17 | Regret

1.7K 266 318
                                    


Suami Upahan | PJM
Chapter 17

(Spam la komen, aku dah nak ke asrama 😭)

Mata dibuka perlahan lahan. Dia mengerutkan dahi saat rasa ngilu mula menyerang serentak dengan rasa sakit pada tubuh. Tidak lupa juga kepala wanita itu mulai pening.

" Apa benda ni?" Soal Aera sendiri sebaik sahaja sedar dirinya tidak beralaskan secebis kain. Hanya selimut tebal itu sahaja. Perlahan-lahan dia bangun berposisi duduk.

Dan tubuhnya mulai terketar ketar sebaik sahaja melihat seseorang yang turut lena diulit mimpi dalam keadaan tidak berbaju. Empangan cecair jernih mulai pecah dan turun membasahi pipi.

Dugaan apakah kalini?

Sudah terang lagi jelas dia sudah menghabiskan satu malam panas dengan lelaki itu. Tetapi mengapa mesti dia?

" T-Taehyung.. k-kenapa.."

Esak tangis Aera kedengaran kuat memenuhi ruang dan pastilah menganggu lena lelaki itu. Matanya turut dibuka perlahan lahan. Kerutan pada dahi muncul sebaik sahaja wajah Jung Aera menyapa pandangan.

" O-oh my god, Aera!" Terus pantas Taehyung bangun. Dia bertambah panik saat esakan Aera semakin bertambah kuat. Kepala bergerak ke kiri dan kanan melihat keadaan bilik yang berselerak dengan pakaian mereka.

" T-Taehyung.. kau buat apa kat aku? Kenapa kau begitu berdendam sampai buat semua ni dengan aku? Kenapa kau kejam sangat?.. Hiks" Tangisan Aera dibalas gelengan tanda menidakkan semuanya.

Kim Taehyung buntu.

Tiada satu pun memori tentang semalam singgah pada mindanya.

Langkah pertama diambil dengan cara menenangkan Aera terlebih dahulu. Tubuh wanita itu didekati secara perlahan lahan. Tetapi lain pula reaksi yang diterima,

" JAUH! KAU NAK BUAT APA LAGI?" Serta merta Kim Taehyung dihalau. Tetapi sikit pun dia tidak tergugat dengan jerkahan wanita itu. Tubuh itu turut didekati dan didakap. Cuba menenangkan Aera yang kini meronta ronta.

" Boleh tak kau sabar? Cuba tenangkan diri! Aku pun tak ingat apa yang berlaku sekarang ni. Ish" Taehyung berdecit. Geram dengan kelakuan Aera yang tidak boleh dibincang.

Tapi bagaimana nak dibawa bincang kalau semua ni terjadi pada kau?

" Jangan tipu aku, Tae. Aku muak dengan segala dendam kau.." Aera masih lagi menangis. Dakapan jejaka itu masih lagi ingin ditolak. Namun kini dengan keadaan yang lebih lemah.

" Tipu apa benda? Aku tak ingat kau faham tak! Apa benda yang aku—"

" Kau menyamar jadi Jimin. K-kau buat aku terima kau.. Kenapa kau jahat sangat? Aku takkan maafkan kau Tae.." Dan perlahan lahan tubuh wanita itu mulai lemah dan tidak sedarkan diri.

Taehyung diserang panik. Tubuh Aera digoncang kuat namun masih lagi tiada respon.

" Aish, pengsan pulak dah! Apa gila semua benda ni."

.・゜゜・

" Kau pening lagi ke, Jim?" Soalan Yoongi dibalas dengan mata yang tertutup. Kerap kali dirinya diserang pening pada pagi ini. Huluran kopi dari rakannya disambut.

" Kenapa kau tak stop aku dari minum banyak, semalam?" Jimin kembali menyoal. Kopi yang masih lagi panas itu ditiup sebelum dihirup dengan kuantiti sedikit.

" Sebab aku tak nak kau nampak secara sedar apa yang aku nampak semalam.." Jawapan Yoongi mengundang kerutan pada dahi Park Jimin. Langsung tidak memahami apa yang rakannya itu cuba sampaikan.

" Tapi en, serious ah kau tak ingat apa yang buat semalam?"

" Apa benda yang aku tak ingat?"

" Ah, lupakan. Benda tu memalukan jadi tak perlu tahulah. Nanti kau yang malu"

Jimin diam dan hanya menggangguk. Malas mahu mengambil tahu. Kini tubuhnya bangun mahu melangkah naik ke atas ingin membersihkan diri.

Sepertinya mata menangkap sesuatu sebaik sahaja kakinya melangkah di hadapan cermin. Dia putuskan untuk berpatah balik dan berhenti.

" A-apa benda belakang aku ni? " Biasan keadaan belakang tubuhnya membuatkan Jimin hampir sahaja mengcekik diri sendiri. Rambutnya diramas kuat.

" WEHH MIN YOONGI , KAU ROGOL AKU KE SEMALAM BAHABI?!"

" TUDUHAN TAK LOGIK AMENDE KAU SERANG AKU NI BAHALOL?" Yoongi berlari pantas mendekati Jimin. Dan matanya mula dijamu dengan keadaan belakang tubuh Jimin yang kelihatannya seperti dicakar.

Lantas tawanya meletus kuat.

" Lupa nak bagitahu, kau mabuk sampai tersangkut kat ranting pokok berduri semalam"

" Eh anjingnya."

Ting tong ting tang tara ting tarating tan keting tan tong—

" Asal loceng umah kau bunyi macam tu odo? Nak nanges aku."

" Pergilah cek siapa datang bangang!"

Bersambung -

So how?

Nak baby dari Tae ke?

Yes or Yes?

TAGS

CHRYFAIRY jggukberry- macchiatostory serendegularity multiabah

 [OG] Suami Upahan | 15+ | 지민Where stories live. Discover now