ΚΕΦΆΛΑΙΟ 45 : THE PLAN

1.4K 94 3
                                    

Κάρλος POV

-Θα δεχτούμε επίθεση!,λέω ψύχραιμα σε όσους είναι γύρω από το τραπέζι.
- Η φρουρά μας είναι έτοιμη να σας σώσει.,μου λέει ένα από τους ακόλουθους του Σέρχιο.
- Δεν εμπιστεύομαι την φρουρά.,ανταπανταω για να τον δω να νευριάζει.
Η φρουρά πλέον δεν είναι και τόσο έμπιστη ... τουλάχιστον όχι όλα τα μέλη της.
- Και τι προτείνεται?,με ρωτάει ο ακόλουθος του φιδιού του οποίου το όνομα ούτε το θυμάμαι ούτε θέλω να το μάθω.
Χαμογελάω πονηρά και εκείνος με κοιτάζει με ένα στιγμιαίο δείγμα φόβου στα μάτια του.
Μου έδωσε αρκετή δύναμη το γεγονός ότι με φοβάται.
- Θέλεις να μάθεις? Λοιπόν , αρχικά προτείνω να βάλλουμε περιμετρικά τους πιο έμπιστους της φρουράς μας να φυλάνε το παλάτι. Έπειτα προτείνω να στείλω όλους τους ακόλουθους εκείνου του φιδιού του Σέρχιο μαζί με εσένα στο χειρότερο κελί εκεί όπου δεν βλέπεις ήλιο. Τέλος θα δώσω μια ομιλία στην κεντρική πύλη που θα αποκαλύψω όλοι την αλήθεια στον λαό μου που εσείς οι άθλιοι φροντίσετε με ψέματα και κακία να με διαφθειρετε....
- Μα βασιλιά μου εγώ.....
- Συλλάβετε τον!, διατάζω και παίρνουν μαζί με αυτόν και τους άλλους δέκα.
Τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου δεν λένε τίποτα παρά μόνο ψυθιριζουν.
- Δεν είναι αργά βασιλιά μου. Θα τα καταφέρετε. Εγώ προτείνω να περιμένετε μέχρι την μέρα της επίθεσης όπου θα προσπαθήσουν όλοι όσοι έχουν συμμαχήσει με τον Σέρχιο να σας κάνουν κακό.,μου λέει ο Χουλιαν ο έμπιστος αξιωματικός του ναυτικού στόλου της Ισπανίας.
- Και τι θα πετύχω?,τον ρωτάω.
- Ο στρατός μου θα συλλάβει όσοι μπλέκονται σε όλο αυτό ενώ ταυτόχρονα θα μπουκαρουμε εκεί όπου μένουν ο Σέρχιο και ο αδελφός του και θα βρούμε όλα τα στοιχεία που τους ενοχοποιούν. Όσο θα έρχονται σε εσάς το πεδίο θα καθαρίσει και θα έχω πρόσβαση στην πηγή της ενέργειας τους.,μου εξηγεί.
- Λαμπρό σχέδιο! Έχει κάποιος αντίρρηση?, ρωτάω.
Όλοι δείχνουν να συμφωνούν. Βάζω την ζωή μου σε ένα ρίσκο αλλά αξίζει προκειμένου να σωθούμε όλοι από μια πιθανή εξέγερση ή κάτι χειρότερο.....μια επανάσταση.

Εύας POV
Περπατάω πάνω κάτω περιμένοντας να δω τον Κάρλος. Με την κοιλιά μου πλέον να έχει φουσκώσει πρέπει να προσέχω πιο πολύ και έπειτα από προχθές που ήμουν στην βροχή και διακινδυνεψα την ζωή την δική μου όσο και του παιδιού μου κατάλαβα ότι θα έπρεπε να κάνω πιο λίγες κινήσεις.
Η Κάρλα μπαίνει στο δωμάτιο μου και μου χαμογελάει.
- Καλημέρα Μεγαλειοτατη.,μου λέει.
- Καλημέρα Κάρλα.,της λέω και εγώ και κάθομαι στον καναπέ.
- Μήπως γνωρίζεις που είναι ο Κάρλος?,την ρωτάω.
- Μάλιστα! Είχε ένα συμβούλιο από το βράδυ και είναι σε καλό δρόμο. Θα τελειώσει από ότι με ενημέρωσε μια κοπέλα σε λίγα λεπτά.,με ενημερώνει και πίνω λίγο από το τσάι που μου σερβίρει.
- Κάρλα, ανησυχώ !, λέω και ξεφυσαω προσπαθοντας να συγκατησω τα δάκρυά μου.
Η Κάρλα έρχεται και κάθεται δίπλα μου πιάνοντας μου το χέρι.
Την κοιτάζω και μου χαμογελάει. Έχει γίνει μια πραγματική φίλη. Η φίλη που δεν γνώριζα ότι είχα.... μέχρι σήμερα.
- Ο Λαός θα ηρεμήσει. Έρχεται πόλεμος αλλά είμαι σίγουρη ότι ο Βασιλιάς θα σας σώσει και εσάς και εμάς. Εμείς είμαστε στο πλευρό του. Όσοι δεν είναι θα λυγίσουν στο μεγαλείο σας και την αγάπησα σας στον λαό. Και οι δύο είστε αγαπητοί και θα το καταλάβουν. Πρέπει να βγείτε και να κάνετε για το σωστό., μου λέει.
- Σε Ευχαριστώ Κάρλα!,της λέω. Εκείνη σηκώνεται και βγαίνει έξω από το δωμάτιο.

QUEEN'S PLEASURE (Η Ευχαρίστηση της Βασίλισσας)Where stories live. Discover now