Part 15

285 35 4
                                    

“OH SEHUN!!!! WAKE UP HUSBAND!” Pagi itu rumah pasangan suami isteri itu riuh dengan suara isterinya yang dari tadi tak henti henti menjerit.

Sehun bangun lalu membuat muka yang tidak puas hati kepada isterinya. Namun isterinya hanya mampu tersenyum manis yang boleh membuatkan Sehun cair.😂

“Sayang ni. Flight pukul 2 petang kot kenapa nak bangun awal? Orang mengantuk lagi lah.” Sehun menyelimutkan kembali tubuhnya.

“No, no. Teman saya kemas rumah. Tiada istilah awal ke tak flight. Teman saya kemas rumah! Fullstop. Siap dalam masa 5 minit oh sehun, kalau saya masuk dalam bilik nanti awak masih dalam selimut memang kena awak nanti sayang~.”

Sehun terus bangun bila Aera memberi amaran. Jangan main main dengan Aera.

-

“Alaa sayang! Sayang tak buat kerja pun. Kenapa kita pula kena kemas rumah?!” Aera menutup telinga apabila Sehun menjerit tidak puas hati.

“AHHAHAHAHAHAH. Up to me. This is your punishment for late 5 minutes get out from our bedroom. So please countinue your work.” Sehun meneruskan kerjanya dengan perasaan yang nak nangis ada, nak marah ada, nak merajuk ada. Semua lah ada!

Aera perasan akan muka sehun, lalu dicium pipi sehun dari tepi. Sehun terkejut lalu memalingkan mukanya terhadap Aera.

“Dah..tak payah kemas. Saya dah kemas pun tadi.” kata kata Aera membuatkan Sehun ternganga lalu menangkap Aera dan dibawa masuk ke bilik tidur mereka. Letak saja tubuh Aera di atas katil, terus digeletek tubuh kecil isterinya. Merah padam muka Aera apabila digeletek tanpa henti oleh sehun.

-

Hii. Next part baru dorang kat tempat bora bora tu. Sorry kalau ada yang tunggu saya update ff ni. Saya busy so takda masa pula plus dengan line yang siput ni. Hmm masalah masalah. Anyway vote and comment ya.

Cold-Hearted Wife [Oh Sehun]Where stories live. Discover now