Suze
"Takže? Nějaký tvoje zázračný řešení nebo tam budeš jen tak stát a koukat, jak ze mě kape voda?" Zeptám se ho s rukama založenýma v bok.
Ušklíbne se a sjede mě pohledem. Teprve teď mi dojde že mám na sobě bílé triko, které teď prosvítá.
Založím si ruce na prsou, abych se alespoň trochu zakryla."Přestaň na mě tak hloupě čumět a radši mi už řekni, co si mám vzít na sebe místo svého oblečení, které jsi tak ohleduplně namočil." Řeknu mu a znovu se zamračím.
"Musím ale říct Suze, že ti to takhle vážně sluší." Usměje se na mě James.
Ušklíbnu se.
"No jasně, když se ti líbí styl 'mokrá slepice' proč ne." Zašklebím se na něj a on se zasměje.
Lukas se jenom zamračí a hodí po mě jedno ze svých trik a kraťas, které mezitím vyhrabal ze své tašky. Zachytím to a znechuceně se na to podívám. Ale ne, nejsem povrchní, kdyby vás to napadlo, jsem jen naštvaná.
"Vážně doufám, že už si to měl na sobě." Řeknu ironicky a zvednu k němu oči.
Zvedne oči k nebi jako by chtěl říct 'proč zrovna já musím potkat takovýho člověka'. Tím mě rozzuří ještě víc. To já bych tohle měla dělat ne on.
"Neboj neotrávíš se je to nově vypraný." Mrkne na mě.
Znovu se nedůvěřivě kouknu na oblečení ve svých rukách.
"Hmmm. Fajn." Zamumlám a začnu se rozhlížet po místě, kde bych se mohla převléct.
Nakonec se zahledím na otevřené dveře do koupelny.
Ne že bych se tam chtěla vracet, ale tohle je nouzovka.
Pak se pohledem zastavím na klucích, kteří se najednou přestali bavit a všichni teď upřeně koukali na mě."Co je?" Zeptám se jich podrážděně a instinktivně se prohlédnu, abych se ujistila, že na mně není nic divného. Teda něco divnějšího než obvykle. Nic.
Teda alespoň já nic nevidím.
Samozřejmě,až na to, že jsem mokrá tak, že že mě kape voda. Dneska už mě vážně štvou.
Co jim zase je.
Kouknu se na ně s otázkou v očích.
"Ty na něj nejsi naštvaná? Nechceš se pomstít?" Zeptá se mě opatrně James.
V tu chvíli ho mám chuť zaškrtit. Před chvílí jsem se dokonale ovládla, abych tomu blbečkovi nevrazila pěsti a tenhle blbeček mi to zase bude připomínat?
To jako vážně?!
Vzbuďte se lidi, začínáte mě pěkně štvát.
Zatnu ruce v pěst a párkrát se zhluboka nadechnu. Kdybych ho teď zabila, nedožil by se mé pomsty. Takže...
"Už ani ne" řeknu s vypětím všech sil. "Nakonec to bylo osvěžující" dopovím a snažím se, aby to znělo alespoň trochu nadšeně, jenže mi na konci unikne slabý zaskřípání zubů.
Všichni se na mě vyjeveně podívají. Pohledem, jako bych se úplně zbláznila.
Což se nejspíš vážně stalo, jen tak mimochodem.
Jenom Lukas se spokojeně zašklebí a v očích mu zablýskne, díky čemuž jsem usoudila, že mé zaskřípání zubů slyšel.
No nic.
"To ale neznamená, že jsem ti odpustila. S tím rozhodně nepočítej." Zamumlám k Lukasovi a otočím se.
"Jestli mi teď někdo otevře ty dveře tak ho zabiju je vám to jasný." Pohrozím jim a zavřu za sebou dveře od sprch.
Hlasitě si povzdechnu a znovu se kouknu na oblečení, co mi Lukas dal.
Černý triko s krátkým rukávem s nápisem Game of Thrones a černý kraťasy.
Všechno černý? Vážně?
Lukasi ty rasisto!Sundám si svoje triko a pověsím si ho na věšák.
Výborně. Když si teď navléknu jeho triko za chvíli ho budu mít mokrý od podprdy, ale co se dá dělat, naostro nepůjdu.
S povzdechnutím si navléknu triko přes hlavu. 'Překvapivě' mi je velký a končí mi přesně pod zadkem.
Sundám si i svoje naprosto mokrý kraťasy a pověsím si je vedle trika. Zabiju ho.
Vážně tohle si odskáče.
V čem mám asi teď jít domů?
To vůbec nepřemýšlel?
Teď budu muset počkat, až mi všechno uschne.
Výborný.
Vážně skvělý.Natáhnu si půjčený kraťasy a kouknu na sebe. Vypadám jak strašák do zelí. Nekecám.
Mohla bych se postavit doprostřed pole a žádný krkavec, nebo co to tam normálně litá, by tam v životě nevlezl.
ČTEŠ
War or Love?
RandomUž jako malá chodila se svým tátou hrát hokej. Tátovi spoluhráči o ní mluvili jako o 'Malé hokejové princezně'. Co když se Suzen seznámí s hokejisty, přibližně jejího věku? Přijmou ji? Zamiluje se? Co když potká někoho, kdo je vždy zvyklí prosadit s...