κεφάλαιο 38 το πεπρωμένο φυγήν αδύνατον

5K 393 21
                                    

"Ναι,αλλά δεν μου είπες ποτέ τι έγινε εκείνη τη μέρα τελικά."
Με ρώτησε η Ράνια και ήπιε μια γουλιά από τη ζεστή σοκολάτα της.

Ο καιρός είχε αγριέψει πολύ εκείνο το χειμώνα. Το κρύο ήταν τσουχτερό και έπρεπε να πάρω επειγόντως ένα καινούργιο παλτό γιατί κανένα δεν με κούμπωνε πλέον.

"Μετά τον γάμο σου εννοείς;" Τη ρώτησα και ήπια και εγώ μια γουλιά από τη δική μου ζεστή σοκολάτα.

"Ε πότε ρε Διδώ; Μετά το δεύτερο παγκόσμιο;" Με ρώτησε ειρωνικά και της έκανα κωλοδάχτυλο.
Ναι εμείς έτσι αγαπιόμαστε.

Flash Back ,Διδώ τρία χρόνια πρίν.

Η πόρτα του δωματίου άνοιξε με φόρα και χτύπησε δυνατά στο τοίχο, καθώς από το πάθος μας,με είχε πάρει αγκαλιά και φιλιόμασταν ήδη μέσα από το ασανσέρ.

Το στενό μου φόρεμα,είχε ανέβει τόσο,που σχεδόν ήταν όλα απ' έξω.

Έδωσε μια κλοτσιά τη πόρτα να κλείσει και με άφησε στο κρεβάτι.
Με γρήγορες κινήσεις εξαφάνισε κάθε ρούχο από πάνω του και έμεινε ολόγυμνος να με κοιτά,με το πιο ερωτικό του βλέμμα. Το κορμί του αγαλμάτινο,αρκούσε και μόνο να τον κοιτάς για να τον θέλεις μέσα σου σαν τρελή.

 Το κορμί του αγαλμάτινο,αρκούσε και μόνο να τον κοιτάς για να τον θέλεις μέσα σου σαν τρελή

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Νιώστε λίγο Goncalo,θα μου λείψει η έρευνα στις φωτογραφίες του 😝😋)

"Θέλω να σου κάνω έρωτα όλο το βράδυ." Μου είπε και γονάτισε μπροστά μου και άρχισε να αφήνει φιλιά στο ανοιχτό μου μπούστο καθώς κατέβαζε συγχρόνως το φερμουάρ του φορέματος μου από το πλάι.

Άφησα έναν αναστεναγμό και τον είδα να με κοιτάζει πιο απειλητικά,όσο το φόρεμα μου είχε εξαφανιστεί μαζί με το εσώρουχο.

Τα χείλη του μου χάρισαν ηδονή καθώς άγγιζαν την πιο ευαίσθητη περιοχή του κορμιού μου και εγώ είχα τυλίξει τα πόδια μου γύρω του, ανήμπορη πια να αντέξω και να μην αφήσω το κορμί μου ελεύθερο να του πει ευχαριστώ.

ΒΡΟΧΗ ΜΟΥWhere stories live. Discover now