part 8:boyfriend?

3.9K 161 2
                                    

"Now..nk buat apa?"tanya jungkook kpd taehyung yg sedang main phonenya.

"Saya tengah cari maklumat tentang LGBT"

"Awak dh jumpa ke?"

"Dh"

"Apa yg awak jumpa?"

"Yg ni.."

"Ok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ok..kita boleh amik tu sebagai permulaan tentang LGBT"balas jungkook dengan senyuman terukir di bibirnya.

Jungkook pun bangun lalu pergi ke atas ke biliknya tanpa pengetahuan taehyung yang sedang asyik mencari maklumat tentang LGBT di google.taehyung mula sedar yg jungkook tak ada bersama dengan dia dari tadi.matanya mula melilau mencari jungkook dan dia pun nekad bangun dan pergi ke dapur.dapur kelihatan sunyi dan hanya bunyi air dari paip sinki menitik.taehyung pusing belakang dan terlanggar seseorang..tinggi,dadanya yg keras tanpa berlapik baju.dia pun mendongak ke atas dan mereka bertentang mata..lama jugak jungkook dan taehyung bertentang mata sehinggakan taehyung tak sedar dia peluk pinggang jungkook yg tidak berlapik dengan baju.muka taehyung mula rasa tebal selepas dia sedar perbuatannya.taehyung pun cepat2 lepas tangganya dari peluk pinggang jungkook tapi jungkook tarik taehyung dengan kuat dan angkat taehyung dan turunkan taehyung di atas meja dapur.taehyung mula rasa seram sejuk dengan perbuatan jungkook yang sedang senyum nakal kepadanya.

"Jungkook..?"

"Shhh.."jungkook meletakkan jari terlujuknya di atas bibir mugil sexy taehyung.

"Kita tengok..sape yang pejam mata..dia kalah"

"Hana..,dul..,"

"A-pa?"

"Set!.."

Tak sempat taehyung nk berkata..jungkook telah merenung tajam pada matanya dengan sebuah senyuman nakal yg terukir di bibirnya.taehyung pun merenung mata jungkook tapi tak lh mvm jungkook yg asyik merenung matanya.air peluh taehyung mula mengalir dari dahi dan turun perlahan ke dagu.

"Jungkook.."

"Ok! Awak kalah..hahaha.."

Jungkook mengekek ketawa slps melihat gelagat taehyung yg comel apabila dia memanggil namanya seperti budak kecil.

"Awak da kalah..jadi..punishment"

"Punis-ment..?"

Jungkook pun perlahan-lahan mendekatkan dirinya dengan taehyung.taehyung yang takut hanya memejam matanya dengan rapat.dalam fikiran taehyung dia hanya fikir apa yang akan jungkook buat kepadanya dan tiba2 dia terasa bibir jungkook bersentuh dgn bibirnya.perasaannya begitu terkejut dan membuka matanya.dia nmpk jungkook sedang cium dia di bibir tapi tak begitu lama..sekejap je..dlm 3 saat.

THE MOON🌚💞|| VKOOK MALAY FFWhere stories live. Discover now