BBS7

1.1K 21 0
                                    

Boyster 🔥

Tengku Aiman : Korang jom lepak sabtu ni nak tak ?

Tengku Asyraf : sorry tak boleh ada hal .

Arieff : Haah aku pun tak boleh , aku kena teman ummi pergi butik dia .

Tengku Haikal : I nak tidur guys .

Harith : aku nak join tapi takkan kita dua jea . Pishang aku tengok muka kau jea .

Tengku Aiman : No hal lahh lain kali pun ok jugak .
: Asy kata nak story

Arieff : story apa ni Asy ? Kenapa aku tak tahu ?

Harith : story apa ?

Tengku Haikal : Asy ?

Arief , Tengku Aiman dan Harith : tadi kata nak tidur . sibuk jea .

Tengku Asyraf : Marilah lepak . Aku kat studio tengah lepaskan stress .

Balas Tengku Asyraf dan menoffkan data telefon diletakkan di tepi . Nafas ditarik dalam dan dihembus perlahan . Dah tiba masanya dia menceritakan segalanya pada kawan - kawannya .

Asyraf yang mendengar derapan kasut dan gelak ketawa rakannya terus mencapai gitar berpura - pura seperti bermain muzik . pintu studio itu dibuka dari luar.

" Tengku Asyraf " panggil Tengku Aiman , Tengku Haikal , Harith dan Arieff  . Apabila Asyraf terlalu asyik dengan gitar .

Asyraf mengangkat kepalanya memandang satu persatu rakan - rakannya dengan raup muka yang kosong . Asyraf berdiri dan meletakkan gitar di tempat asalnya lalu mengambil tempat di sofa yang telah disediakan .

" Aku nak kahwin " kata Tengku Asyraf perlahan . Walaupun perlahan namun masih boleh didengari oleh Tengku Aiman , Tengku Haikal , Harith , Arieff maka terhambur ketawa mereka dengan lawak Tengku Asyraf .

Namun apabila melihat riak wajah Tengku Asyraf yang tidak main - main ketawa mereka terhenti .

" Kau serius ? Kahwin 17 tahun dengan siapa ? " tanya Harith bertubi - tubi macam mecinegun .

" Haah dengan siapa ? Setahu aku kau tak suka mana - mana perempuan and kenapa mesti kahwin " Kata Tengku Haikal pula .

Mereka sudah berkawan dari sekolah rendah lagi . Persahabatan diantara mereka tidak pernah ada rahsia . Meskipun kisah suka dan duka . Mereka juga tahu kisah duka Tengku Asyraf .

Mereka yang lain hanya mengiakan kata - kata Tengku Asyraf . Ia setahu mereka Asyraf tak pernah suka dengan mana - mana perempuan melainkan seorang gadis bernama Anis itu pun mereka hanya mendengar tidak pernah melihat .

" Budak sekolah ni " Kata Asyraf lancar . Asyraf memandang setiap raup muka rakannya berubah setelalah dia memberi tahu dia akan berkahwin dengan pelajar sekolah itu .

Kalau ikutkan hati Asyraf nak jea dia gelak sakan apabila dia melihat muka rakannya seperti katak terlekat pisang hahaha .

" Seriusly ? " Jerit Arieff .

" WHAT ! OMG ! " Jerit Tengku Haikal pula .

" Tak sangka " Kata Harith perlahan tidak percaya dengan apa yang kawannya cakap .

" Kahwin ? " Jerit Tengku Aiman .

Asyraf menganggukkan kepalanya dan melihat muka rakan - rakannya .
Mereka berempat bangun dari sofa dan menjauhkan diri mereka dari Tengku Asyraf . Tengku Asyraf dah simpan senyum namun tak lama apabila dia senyun kacak .

Meremang bulu roma mereka apabila Asyraf tersenyum ke arah mereka berempat .

" KUNYIT " kata mereka berempat dan berundur kebelakang menjauhi Tengku Asyraf .

Asyraf tergelak  dah agak dah yang mereka berfikir macam tu . Mana taknya Asyraf kata nak kahwin dengan pelajar sekolah tu , sekolah tu semua lelaki hahha .

Asyraf bangun menhampiri mereka lalu tersenyum  . Mereka  berempat berundur ke belakang lagi semakin Asyraf kedepan semakin kebelakang mereka sehingga bertemu dinding maka terhambur gelak Asyraf apabila mereka berempat cuak .

" Aduhh korang ni aku lurus lagi lahh , mehh sini duduk aku cerita " kata Asyraf dan duduk disofa . Mereka berempat mengikuti Asyraf duduk dengan teragak - agak .

" Aku nak kahwin dengan pelajar sekolah ni .. Nana dia Raja Tengku Nur Sharieyna Anis Binti Raja Ahmad " kata Asyraf dan tersenyum .

" Raja Ahmad ? Pengetua ehh ? Dia anak pengetua ke ? Ehh dia perempuankan bila masa dia sekolah sini ? " Tanya Tengku Aiman

" Mana ada budak perempuan sekolah ni " kata Arieff dan dapat anggukkan dari Harith dan Tengku Haikal .

"  Muhammad Shahril Aniq bin ahmad in the real name Raja Tengku Nur Sharieyna Anis Binti Raja Ahmad . Anak kepada pengetua Gemmes Middle School Boy's dan adik kepada Raja Tengku Airiel Shahril dan Raja Tengku Ariel Shahrul " kata Tengku Asyraf terang lagi jelas nyata kebenarannya .

Mereka berempat sudah ternganga kalau boleh gajah boleh masuk hahaha hiperbola lebihh . Dengan penerangan yang di jelaskan oleh Asyraf membuatkan mereka ternganga dan terkedu untuk berkata .

" Patutlah pagi tadi kau gelak - gelak dengan dia aku pun pelik Asyraf di jenis yang sombong mana reti nak sembang dengan orang . Dan si budak apa nama dia Share apa benda tah selalu pakai hoddie lepastu satu dorm dengan kau pulak jadi benda ni lah kau nak cerita ? " tanya Tengku Aiman sungguh dia tak menyangka .

Asyraf tersengih dan menganggukkan kepalanya . " Bila kahwin " tanya Tengku Haikal .

"Sabtu ni , datanglah aku buat kecik - kecik jea " kata Tengku Asyraf .

" What sabtu ni ? " kata Harith dan Tengku Haikal .

Nama - nama dalam group boyster ni sis amik dari kawan - kawan sis sendiri .

HaikalApplee

Bad Boy's SchoolWhere stories live. Discover now