka nanti.

 Dia siap tempah tempat untuk menginap tu nanti tempat yang cantik, sesuai untuk HONEYMOON mereka nanti

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Chalet yang berada di tengah tengah laut. Mereka akan bertolak ke pulau tersebut pada esok harinya. Aera pula telah memaklumkan kepada personal assistant nya bahawa dia tidak akan datang ke office untuk seminggu lebih.

Aera sibuk menyusun baju manakala sehun pula sibuk memerhati Aera mengemas baju di atas katil. Aera perasan lalu mengajukan soalan.

“Kenapa tengok saya macam tu?” Aera meletakkan beg bagasi di sebelah meja solek.

“Nothing. Just awak terlalu cantik. Sangat cantik sayang. I dont think if you are deserve to be mine.” Sehun memeluk erat pinggang Aera. Diletak kepalanya di atas bahu Aera yang terdedah itu.

“Yes you are. I have be yours. Im your wife. And i will always loving you as much i love my baby pillow.” Ketawa halus Aera didengar oleh sehun.

“Baby pillow?” Sehun memandang pelik ke arah Aera.

“Yup, baby pillow. Alaa bantal peluk saya tu.” Aera menunjukkan bantal peluknya. Sehun pula telah berdekah ketawa. Diselit rambut isterinya di telinga milik isterinya.

“Sayang..kenapa comel sangat? Saya taktau pun isteri saya ni sebegitu comel. Bantal peluk siap ada nama panggilan baby lagi. Suami awak bila nak dipanggil baby?”

Aera menyeringai senyum. Dia membisik di telinga sehun dengan suara yang seksi.😂

“Baby...” suara yang menggoda bagi Sehun.
Sungguh sehun gembira dengan sikap Aera yang makin lama makin berubah. Dulu Aera ni tidak suka bercakap dengan dirinya. Pernah dahulu Aera tidur di bilik lain. Tapi semua itu berlaku sebelum Aera berubah ke perangai manja yang sekarang ni.

Sehun berjaya mengubah sikap isterinya.

Dibaringkan badan Aera dan bibir Aera dicium lembut.

“Goodnight sayang.” ucap sehun lalu memadamkan lampu tidur mereka. Aera menyembamkan mukanya di dada sehun lalu dipeluk erat tubuh sasa sehun. Mereka berdua tidur dalam pelukan masing masing..

-


Hey! Vote gais! sehunscandal wehh tak sia sia kau suggest tempat tu. Cantik ahh tempat tu. Thanks tau sebab suggest tdi

Cold-Hearted Wife [Oh Sehun]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora