24 | Wrong Instinct

1.1K 174 123
                                    


Suami Upahan | PJM
Chapter 24

Suami Upahan | PJMChapter 24

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

100 votes and 60 comments ❤

" Tuan yakin ke kali ni?" Soalan pembantunya mengundang tawa. Sungguhpun, dia geli hati. Dia langsung tidak bergurau. Walaupun sebelum ini, niatnya mahu muncul tika masalah melanda.
Tapi bila difikirkan balik, bukankah lebih baik jika lebih awal?

Mungkin ada perkara yang dapat dicegah.

Sambil sambil itu, dia boleh berkenalan. Merapatkan hubungan.

" Aku tak nak dia diapa apakan anak tak guna tu. Baik bertindak lebih awal," Wine diteguk. Lelaki itu mengerling sekilas ke arah sebuah potret keluarga yang tergantung megah.

Seorang perempuan yang tersenyum manis tika pinggangnya dirangkul oleh sang suami yang juga tersenyum. Ditambah lagi dengan kehadiran putra mereka menjadikan gambar itu kelihatan lebih bahagia.

Senyuman putra mereka kelihatan bahagia.

Dan siapa sangka?

Ianya dia.

Ianya dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.・゜゜・

" T-terima—"

" No need. Aku buat semua tu atas dasar manusia, kau tak payah terhutang budi sangat" Sedikit pun Jimin tidak berpaling. Suaranya juga masih lagi kedengaran keras dengan riak wajah yang kekal dingin.

Janice diam. Sesungguhnya, sejak semalam dia rasa bersalah. Pergaduhan mereka ditambah lagi dengan kejadian hari ini. Sepertinya dia menyeksa perasaan Aera dan Jimin. Dia patut pergi dari rumah itu.

Tetapi ke mana lagi hala tujuannya?

Kereta mula masuk ke perkarangan rumah. Enjin dimatikan sebelum jejaka itu melangkah keluar, tanpa menunggu Janice. Wanita itu pula kekal membisu.

 [OG] Suami Upahan | 15+ | 지민Where stories live. Discover now