פרק 7- מישל

190 9 12
                                    


הצינה ברחוב לא מצליחה לקרר את גופי הבוער מאדרנלין. או שאולי לא מדובר באדרנלין הפעם? תתרכזי מישל, גברים יש לך בשפע, עבודה כרגע רק אחת.

הזר מכוון את האישה במעלה אלנבי. אני ממתינה מעט. יוצרת בינינו רווח של כמעט רחוב וממשיכה לעקוב אחריהם בסרט שמופיע על צג הטלפון שלי.

הם נעלמים לתוך חצר קטנה. נבלעים מאחורי צלו של עץ חרוץ קמטים. הגוף הגדול של הזר נראה בבירור, והאישה הקטנה נצמדת אליו בהתגפפות משונה. זאת הייתה טעות לשמור מהם מרחק. אבל מי, לכל הרוחות, חשב שהם יחליטו לספק לי הופעה חיה באמצע אלנבי.

אני מוציאה מצלמה נוספת מהתיק ומחישה את צעדי. אני כבר מצליחה לראות את שיערה הבלונדיני, את הרגליים הפסוקות שלה ואת היד שלו נעלמת לתוך חצאיתה. אני מרימה את המצלמה ומתעדת. התמונות טובות אבל פתוחות לפרשנויות.

לבי דופק במרץ אך במקום להזרים את הדם אל המח שחייב לחשוב בצלילות, הוא גורם לו לשעוט אל בין רגליי. המראה של הזר מביא בחורה לפורקן באמצע אלנבי משאיר את חותמו. אלוהים, הייתי רוצה עכשיו להיות במקומה. לתת לאצבע שלו לשוטט בתוך גופי במקום שבו אנחנו יכולים להיתפס בכל רגע. לא פעם התמונות שאני מצלמת גרמו לי לגירוי מיני. אך מעולם לא חשקתי באובייקט. לא ככה.

תתאפקי מישל. היום תתפסי אותם על חם ומחר תתפסי אותו ותבעירו את כל הרחוב.

עד שאני מתקרבת הוא משחרר אותה ומכוון אותה קדימה. שתי דקות בצללים והיא הולכת כמו סהרורית. הגבר הזה יודע את מה שהוא עושה. וזה רק גורם לי לרצות אותו יותר.

אני מסתובבת לכיוון השני כשהם יוצאים בחזרה לרחוב, ועוקבת אחרי התמונות בטלפון כדי להיות בטוחה שלא אפספס פנייה לאחד הרחובות. רק כאשר הם פותחים ממני פער בטוח אני מסתובבת חזרה והולכת אחריהם.

מבטי לא יורד מגופו החסון. ההליכה שלו בטוחה ומחושבת. כל אחד אחר במצבו היה ממהר להגיע ליעד כדי להגיע לפורקן. כל אחד אחר שעקבתי אחריו היה עושה בדיוק את זה. אבל הוא שונה. אולי זאת הסיבה שהוא מצליח להשפיע עליה ככה. להשפיע עליי.

גוף רחב לבוש במעיל עור שחור מסתיר את שדה הראיה שלי. ריח אפטר שייב מוכר חודר לנחיריי, וקול שלא חשבתי שאשמע אחרי אתמול קורא בשמי.

"מישל? שינית צבע שיער?" הקול הצורמני מתקרב אליי. "איזה מזל שנתקלתי בך. מה את עושה כאן?"

גופי מתקרר בין רגע.

מה הסיכוי שאפגוש אותו שוב? ועוד יום אחרי הסאגה המחרידה של אתמול.

אני מנסה להתעלם מהקול וזזה הצידה כדי לראות לאן מתרחק הזוג החרמן. אבל הגוף הגדול של בראד הקטן מסתיר את כל שדה הראיה שלי.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 UnknownWhere stories live. Discover now