פרק 60; יקיצה טבעית

9.4K 767 220
                                    

משום מה הבוקר שלי נפתח בשעה חמש בבוקר. בערב אני וניב ערכנו מרתון של סדרה ששנינו רצינו לראות זמן רב ובאיזשהו שלב נרדמנו.

היקיצה הטבעית המוקדמת למדי נראתה לי מוזר, אך חשבתי שיכול להיות שההתרגשות לקראת הלידה המתקרבת היא זו שגרמה להתעוררות המוקדמת.

ניב עדיין ישן ואני החלטתי להרשות לעצמי להתפנק באמבטיה. מים חמימים-פושרים מילאו את האמבטיה ואני פשטתי את בגדי והתיישבתי באמבטיה המענגת.

אחר כך, מאוחר יותר, אכלתי טוסט טעים ושתיתי נס קפה, ניב שישב מולי עייף שתה קפה שחור ואכל שתי עוגיות. השעה הייתה רק שבע בבוקר, אך כנראה שאני לא היחידה שההתרגשות מבעבעת בה.

הבטן כל כך גדולה שאני מרגישה כבר שאני מתפוצצת, כאילו באמת עוד רגע אתפוצץ מהגודל שאליו לא הייתי רגילה כלל בתור אחת שכל חייה הייתה רזה בגלל הגנים המבורכים שבהם זכיתי.

בשעה תשע בבוקר התקשרתי לבית הספר שבו אני עובדת כדי לקבל מידע על המתרחש, היה חשוב לי להיות מעודכנת בנעשה גם אם אני לא נוכחת שם כרגע.

אחרי עדכוניי במאורע בעבודתי אני וניב נסענו אל ביתם של הוריו של ניב, שהיה ריק בגלל נסיעתם. ירדן לעומת זאת, ישנה אצל חבר שלה.

רצינו לנצל את היום הנעים ולבלות בבריכה, ביתם הריק של מיכל וירון היה מקום מעולה שיכולנו לבלות בו את היום. יותר מאוחר נפגש בדירה של שיר ועידן עם כל החברים, זה יהיה יום מדהים ואני לא מאמינה שבחודש תשיעי אני מצליחה לתפקד באופן נורמלי.

"את האמת, אני מתרגש" ניב מתוודה. הוא עמד בתוך המים הקרירים, אני ישבתי בשפת הבריכה כשרגליי משתכשכות בתוך המים וידיו של ניב נחות משני צידי גופי.

"גם אני, ואני שמחה שסיפרת לי" עניתי והוא משך את שיערו הרטוב אחורה.

השמש שטפה את גופו והאירה על פניו, הוא היה נראה כל כך טוב.

"אני מצפה לזה כל כך" הוספתי וניב הנהן ואמר "גם אני".

"פתאום אני מרגיש שאני מוכן לזה, בשל שזה יקרה כבר ואהפוך רשמית לאבא" מוסיף וליבי מקבל זרמים ממילותיו שנוגעות בי כמו רוח נעימה ומלטפת.

"דמיינת את עצמך כאבא אי פעם?, לפני ההיריון שלנו" אני שואלת כשידי הימנית מלטפת את המים ומתענגת מהמים הקרים כנגד היד החמימה.

"לא ממש, שיערתי שזה יקרה בזמן כלשהו אבל לא היה לי תיאור רב לרגע הזה" הוא ענה ואני מהנהנת בהבנה.

"הייתה משהי שחשבת שתהיה אמם של הילדים שלך?" התעניינתי.

"כן," הוא מהנהנן עם ראשו בקצרה ולחיוב, "האקסית שלי שסיפרתי לך שבגדתי בה" משתף.

"חשבת שהאבא של הילדים שלך יהיה אוראל?" שואל גם הוא.

"לא," אני עונה במהירות ובחדות, "לא הגעתי עם אוראל עדיין לשלב הזה, תיארתי לעצמי שנתחתן אבל אף פעם לא עלתה לי מחשבה על ילדים איתו"

לילה אחד ודיWhere stories live. Discover now