ΚΕΦΆΛΑΙΟ 10: OUR BEAUTIFUL HATE

2.7K 148 2
                                    

Εύα POV

"Δεν γίνεται να μισείς κάποιον αν δεν σου προκαλέσει αυτό το συναίσθημα."
Έτσι μου έλεγε πάντα ο πατέρας μου. Δεν θυμάμαι πότε άρχισε να μεγαλώνει το μίσος μου για τον τότε βασιλιά και μπαμπά του Κάρλος , αλλά πάντως ήταν σε πολύ μικρή ηλικία. Μεγάλωσα μισώντας την βασιλική οικογένεια και όσο μεγάλωνα και έβλεπα την εξαθλίωση του κόσμου την μισούσα ακόμη περισσότερο.
" Κάποια στιγμή θα δικαιωθουμε." ,μου έλεγε και τότε το πίστευα. Τώρα όμως το μόνο που βλέπω είναι η εξαθλίωση μου. Του δίνομαι σαν να είμαι κάποια πόρνη και εκείνος με απορρίπτει σαν να είμαι ένα τίποτα. Στόχος έχω να τον κάνω να με ερωτευτεί και να τον πετάξω έξω από την εξουσία κλέβοντας τα μυστικά του ,αλλά δεν το βλέπω να γίνεται αφού μεταξύ μας δεν υπάρχει εμπιστοσύνη.

- Κύρια?,με ρωτάει η Σοφία.
Σηκώνω το κεφάλι μου και την κοιτάζω μέσα από τον καθρέφτη.
- Τι είναι Σοφία?,την ρωτάω μιας και με διέκοψε από τις στενάχωρες σκέψεις μου.
- Θα πάτε στον κήπο?,με ρωτάει.
Της χαμογελάω και κουνάω θετικά το κεφάλι.
Ο κήπος! Έχω την ελευθερία μου να περπατήσω.
Βγαίνω έξω από το δωμάτιο με το υπέροχο μακρύ μου μπλέ φόρεμα. Είναι απλό και όμορφο.
Τα κορίτσια κάνουν καταπληκτική δουλειά σε όλα μου τα φορέματα.
Βγαίνουμε έξω στην πανέμορφη βασιλική αυλή. Η Σοφία περπατάει δίπλα μου χωρίς να μιλάει. Θαυμάζουμε και οι δύο το απέραντο πράσινο που απλώνεται μπροστά μας.
- Σοφία να σε ρωτήσω κάτι?, ρωτάω αυθόρμητα.
- Μάλιστα ότι θέλετε.,μου λέει.
- Μίλα μου λίγο για τον άντρα μου.,της λέω .
- Εμ... λοιπόν...ο βασιλιάς Κάρλος είναι πάρα πολύ καλός και γενναιόδωρος. Λατρεύει να βοηθάει τους άλλους και προσπαθεί να μας μειώνει τα ωράρια εργασίας. Μας νοιάζεται! Δεν ήθελε να πάρει την εξουσία γιατί του άρεσε η διασκέδαση και η καλοπέραση. Κάθε μέρα είχε και άλλη κοπέλα. Δεν χρειάζεται όμως να ανησυχείτε. Τώρα θα κοιτάζει μόνο εσάς.,μου λέει.
Ακούγεται άκρως αντίθετος από αυτό που μου έχει παρουσιαστεί.
Έτσι λοιπόν εξηγείται για το πώς ο Πρίγκιπας Harry τον κάνει παρέα.
Είχαν τις ίδιες ασχολειες.
Ο Harry είναι πιο δεκτικός. Θα τον έκανα και εγώ παρέα. Δυστυχώς έπρεπε να φύγει μετά από τον γάμο για δουλειές .
- Ευχαριστώ Σοφία.,της λέω.

Μακριά και κοντά στην πύλη εξόδου βλέπω τον σύμβουλο όπου κάναμε την συμφωνία.
Με κοιτάζει έντονα και καταλαβαίνω πως κάτι θέλει να μου πει.
- Σοφία περίμενε λίγο εδώ.,της λέω. Προχωράω προς την κατεύθυνση του και όταν φτάνω κοντά του μου υποκλίνεται.
- καταφέρατε να τον πλησιάσετε?,με ρωτάει.
-  Είμαι κοντά. Με μισεί όμως θα τα καταφέρω.,του λέω.
- Σύντομα όμως. Στο θέμα μας τώρα. Αύριο τέτοια ώρα θα έρθει ο Χουάν και θα σε περιμένει εδώ. Θα μιλήσετε μόνο για πέντε λεπτά . Εντάξει?,με ρωτάει.
Κουνάω το κεφάλι.
- Σε δύο μέρες περιμένω νέα!,μου λέει και φεύγει αφού μου υποκλίνεται.

QUEEN'S PLEASURE (Η Ευχαρίστηση της Βασίλισσας)Where stories live. Discover now