chapter 16:SEX EDUCATION

6.2K 117 53
                                    


WARNING🚨!WARNING!WARNING! SILA SKIP PART NI KALAU BELUM MASUK UMUR 18 PLEASE! PART NI TAK SESUAI UNTUK BUDAK BAWAHAN UMUR..

LAST WARNING

LAST WARNING

LAST WARNING

LAST WARNING

🚨
🚨
🚨

Sedutan chapter 15

"Waee!?saya tanya ni..mcm mana rasa sex tuuuu"tanya taehyung lagi dan meronta seperi budak kecil yang tidak dapat mainan.

"Okay..okay..hmm..rasanya...entahlah..hahaha.."kata jungkook dan ketawa kecil.

"Hyungggg..waeee...hyunggggiee"kata taehyung dengan suara merajuk seperti budak kecil.

"Knp....apa merajukk merajukk ni..hahaha..awak nak rasa ke?"tanya jungkook untuk mengusik taehyung dan senyum sinis.


BERSAMBUNG...





































HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GURAU JE..JGN MARAH AUTHOR😞..


Fikiran jungkook hanya terhuyung hayang melihat taehyung yang pipinya dah mula merah padam kerana mabuk.badan jungkook seakan akan seperti ingin bergerak tapi diikat.besar mata jungkook melihat tubuh badan taehyung yang sexy dan putih itu.taehyung yang hanya berpakaian boxer sahaja melihat jungkook seakan anak kecil yang mahukan kasih seorang ayah dengan terukir senyuman smirk sexynya dibibir.tangan taehyung mula menggatal mengusap lembut tengkuk jungkook lalu tanganya yang lembut mengusap pipi jungkook dan jarinya mengusap manja bibir jungkook.jungkook hanya membiarkan perbuatan taehyung kepadanya.jungkook mula rasa ghairan dengan setiap kali usapan taehyung lagi" bila tangan taehyung mula membuka satu persatu butang kemeja jungkook yang dipakai olehnya.

Kemeja putih yang dipakai oleh jungook dicampak ke bawah oleh taehyung.senyuman nakal taehyung terukir selepas melihat reaksi wajah jumgkook yang sedang nikmat dgn godaanya.jungkook mula frech kiss dgn taehyung.dengusan kecil taehyung pun keluar dari mulutnya apabila jungkook mula memasukkan lidahnya ke dalam mulut taehyung.bibir taehyung dicium rakus oleh jungkook sambil tangan jungkook meraba dick taehyung masih berlapik dgn boxer.kini taehyung mula memain peranan.tangan taehyung dgn rakusnya membuka zip seluar jungkook.jungkook melihat aksi taehyung yang rakus seperti baby inginkan susu.apabila taehyung tarik boxer jungkook tersembul lah dicknya yang dah mengeras seperti kayu.panjangnya 10cm dan diameter lebih kurang 4 cm..terkedu taehyung selepas melihat batang besar jungkook.taehyung pun mulakan peranannya dgn mengocok dick jungkook dgn perlahan.batang keras jungkook pun cuba dimasukkan ke dalam mulut taehyung tapi terlalu besar..taehyung cuba buat kali kedua and akhirnya berjaya.dihisap rakus sambil mengocok.dijilat seperti aiskrim.

Jungkook mengeluh berat bila taehyung buat deep throat..rasa ngilu sangat..taehyung mendengus setiap kali menghisap batang besar jungkook.sudah taehyung habis hisap batang jungkook.jungkook mengarahkan taehyung untung baring di atas katil sementara jungkook sedang pakai condom.taehyung peluk erat badan jungkook sambil french kiss dgn jungkook.jungkook mengangkat kedua kaki taehyung ke atas dan merapatkan mukanya ke mukanya ke dubur taehyung.dijilat lubang taehyung dgn rakus sehingga buatkan taehyung tasa geli dan menggeliat.


"Ahh..ahhhh hyung..hmm..ahh sedapp"suara lembut taehyung keluar dari mulut.


Jungkook meneruskan aksinya sehingga lubang taehyung penuh dgn air liur jungkook.jungkook mengangkang kan kaki taehyung seluas luasnya..dan merapat diri dia ke taehyung..jungkook menepuk kuat batangnya ke dubur taehyung dan menggesel batangnya ke dubur taehyung.taehyung mula rasa ghairah dan nikmat.

"Ahh hyung..pls.. taehyung nak batang hyung.."merengek taehyung.

Jungkook pun masukkan 2 jarinya sekali gus ke dalam dubur taehyung dan membuatkan taehyung membuka mulutnya dan matanya tertutup rapat menahan sakit.

"Ahh! Ouch..hppmm..hyu- hppmm..ahh ahh ahh ahhh ahh"

Taehyung mula moans kuat bila jungkook mula gerakkan jarinya tarik keluar dgn rakus sehingga taehyung hampir mencapai klimaks dan membuatkan badan taehyung menggigil..

"Ahh ahhh ahhh hyu- hyungg..stop! I want to cumm"merayu taehyung seperti suara baby menangis nak susu.

Jungkook perlahan lahan keluarkan jaringa dari dubur taehyung.jungkook perlahan lahan menekan batangnya ke dalam dubur taehyung dan setiap kali jungkook tkn batangnya ke dalam lubang taehyung..taehyung mula moans dengan suaranya yang comel dan membuatkan lagi jungkook rasa ghairah.tangan taehyung genggam erat cadar katil.bila semua batang jungkook dah masuk dalam lubang taehyung,jungkook mula aksinya dgn menarik masuk keluar batangnya.pada mulanya jungkook buat dgn perlahan tapi jungkook dah tak tahan dgn kemutan taehyung dan mula bergerak dgn laju dan membuatkan taehyung seperti tak tentu arah..

"Ahhhh hyunggg..hmppphhmm..hyung..iblove your big dick..so good..hmphh hppmmm ahhh ahh ahhh"merengek taehyung menahan klimaksnya


"Wae..awak sendiri yang nak rasa sex kan"kata jungkook dgn suaranya yang mengusik sambil melacap batang taehyung.


Taehyung mencengkam cadar katil dan memejam matany dgn rapat dan mulutnya tak berhenti mengeluh kesedapan.skrg jungkook dan taehyung buat aksi doggy style seperti aksi di blue film yang jungkook pernah tonton.taehyung merengek kesedapan apabila jungkook mula masukkan batang besarnya ke dalam dubur taehyung.bunyi "plap plap" kedengaran..aksi jungkook semakin laju dan mereka berdua sudah hampir klimaks..



"Ahh taehyung i will coming..awak nak saya lpskan kat mana?"


"Ahhh..hmphh ahh..pls lpskan kat..ahhhhh!ahh...hmmphh hyung.."tak sempat taehyung nak ckp jungkook dah lpskan spermanya ke dalam dubur taehyung.terbeliak mata taehyung apabila menerima setiap pancutan panas dan padu jungkook.jungkook keluarkan batangnya dari dubur taehyung dan terus rebah di sebelah taehyung.taehyung pula mengambil tisu dan bersihkan lubang duburnya yang dipenuhi cairan putih dan hangat mengalir keluar dgn bnyk dari lubang duburnya..setelah selesai taehyung pun rebah di sebelah jungkook.jungkook mengiring menghadap taehyung dan senyum manis terukir di bibirnya.tangannya mengusap lembut pipi taehyung dan cium bibirnya.


"I love u.."kata jungkook tapi katanya itu tak dibalas oleh taehyung kerana taehyung telah tidur sbb kepenatan.lalu mereka pun tidur.




TAMAT....



























OK TIPU" SORRY HAHAHAHAHAHAHAHA GURAU JE..



Bersambung....

sorry sangat" sbb lama x update..mesti korang rindukan author kann..kannn kannn..hehehehe..nnti author akan usaha untuk update cerita lebih banyak..sorry ka


THE MOON🌚💞|| VKOOK MALAY FFWhere stories live. Discover now