16 | Hotter Than Before

1.7K 245 169
                                    


Suami Upahan | PJM
Chapter 16

!Warning!
Aksi terlalu matang.

" Uhuk uhuk!"

Jung Aera terbatuk. Keadaan wanita itu yang sepenuhnya mabuk cukup merisaukan. Beberapa kali sudah dihalang oleh Sunmi. Namun, dia tetap berdegil. Tetap juga mahu meneguk minuman keras itu.

Kerana apa?

Dia sedih dan marah akan dirinya sendiri. Entah dari mana datangnya setan yang merasuki dirinya itu sehingga bersikap kejam terhadap Jimin.

Tapi tidak guna menyesal, Aera.

Nasi dah jadi nasi goreng pataya.

" Jung Aera ! Stop drinking! Kau memalukan diri sendiri, bodoh!" Botol minuman keras itu dirampas dari tangan Aera. Sunmi menggelengkan kepala.

Mana dia tidak gila bila Aera mulai membiarkan lelaki lelaki gatal itu menyentuh bahagian yang sepatutnya tidak menyenangkan.

Sejak bila jadi murah ni?

" Biarlaaah! Aku dah cakap kat Jimin, r-rahim aku ni bukan benih diaaa je boleh tumpang! K-kau diam!" Aera ketawa dengan kuat. Kainnya dicarikkan pada bahagian peha supaya kelihatan lebih terdedah.

" Aera, kelab aku ni untuk enjoy bodo! Bukan buat perkhidmatan jual diri! ARGH"

.・゜゜・

" Aku tak sangka dia semurah tu." Yoongi berdecit. Dari jauh dia memerhati. Bukan berseorangan, tapi bersama Jimin. Tetapi syukurlah, tiada satu pun aksi bodoh Aera sempat dilihat.

Sebab apa?

Jimin sudah mabuk terlebih dahulu. Terhuyung hayang tubuhnya cuba berposisi selesa. Tapi syukurlah dia tidak seteruk Aera. Ada sahaja wanita seksa yang cuba menggodanya, dia akan menolak.

Tapi bukan semua yang ditolaknya.

Ada juga yang dibiarkan tapi pada akhirnya dihalau oleh Yoongi kerana dia tidak fokus akan kebodohan yang mereka hasilkan.

" Hyung, bawak aku b-balik sebelum aku mengandungkan perempuan yang cuba g-goda aku lagi." Jimin mengeluh. Mata lelaki itu sepenuhnya tertutup. Melayan perasaannya sendiri.

Tapi lain pula reaksi Yoongi.

Lelaki itu tersenyum sinis penuh makna.

" Kau tak nak rasa syurga dunia ke, Park Jimin?" Soalan Yoongi dibalas gelengan perlahan.

Yoongi tertawa kecil. Tubuh Jimin mulai dipapah menuju ke luar dari kelab.

Yang pastinya, destinasi Min Yoongi bukan rumah mereka.

.・゜゜・

Tubuh Aera mendarat di atas katil sebaik sahaja papahan Sunmi dilepaskan. Sunmi menghembuskan nafas lega. Tidak perlu lagi dia merisaukan wanita ini jika ada lelaki yang cuba melakukan sesuatu.

" Em.. i want Jimin.. "

Rengekkan Aera dihiraukan. Terus sahaja Sunmi melangkah keluar dari bilik. Dan tinggallah Jung Aera yang hanyut dalam dunianya sendiri.

" Where is he? Send him to mee!" Wanita itu menjerit kecil. Terhuyung hayang tubuhnya bangun dan tangannya mula bergerak membuka  zip bajunya sehingga mendedahkan bahagian dada.

" Erghh, where are youu daddy?" Sekali lagi wanita itu merengek. Tubuh dirinya dihempaskan pada katil dengan kuat. Kini Aera terbaring sambil mendepakan tangan.

Tok.. Tok ! Tok!

Klek—

" Daddy, kau ke tu?" Tubuh wanita itu mulai bangun berposisi duduk. Sudut pandangan kaburnya melihat satu susuk tubuh seorang lelaki.

Dan dia yakin, itu Park Jimin!

" Jimin? k-kau kat sini? " Soalnya.

Namun soalannya dibiarkan tidak dijawab. Langkah kaki lelaki itu juga turut kelihatan terhuyung hayang. Sepertinya, dia juga mabuk seperti Aera.

Tanpa amaran, terus tubuh wanita di hadapannya diterkam dan dikunci pergerakannya.

Aera yang masih lagi dalam dunia sendiri mulai tersenyum sinis. Bibir lelaki itu dicium sekilas sebelum dia melepaskan tawa nakal.

" Baby girl been naughty with me?" Jejaka itu turut cuba bermain dengan Aera. Leher wanita itu dicium dan dihidu.

" Kau memang Jung Aera. Bau kau wangi dan tidak asing, sayang"

" And you're Park Jimin. Cara kau masih lagi sama." Aera ketawa nakal pada hujung ayat. Wajah kacak lelaki di hadapannya diusap sebelum dia yang seperti biasa memulakan langkah.

Baru sahaja bibir lelaki itu mahu diragut, namun tubuhnya ditahan.

" No, not anymore. Daddy mula dulu. Baru Aera sambung."

Terus bibir wanita itu diragut pantas. Aera tidak menolak, malah tangannya mula bergerak membuka satu persatu butang baju lelaki itu.

Dan saya tak nak bagi maklumat lagi, anda semua tahu apa yang berlaku.


Bersambung

Jadi siapakah dalang disebaliknya?

Tags

glxyway_ jggukberry- serendegularity snowybea spicytae- piqakookie_

 [OG] Suami Upahan | 15+ | 지민Where stories live. Discover now