(Jungkook)
"Hyung, He Ran ile fazla yakın görünüyorsunuz."
Yoongi Hyung, elindeki kaseden birkaç atıştırmalığı ağzına atarken, dudakları keyifle yukarı kıvrıldı.
"He Ran'ın evinde kalmak zorunda olduğum gün, sabaha kadar oturup sohbet ettik. Sanırım gerçekten ondam hoşlanıyorum ve o da bunun farkında. "
Tek kaşım havalanırken başımı olumlu bir şekilde salladım.
Yu Jin kişilik değiştirip, Bayan Tidy'nin yerine geçtiği ve tüm gece boyunca Jin Hyung ile bana temizlik yaptırdığı günden bahsediyor olmalıydı.
"Hadi diğerlerinin yanına geçelim artık."
Yoongi Hyung elindeki kase ile birlikte, sahil kenarında yaktığımız kamp ateşinin karşısına, He Ran'ın yanına geçerken Yu Jin'in kolunu sıvazladığını gördüm. Hassas olduğundan hepimizden daha çok üşüdüğünü biliyordum.
Sahilin biraz ilerisine kurduğumuz çadırlar, ormanlık alanın da başladığı bir yerdeydi. Yeşil ile mavinin buluştuğu huzur dolu bir yer seçmiştik. Bizim dışımızda kamp yapmak için gelen, birkaç grup daha vardı. Onların da kamp alanları bizimkilere yakın bir mevkideydi.
Bakışlarım çadırımızda bir köşeye koyduğum polara düştüğünde gülümseyerek ilerledim ve elime aldığım polar ile birlikte sahile doğru ilerleyip Yu Jin'e doğru yaklaşmaya başladım.
Rüzgâra karşı oturduğundan bir yandan önümüzde yanan kamp ateşine rağmen neden üşüdüğünü anlayabiliyordum.
Arkasına geçip poları omuzlarına bırakırken bağdaş kurarak arkasına oturdum.
Yu Jin ardına dönüp gülümseyerek bana baktığı sırada kollarımı ona sarıp sırtının göğsüme yaslanmasına sebep oldum. Artık üşümeyeceğinden emindim.
"Şu şapşallar aramıza katılmayı düşünüyor mu yakın bir vakitte?"
Yoongi Hyung'un söyledikleri ile birlikte bakışlarım koşuşturan Taehyung ve Mi Cha ikilisine takıldı. Dalgalar kıyıya vuruyor, onlar kıyı boyunca, kahkaha atarak koşmaya devam ediyordu.
Muhtemelen yakalananın öpücük verdiği bir oyun oynuyorlardı. İşin tuhaf yanı Mi Cha hep kaçarken, Taehyung yakalamaya çalışıyordu. Diğer türlüsünü de görmek güzel olabilirdi ama Taehyung kesin bilerek yakalanır, oyunun tadı kalmazdı.
"Onları geçtim de bazılarının aramızda olup olmadığından şüphelerim var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold ❧ Jk
FanfictionElimi kendine doğru yavaşça çekerek dudaklarını avuç içime bastırdı. Bir müddet avucumda hissettiğim yumuşak baskı içimin titremesine sebep oldu. Elimi daha sıkı tutup aramızdaki boşluğa indirirken bakışlarını benimkilere odakladı. Öyle içten bakıy...