κεφάλαιο 39 Εγω και εσυ μαζί...

7.3K 492 53
                                    


"Οι προσπάθειες που κάνουμε για να ξεφύγουμε από το πεπρωμένο μας, έχουν σαν μοναδικό αποτέλεσμα να μας οδηγήσουν σ’ αυτό."

Ralph Waldo Emerson

Πίσω στο τώρα.

"Πλάκα μου κάνεις." Αναφώνησε η Ράνια. "Δεν σε ρώτησα ποτέ γιατί νόμιζα πως μετά τον γάμο μου απλώς είχατε αποφασίσει να είστε μαζί!"

"Δεν στο είπα ποτέ γιατί δεν ήθελα να ξέρεις πόσο δειλή είχα φανεί. Άλλωστε εσείς ήδη είχατε φύγει για το μήνα του μέλιτος." Κοίταξα την Αγάπη που έπαιζε παραδίπλα με τον μικρό αδερφό της.
"Τι θα έχανα ρε Ράνια αν έφευγα με εκείνη τη πτήση..."

"Τίποτα,γιατί Διδώ ότι είναι γραμμένο να γίνει θα γίνει,η μοίρα σας ήταν γραμμένη στον ίδιο δρόμο,όχι σε χωριστούς." Μου απάντησε και χαμογέλασα ενώ χάιδεψα τη κοιλιά μου.

Ήμουν επτά μηνών έγκυος στο τρίτο μας παιδί. Ο Ορέστης μας. Η Αγάπη είχε απελπιστεί που δεν της κάναμε για δεύτερη φορά μια αδερφή.
Όταν της είχα ανακοινώσει πριν τρία χρόνια πως θα αποκτούσε ένα αδερφάκι,ζητούσε απεγνωσμένα μια αδερφή.

Αντ αυτού,εμείς της φέραμε στο σπίτι τον μικρό Ιάκωβο.

Άπλωσα το χέρι μου και χάιδεψα τη κοιλιά της Ράνιας.
Εκείνη ήταν στο μήνα της και από μέρα σε μέρα περίμενε να γεννήσει.

Είχαν κάνει αρκετές προσπάθειες για να μείνει έγκυος και τελικά το πολυπόθητο παιδί ήρθε...εις διπλούν.
Θα γεννούσε δύο δίδυμα κοριτσάκια και η Αγάπη της ζητούσε να την υιοθετήσει γιατι ήθελε αδερφούλες.

Όσο και αν της λέγαμε πως θα είναι πρώτες ξαδέρφες και θα μεγαλώσουν σαν αδερφές.

Με τον Άγγελο δεν παντρευτήκαμε. Όσο και αν εκείνος επέμενε,εγώ δεν ήθελα κανένα χαρτί και καμιά τελετή για να ζήσω ευτυχισμένη με τον έρωτα της ζωής μου.
Τον Άγγελο μου και τα υπέροχα παιδάκια μας.

Ο παππούς Ιάκωβος καθόταν τρισευτυχισμένος,δίπλα στα δύο του εγγόνια και τους κοιτούσε με στοργή καθώς έπαιζε μαζί τους,όσο η γιαγιά Κάτια ήταν στη κουζίνα και ετοίμαζε το τραπέζι του Σαββάτου,που τους επισκεπτομασταν .

Σαν όμως κάτι να μην μου άρεσε σήμερα.Ο Άγγελος είχε φύγει απ' το πρωί με τον Λαυρέντη και την ώρα που ήρθαμε και μας άφησε, είχαν περάσει δύο ώρες,που δεν είχαν τελειώσει αυτές οι "δουλειές" που είχαν αναφέρει.

ΒΡΟΧΗ ΜΟΥWhere stories live. Discover now