26.karaoke

10.9K 318 35
                                    

!!!Pozor info!!!!
Doporučuju písničky si najít a pustit. Hlavně ty kde bude zpívat Suze.
Textem se k nim hodí.
Pokud by někdo nerozuměl najdete s překlad na karaoketexty.
Suze

Po tom co Lukas prokázal to neobyčejný a překvapivý porozumění s tím, že každý má právo se občas bát, se začal zase chovat jako debil.
Dostala jsem sáhodlouhou přednášku o tom, jak si představuje účast v jisté uzavřené a bohužel pro mě prohrané sázce.
Shrnuto a podtrženo.
Nehádej se se mnou. Neodporuj mi. Poslouchej mě. Bla bla bla.
Jo dobře Lukasi. Neboj budu hodná holka.
To tak.
Dojedeme až na místo, kde se máme se všemi sejít. Lukas mě chytne za ruku a táhne mě směrem dovnitř.
"Ostatní už jsou na místě. Jdeme poslední." Poznamená směrem ke mně.
Hmm.
Vejdeme do místnosti plné lidí. Už mírně opilých a smějících se lidí.
No tak haló. Je teprve něco málo po šesté!
To by mě zajímalo, co budou dělat tak o půlnoci. Nejspíš se válet někde pod stolem.
Rozhlédnu se kolem a s překvapením si uvědomím, že jsme se dostali na karaoke párty.
Karaoke.
No tak to bude ještě sranda.
"Tys věděl, že se jedná o karaoke?" Zeptám se Lukase a on pokrčí rameny.
"Nevěděl a je mi to tak nějak jedno."
No jasně jen když se bude moct někde ožrat.
"Plánuješ zpívat?" Zeptám se ho s úsměvem a on si mě pobaveně změří. "Rozhodně ne." Řekne,pak se zamyslí a nakloní se ke mně blíž.
"Ale ty rozhodně budeš." Přimhouřím oči.
"Jestli po mně chceš, abych zpívala aspoň počkej až v sobě budu mít pár panáků." Řeknu mu. Rozhodně se tady přede všemi nehodlám ztrapňovat střízlivá.
Zašklebí se na mě a rozejdeme se dál až ke stolu, kde sedí ostatní.
Nemám ošklivý hlas. Ale žádná topstrop třída to taky není. A rozhodně si nevěřím natolik, abych dobrovolně přede všemi zpívala. Zpívám, ale ráda, s pár lidmi. Třeba s holkama nebo Jonasem (i když ten říká, že mu můj zpěv rve uši.)
Nemyslí to vážně.
On sám má moc hezký hlas, ale tvrdí, že jako hokejista si musí udržet nějakou úroveň. Takže nezpívá aspoň teda pokud si není stoprocentně jistý, že ho nikdo jiný neslyší.
Kromě mě.
"Ahoj. Tak jste dorazili." Rozzáří se Soph jakmile nás uvidí.
Kouknu se kdo dorazil.
Soph a Max (ty se jeden bez druhýho snad ani nehnou) Elis a Sebastián (vypadá to, že pořád jen jako kámoši.) Daniel, Chris, Fredy, Tim, Jakob nějaký neznámí kluk, Carol a nějaká její kamarádka.
"Tak panáka." Ozve se od stolu a najednou mám před sebou panáka čeho si.
No co.
Stejně to střízlivá nezvládnu.
"Na zdraví lidí." Rozezní se stolem a já se posadím vedle Lukase a nechám ho, aby mě chytil kolem pasu.
Dnešek bude ještě zajímavý.

O několik panáků později.

Ano.
Už jsem opilá.
Pořád se musím smát a občas se mi zamotá hlava, ale jinak jsem v pořádku.
Lukas mě za tu dobu co jsme tady, donutil přijít za nějakým klukem, který se mi docela líbil a zachrochtat.
No vážně.
V jednu chvíli mě přistihl, jak ho okukuju (nemohla jsem si pomoct) a tak mi přikázal, abych za ním šla, usmála se na něj, chvíli flirtovala, pak se k němu naklonila jako bych ho chtěla políbit a zachrochtala.
Jeden z největších trapasů mého života.
Když jsem to udělala, utíkal ode mne pryč zatímco já byla červená jak rajče a Lukas se kousek od nás hlasitě chechtal.
Vyloženě si to užíval.
Nesnáším ho.
Potom mě přiměl říct a teď ho cituji: Lukasi jsi ten nejlepší nejkrásnější a nejchytřejší muž jakého jsem, kdy potkala. Hrozně moc mě vzrušuješ. Chci tě teď a tady.
A to prosím přede všemi u stolu. Vážně.
Až tohle skončím zabiju ho.
Všichni mi to teď budou předhazovat do konce života.
Další co jsem udělala pro jeho pobavení bylo, že jsem dala pusu naprosto cizí holce.
Byla to jen úplně nevinná věc. Aspoň teda že začátku.
Seděla tam sama, já za ní přišla, chvíli jsme se bavily a pak jsem se naklonila a dala jí rychlou pusu na pusu přesně podle instrukcí.
Ještě jsem viděl a Lukasuv pobavený výraz, když jsi mě ta holka přitáhla a začala líbat.
No a tak jsem zažila první lesbickou líbačku. Nebylo to špatný, ale chyběla v tom ta jiskra jako když mě líbá Lukas.
Když jsme skončili a já se znovu podívala na Lukase, koukal se na mě tak intenzivně a plný vzrušení, že jsem se radši odporoučela zpátky ke stolu.
Ne že by mi to bylo co platný, protože si po chvíli sednul ke mně.
Jinak po mě (až na ty letmé doteky, kterými mě obdarovával a které mě rozhodně nenechali chladnou) po mně nic víc nechtěl.
Zatím.
Stále sedím vedle Lukase, jedná jeho ruka mi přejíždí přes bok, záda až ke krku.
Nervózně poposednu. Už to trvá moc dlouho a společně s alkoholem v krvi to způsobuje, že začínám být značně vzrušená.
A ten bastart sedící vedle mě to moc dobře ví.
Položí mi druhou ruku na stehno a pomalými něžnými dotyky ho hladí.
No do háje.
Mám chuť se k němu otočit a políbit ho. Jenže na to ještě nejsem dost opilá. Lukas se nakloní k mému krku a jemně foukne.
Nakloním hlavu na stranu aby měl lepší přístup.
Začne mě na něj líbat. Pomalu, neúspěchanými pohyby.
O.M.G.
To je tak příjemný.
Rukou mi zajede na vnitřní stranu stehna a já mírně pootevřu nohy. Tělo mi reaguje samo.
Chci víc.
A Lukas to ví a i přes to nikam nespěchá a v klidu se věnuje mému krku.
Zasténám.
"Sisi" vykřikne najednou Soph a já v rychlosti setřesu Lukasovi hlavu z mého krku.
"Pojď s námi zpívat." Řekne vesele.
Je mnohem víc opilá než já. Vytáhne mě na nohy a táhne k mikrofonům.
Otočím hlavu na Lukase.
Jeho výraz je plný škodolibé radosti, arogance a touhy.
Odvrátím pohled a stoupnu si vedle Soph a Elis na mini pódium.
"Co budeme zpívat?" Zeptám se jich i když už dávno znám odpověď.
"Přeci tu naši-Wannabe od Spice girls" a je to tady.
Naše Dětská oblíbená písnička. Zpívaly jsme ji snad pořád. Kdysi dávno.

War or Love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat