#4 Mandi 🧼🔞

214K 1.3K 43
                                    

"Wei. Apa kau ni??" kataku apabila dia sudah mengunci pintu tandas. Aku dengan malunya tutup dadaku dengan tangan. Dia menarikku ke shower. Dan membuka shower dan air pun membasahi kami yg tak memakai baju dari tadi.

"Lepaslah. Aku nak mandi." kataku dan merentap tanganku. Aku sebenarnya masih tak percaya aku dah kahwin. Tapi ayah dah cakap macam tu. Lagipun aku kan memang nak kahwin dengan dia pun. Tapi kenapa jadi macam ni.

Dengan fikiran yg agak bercelaru. Aku perlahan-lahan pergi mengambil sabun setelah membasahkan badan di shower tadi. Aril masih di shower. Aku membelakangi Aril dan menggosok sabun mandi ke tubuhku.

Apa lah dia ni. Haish aku malulah. Apa aku nak buat pun aku tak tau. Dia suami aku??? Really? Masih tidak percaya.

Aku terus menggosok sabun tu. Aku di rumah Aril jadi aku mandi guna sabun je lah. Pencuci muka, berus gigi aku tak bawa. Aku malas nak pakai syampoo rambut. Aku pakai nanti lah bila dah balik kolej.

Aku membongkok sedikit untuk menyabun bahagian kaki. Aku sudah hampir selesai menyabun tiba-tiba aku merasa ada yg menyentuh duburku dari belakang. Aku terus menoleh. Aku sudah selesai menyabun kakiku tadi.

Aril tersenyum nakal sambil menggigit bawah bibir dan memandangku menggoda. Aku terus cepat-cepat meletakkan sabun tadi di tempatnya. Aku perlu ke shower untuk membersihkan badan.

Aku kena mandi wajib ke eh?? Takpelah mandi jelah. Bukan susah pun.

"Ish apa kau ni. Dah lah tepi sikit." aku menolak sedikit tubuhnya yg menghalang laluanku. Aku pun membilas tubuhku.

Aril mendekati aku dan merangkul pinggangku ketika aku di shower.

"Don't move or you'll stay here til noon." ugut Aril dibisik ke telingaku. Aku terkejut dan menghentikan niatku untuk melepaskan rangkulannya.

Dia ni agaklah sampai noon pun. Fikir aku apa?? Mesin pelepas nafsu ke??

"Aku tolong kau bilas badan kau. Then, kau sabunkan aku pulak nanti." kata Aril di telingaku. Sambil dia mula menjalarkan tangannya di tubuhku sambil membersihkan badanku dari sabun. Dia mengalihkan badanku untuk memandangnya. Aku hanya membatu sambil pandang apa yg dia buat.

Setelah selesai bersihkan. Aril pergi mengambil sabun dan hulurkannya padaku dengan mukanya memberi isyarat untuk aku menyabun tubuhnya pula. Aku hanya menyambut. Aku mula menyabun tubuhnya perlahan-lahan.

Setelah selesai, aku pun membilasnya dengan air shower. Dia memerhatikan sahaja aku lakukannya. Aku bersihkan tubuh belakang dahulu sebelum depan. Aku langsung tak pandang dia. Segan lah weii. Ketika aku lakukannya tiba-tiba tanganku ditarik dan Aril memelukku.

Aku terasa bahagian sulit Aril seperti mencucuk-cucuk. Dia ni horny ke apa?? Aku gelabah.

"Wei dah siap. Aku nak keluar. Aku kena..." belum habis kata-kataku. Aril terus mencari bibirku dan melumatnya. Aku dapat merasa lidahnya cuba meneroka lidahku. Aku pejam mata rapat. Aku macam batu dah.

Dia lepaskan ciumannya. Memandang aku. Aku masih pejam mata. Dia mendekat ke telingaku.

"Please... Aku tak tahan..." rayunya. Aku membuka mata. Aku tolak sedikit dia supaya aku dapat melihat wajahnya.

"Haaa??"

"Suck it." katanya lalu memandang ke pelirnya yg sudah mengeras. Aku agak terkejut.

"What?? Euwww no. Aku tak reti lah." aku cuba untuk melarikan diri.

"Just imagine it's an ice cream." katanya menarikku kembali. Aku pandang dia.

"I don't want to fuck you yet. So, please just do it."

Marriage for SEX 💋Where stories live. Discover now