CHAPTER 9

2.5K 194 15
                                    

ELSIE POV

Saya terbangun apabila bunyi alarm mengejutkan saya. Perlahan-lahan saya buka mata saya cuba menesuaikan keadaan cahaya sekeliling, tangan saya mencapai alarm yang berada di meja night stand lalu matikan bunyi alarm itu. Saya cuba untuk bangun tapi saya tidak dapat bergerak sebab ada sesuatu yang berlingkar di pinggang saya. Perlahan-lahan saya pusing badan saya untuk melihat siapa yang tengah peluk saya sekarang. Senyuman terukir di bibir saya apabila melihat wajah Noah yang tenang ketika dia tidur. Kejadiaan semalam bermain di fikiran saya dan saya sendiri tidak percaya Noah telah menyentuh saya.

"Hmm..." Mata Noah terbuka sedikit lalu dia menghadiahkan saya senyuman menawannya itu. "Good morning angel."

"Good morning Noah." Ucap saya.

"It's still early, why do you wake up so early?" Tanya Noah dengan mata yang tertutup.

"You alarm wake me up silly." Bilang saya.

"Opss... Sorry I forgot to turn it off last night." Bilang Noah dengan selamba.

"Can you let me go now? I need to pee." Bilang sambil buat muka kesian. Noah hanya tengok saya lalu mengucup lembut pipi saya dan melepaskan saya dari pelukannya.

"Thank you baby." Bilang saya terus berlari masuk ke dalam bilik air.

Sementara sudah berada di bilik air saya mengambil keputusan untuk mandi terus. Saya cuci rambut saya dan bahagian private saya terutamanya sebab ada bekas semen Noah yang melekat di celah kaki saya. Setelah siap membersihkan diri saya keluar dari bilik air dan saya nampak Noah masih lagi tidur meniarap.

Tanpa membuat sebarang bunyi saya jalan menuju ke walk-in closet saya dan Noah lalu saya ambil floral summer dress dan saya sarungkan gaun itu ke badan saya. Setelah siap berpakaian saya tengok Noah yang lena dibuai mimpi sebelum saya keluar dari bilik dan pergi dapur untuk sediakan sarapan untuk Noah, saya tahu ada pembantu rumah yang akan sediakan sarapan kami tapi hari ini saya sendiri yang mahu sediakan sarapan untuk Noah.

Masuk sahaja saya ke dapur semua pembantu rumah tunduk hormat kepada saya.

"Good morning everyone." Sapa saya dengan mesra.

"Good morning Ms Elsie." Jawap salah seorang maid Noah.

"Today I want to prepare breakfast for Noah so you all can rest. Let me do the work." Bilang saya kepada semua maid.

"But Ms Elsie, Sir Noah will get mad at us if we let you do the work." Bilang Lena.

"It's okay, I will make sure Noah won't get mad at you guys." Bilang saya dengan yakin. Saya pun tidak mahu gara-gara saya semua maid dimarahi oleh Noah.

"As you command Ms Elsie, we will follow your order but at least let us help you." Bilang Ivy.

"Okay."

Tanpa membuang masa saya terus mula buat sarapan untuk Noah. Menu sarapan saya ialah chocolate waffle, bacon, scramble egg bersama buah-buahan dan secawan black coffee yang digemari Noah. Setelah siap semua saya bawa makanan tu semua ke meja makan dan sedang saya sediakan sarapan di meja Noah muncul yang nampak kemas dan bergaya dengan t-shirt hitam, skinny jeans dipadankan dengan combat boots menyerlahkan lagi ketampanan Noah.

"Good morning angel." Noah melingkar tangannya di pinggang saya lalu Noah mengucup bibir lembut bibir saya.

"Good morning Noah." Balas saya dengan senyuman.

"Smell good."

"I make these special for you." Bilang saya malu-malu.

"You make these? Thank you angel." Bilang Noah.

"Try it." Jantung saya berdebar-debar apa reaksi Noah setelah merasa masakan saya. Saya perhatikan Noah yang seperti menilai tentang sarapan yang saya buat di otaknya.

"This is delicious angel. I loved it." Bilang Noah dengan ikhlas.

"I'm glad you like it." Boleh sudah saya bernafas lega. "Eat more baby." Saya pun mula makan sarapan saya.

"Angel, can I ask you something?" Tanya Noah.

"What do you want to ask?"

"Did you ever want to know you about your parents?" Soalan Noah membuatkan saya terhenti seketika.

"I want to but I already gave up about it. Maybe they really didn't want me or maybe I only a mistake." Bilang saya dengan nada yang sayu. Saya sudah lama putus asa untuk tahu siapa ibu bapa kandung saya setelah beberapa tahun tinggal di Black Market dan dijual sana sini. Mungkin ibu bapa saya tidak mahukan saya dalam hidup mereka.

"That their big mistake for leaving you. Your parents are useless for leaving such a beautiful girl like you." Bilang Noah sambil mengusap pipi saya cuba untuk mengembirakan saya.

"Nothing beautiful about me Noah, all I have is ugliness and full of scars." Bilang saya.

"That not true my angel. You're the most beautiful girl I ever meet and I'm a lucky man to have you." Bilang Noah.

"Thank you Noah."

"How about I take you on a date." Bilang Noah dengan mata yang penuh berharap.

"A date?"

"Yes. As my official girlfriend, my queen and love of my life." Bilang Noah buat saya tersipu malu.

"O... okay." Jawap saya dengan muka yang merah menahan malu.

Sedang kami menikmati sarapan pagi kami berita langsung yang disiarkan di television menarik perhatian saya dan Noah

ANNOUNCER: A young woman named Erina Lopez found dead at the dumpster. Police classify she has been murder last night and her body have been left at the dumpster. This is all the new from me Elizabeth from BBC News.

Berita yang baru sahaja disiarkan mengejutkan saya dan Noah. Erina bekas isteri Noah telah dibunuh dengan kejam semalam. Sesiapa sahaja yang membunuh Erina saya harap pembunuh itu dapat ditangkap.

"I can't believe Erina is dead." Bilang Noah dengan nada yang tidak percaya.

"We can cancel our date and go to her funeral." Bilang saya sambil mengusap bahu Noah yang masih lagi terkejut dengan berita kematian bekas isterinya. Sejahat mana pun Erina wanita itu pernah menakluki hati Noah suatu ketika dulu dan tidak hairan kalau Noah terkejut dengan berita kematian Erina.

"It's okay angel, we can go to her funeral tomorrow." Bilang Noah.

"Okay."

Setelah kami siap bersarapan Noah bawa saya keluar date. Noah bawa saya pergi jalan-jalan di park seperti pasangan kekasih yang lain, tengok wayang dan Noah juga bawa saya shopping. Banyak kedai yang berjenama kami masuk dari kedai Channel, Kate Spade, DKNY, Dior dan banyak lagi kedai yang berjenama. Akhir sekali Noah bawa saya masuk Victoria's Secret yang menjual lingerie wanita. Saya tengok banyak sudah bag shopping yang diangkat oleh bodyguard Noah dan saya rasa cukup la setakat ini yang saya beli. Saya tidak mahu Noah keluar duit lagi selepas ini sebab kalau boleh satu shopping mall ni Noah beli untuk saya.

"Noah, I want a women privacy." Bilang saya kepada Noah. Tiba-tiba saya rasa mahu buang air kecil pula.

"Do you want me to company you?" Tanya Noah.

"No. It's okay, I can go by myself." Bilang saya.

"Okay but if you didn't come back in 5 minutes I will find you."

"I will back soon." Sempat lagi saya kiss pipi Noah sebelum saya jalan pergi tandas. Macam tiada sudah perasaan malu saya terhadap Noah.

Setelah saya buang sisa toksik yang perlu dibuang saya keluar dari tandas tiba-tiba mulut saya ditekup dengan kain dan saya terhidu chloroform. Saya sempat melihat wajah orang yang mahu menculik saya sebelum semuanya menjadi gelap.

"J...Jensen."

"Hello my ugly. Did you miss me?"


To Be Continued...

Stay Tuned...

P/S: Next will be the final chapter.  

MR BILLIONAIRE AND HIS ANGEL(COMPLETED)Where stories live. Discover now