6 | Husband

3.2K 398 109
                                    


Suami Upahan|PJM
Chapter 6

Jimin mencelikkan mata. Dia mula bangun dari pembaringan. Automatik matanya membulat melihat keadaan bilik bersepah dengan pakaian dirinya Aera yang berada di merata rata.

Air liur ditelan gugup.

Good, this is a bad morning.

Susuk tubuh Aera di sebelah di pandang. Wanita itu masih lagi nyenyak tidur. Nak kejut ke tak nak ? Kejut ke tak nak ? Akhirnya, tubuh Aera digoncang.

" Apa, Jimin?" Wanita itu menyoal sebaik sahaja sedar. Tangan digunakan untuk menggosok gosok mata. Terpisat pisat wanita itu dibuatnya.

" Hey, kau nak goda aku ? Tak berbaju bagai ni." Aera tersenyum senget. Dada Jimin ditolak menggunakan tiga jari. Lelaki itu hanya diam. Membiarkan Aera menyedarinya sendiri.

" Oh." Dari kiri ke kanan perlahan lahan kepala wanita itu bergerak. Matanya langsung tidak berkelip. Wajah Jimin mula menjadi tumpuan.

" Kau goda aku semalam ha?" Pandangan tidak puas hati diberikan. Jimin mengeluh. Rambutnya diraup kebelakang.

" Siapa goda siapa ni, Jung Aera ?" Jari telunjuk lelaki muda itu mula ditujukan pada kesan kesan kebiru biruan dari bahagian leher kemudian dada dan seterusnya pada bahagian perutnya.

" Wow, abs." Sempat Aera memuji. Secara tiba tiba , kepalanya memutarkan memori ketika dirinya mabuk semalam.

" Okay saya bagi awak flashback dulu,"

" I—"

" APAKAH ITU SEMUA ? ARGH !" Rambutnya diserabutkan. Wanita itu mula hilang arah. Ke kiri dan kanan tubuh genitnya berguling hebat. Jimin hanya mampu memerhati.

" J-Jimin ! Aku takkan mengandung kan kan kan ? Kau tak kuat sangat kan kan kan ? Aku tak perlu makan pil anti mengandung kan kan kan ?"

Lelaki itu terpinga pinga.

" AKU YAKIN. KAU TAK SEKUAT YANG DIJANGKA ! AHAK !" Penuh bersemangat sekali wanita itu berkata kata. Membuatkan Jimin berdehem kecil.

Lelaki itu tersenyum sinis. Bulu roma Aera mula berdiri tegak.

" I think, we'll get twins"

•'¯'•» - «•'¯'•

" Aera, awak taknak makan pil anti mengandung ke ? Nanti awak mengandung." Wanita itu menggeleng. Seratus peratus kepercayaan ditanam yang dirinya takkan mengandung.

" Aku yakin, Jimin ! Aku dah cek calendar. Aku akan datang bulan lagi dua tiga hari. Ha lepas tu sah lagi sahih tak mengandung !" Teruja sekali wanita itu membalas.

Jimin hanya menggumam perlahan. Sesungguhnya, hati lelaki itu sudah menaruh perasaan pada wanita itu. Tapi, hakikatnya perkahwinan ini berkontrak.

" Hey, Jimin." Lelaki itu tersentak. Senyuman diukir pada Aera.

" Kau kenapa muka macam ni?" Soalan Aera tidak dibalas. Jimin kekal diam dan tidak menunjukkan apa apa reaksi. Secara tiba tiba tangan Aera dipegang.

" Kita tak payah berpisah boleh ?"

" No ! " Laju sahaja tangan Jimin ditepis kuat. Aera berdecit.

" Kau ni kenapa ? Dah terang terang perjanjian kita hanya 44 hari ! Kau kenapa ha ?" Wanita itu mula bangun dan melangkah meninggalkan Jimin.

Jimin mengetap bibirnya. Dia sepatutnya kalah dengan wanita.

Lelaki itu mula bangun dan melangkah laju. Lengan Aera ditarik kuat sehingga wanita itu berpaling menghadap ke arahnya. Mata Jimin yang merenung tajam membuatkan Aera berasa gugup.

" I love you. Saya taknak duit tu. Awak boleh dermakan. Yang saya nak, hanya awak"

PANG !

Pipi Jimin terasa panas akibat tamparan kuat dari Aera. Lidahnya kelu. Aera pula terketar ketar melihat telapak tangannya sendiri. Bagaimana semua ini berlaku ?

Laju sahaja wanita itu mahu melarikan diri tapi tangan Jimin lebih mencapai laju.

" Walaupun aku ni dibeli oleh kau. Tapi kau kena ingat, aku tetap suami kau. Kau tak patut kurang ajar"

Tangan Aera dilepaskan secara kasar. Lelaki itu mula melangkah mendaki tangga menuju ke atas. Wanita itu terpaku. Percakapan Jimin kini bertukar kasar.

Salah siapa ?

Bersambung 🌸

TAGS ❤️

bbyggukoo- lolypopxx multiabah rosesflwr- sfbeom itshyunss

 [OG] Suami Upahan | 15+ | 지민Where stories live. Discover now