Bukan ke lelaki ni..Tidak sempat Sakila menekanya, lengannya ditarik dan tubuhnya masuk ke dalam. Eh apa main tarik-tarik pulak ni?
"Let me go! Where's Charlie?" Hatinya sudah berdebar teruk tetapi dia tetap mengawal riaknya. Matanya tajam menikam mata hazel kuyuh milik lelaki itu.
"Who's Charlie baby?" Soal lelaki itu. Tangannya masih memegang kejap lengannya.
"Where's Charlie?" Sakila masih bersabar. Dia salah bilik ke macam mana ni? tapi rasanya dah betul lah dia ketuk pintu nombor yang Miss Foo bagi tadi. Tapi kenapa Adam Wellingtons yang buka pintu ni. Jangan jangan...
"Okay, sorry to disturb you. Maybe im in the wrong side." Dia mahu keluar.
"Hye where are you want to go?" Tangan lelaki itu masih di lengannya. Spontan dia menarik dan memeluk pinggang ramping Sakila.
"Don't touch me. I got to go." Bau arak menusuk ke hidung. Sakila menarik tangannya sekuat tenaganya.
Tetapi apalah sangat jika dibandingkan dengan tenaga lelaki itu.
"Let me go!" Sakila mula cemas kerena tangan lelaki itu sudah naik menarik tudung yang dipakainya.
"Shuuu shut up baby.." Lelaki itu berbisik di telinganya.
Ya Allah selamatkan aku.. Tangannya mula menggigil sejuk.
"If you won't let me go. I will scream." Sakila memberi amaran tetapi hanya gelakan saja yang keluar di mulut lelaki itu.
"Just scream baby. They would not being able to came in. Because I already locked the door" Dia tersenyum senget. Tangan Adam naik menyentuh pipi mulusnya.
Adam membenamkan kepalanya di leher jinjang miliknya. Ketakutan mulai menguasai dirinya. Dengan pantas dia menolak tubuh lelaki itu dan menamparnya sekuat hatinya. Selama ni, aurat dan pergaulannya dia jaga dan lelaki ini sudah merendahkannya. Kau ingat aku perempuan murah macam kat luar yang senang untuk di sentuh?
"Hye bitch!" Adam membalas dengan menampar mulusnya. Adam mulai emosi.
"How fuckin dare you to not obey me!" Dia menariknya dan membawah ke katil.
Adam menghempaskan tubuh kecil Sakila itu di atas katil. Sakila cuba bangun dengan kudrat yang dia ada tetapi Adam lebih pantas bertindak. Dia sudah berada diatas tubuhnya dan menindih tubuh kecilnya.
"You so rude and don't you dare to touch me!" Airmatanya jatuh berguguran. Turun naik nafasnya menahan amarah dan kesakitan di pipinya.
"I will make you mine tonight." Anak matanya kelihatan kuyuh. Tangannya mula membuka baju yang dipakai oleh Sakila.
"Please I begging you. Don't do this to me." Sakila mula berlembut dan berdoa agar lelaki itu memberinya belas kasihan dan melepaskannya.
"Ouh baby you look so sexy." Dia menjilat pipi mulus Sakila.
Bau wangian yang datang dari rambut dan tubuh Sakila menaikkan lagi nafsunya.
"No please..." Airmatanya jatuh pipi dan kepala berpaling ke kiri kerana tidak sanggup melihat dirinya diperlakukan seperti itu.
"Just enjoy it baby.."
XXX
Tidurnya yang lena itu terganggu kerana terdengar tangisan. Perlahan-lahan dia membuka matanya. Kepalanya dia rasakan sangat pening dan dunia seakan berputar-putar.
Dia menangkap figura seorang perempuan yang sedang menangis dengan hanya berpijama putih yang tersarung di tubuhnya.
Berkerut kening dan dahi cuba mengingati peristiwa semalam. Bukan semalam dia dengan Nally ke?
"Why are you crying?" Suara yang serak itu memecah sunyi.
Dia cuba menyentuh bahu perempuan itu. Kasihan pulak melihatnya hanya tertunduk saja dari tadi.
"Go away!! Don't touch me!" Melihat keadaannya yang tidak mengenakan seurat benang. Dia cuba mengingati kejadian semalam. Dengan perempuan ini ke semalam dia tidur?
Dia mendekati perempuan itu dan cuba memegangnya. Perempuan itu seakan ketakutan dan mengesot untuk menjauhinya.
"Don't be scared.." Dalam suara serak-serak basah itu dia cuba menenangkannya. Adam menariknya ke dalam pelukannya. Walaupun sedaya upaya perempuan itu menolaknya tetapi dia tetap memeluknya. Orang emosi kan perlukan tu?
Gadis itu menangis semahunya didalam dakapannya.
"Shuu sokay.." Adam mencium lembut ubun-ubunnya. Terasa tenang seketika dia rasakan dan tiba-tiba dia menolak dada sasa lelaki itu.
"You rape me and dont pretending like a shit!" Dia mula naik gila. Adam melihat mata milik perempuan itu merah serta di tepi bibir bawahnya bengkak. Apa aku dah buat?
"Hows going?" Adam keliru tetapi masih ingin mendekati gadis itu.
"Stay away from me or I will scream?!" Dia memberi amaran. Matanya merah berair. Turun naik nafas menahan amarah.
Adam cuba mengingati peristiwa semalam. Semalam dia dalam keadaan yang mabuk memaksa gadis itu.
Tiba-tiba bibirnya tersenyum senget.
Tanpa memperdulikan perempuan itu dia terus bangun dan menuju ke bilik mandi untuk membersihkan dirinya.
Selesai mandi dia keluar dengan hanya bertuala paras pinggang.
Kelihatan perempuan tadi itu masih di tempatnya. Still crying? huh!
"Okay, how much I need to pay for this?" Dia berdiri dihadapannya sambil berpeluk tubuh.
"You think I need your fuckin money for this?!" Mukanya naik merenung tajam mata Adam.
Melihat wajah putih mulus itu buat dia bingung. Kenapa dia menangis.
"Aren't thats your want? Money? All bitch like you need it and I know you it." Dia menaikkan bahunya yang sedang berpeluk tubuh itu.
"Bitch?! Watch your mouth! I'm not as fuck as you think. After what you have done to me like a bitcher women and you asking me that idiot question? What the fuck are you thinking I am?!" Hampir semua perkataan dia mencarut. Mulutnya tidak pernah-pernah mengeluarkan perkataan kesat itu. Nampaknya dia betul-betul marah.
Adam terdiam. Dia keliru, kalau bukan perempuan yang suka di bayar dengan duit jadi perempuan ni siapa? Bukan semalam Scoots hantar perempuankah untuk tidur bersamanya.
Tanpa dia sengaja melihat kesan darah yang ada di cadar putih hotel tersebut.
Dia memandang perempuan itu dengan riak wajah yang tidak percaya.
"Are you still virgin?" Soal itu terpacul di bibir merahnya.
"After what you did to me, you still ask me still virgin or no?! You are so damn cruel!" Dia melempar bantal dan tepat mengena pada bidang dada Adam yang terdedah itu. Sekali lagi airmatanya mengalir. Sumpah dia malu. Malu dan sakit hati di perlakukan begini. Maruahnya bagai tiada nilai.
Telephone Adam capai, nombor pengurus dan bodyguardnya di dial.
YOU ARE READING
When It's Takdir
RomanceKejadian hitam telah mengheretnya ke perkahwinan tanpa cinta dan di situlah bermula semua kisah hidupnya. Dia adalah seorang wanita yang berhati kental dan kuat. Mampukah dia menghadapi semua ujian hidupnya? Mampunya dia pertahankan perkahwinan tanp...