2.Bölüm

157 9 1
                                    

Karşısında bir kadın ve kadının boynunu ısıran bir adam görür. Anında kapıyı açtığı gibi hızlı bir şekilde kapıyı kapatır.

Y/n; ne kadar saçma bir görüntüydü bu ya. Hem boynunu neden ısırıyordu ki? Kan vardı evet evet eminim.
Y/n emin olmak için kapıyı tekrardan açar fakat karşısında hiç kimseyi göremez.

Jimin'den devam
Acıktığım için odaya girmiş ve yemek olarak kullandığımız insanın kanını emmeye başlamıştım. Bunu yapmaya devam ederken bir kız içeri girmiş ve tuhaf gözlerle bize bakmış sonrasında hızlı bir şekilde geri çıkmıştı. Herhangi bir sorun olmasın diye yanımdaki kadını dolaba koymuş ve kapının arkasına saklanmıştım. Bunu yaptıktan sonra kapı tekrardan açılmıştı.

Y/n'den devam
Y/n; ama daha yeni 2 kişi vardı burada. Nasıl olur?? Her neyse bu da halüsinasyonlarımdan biri.

Y/n babasının ölümünden sonra her gün tuhaf rüyalar ve gerçekte olmayan şeyleri varmış gibi görüyordu.. Tabi bu son aylarda azalmış olsa da şuan olan şeyin başka bir açıklaması olamazdı değil mi...

Yn lavaboya gitmekten vazgeçmiş ve kendine bir içecek almıştı.

Soo jin y/n'nin yanına gelmişti.
Soo jin; iyi misin?
Y/n; iyiyim neden sordun?
Soo jin; rengin kaçmış o yüzden. İstersen gidebiliriz?
Y/n; yo eğleniyorum ben. Ama yeni insanlarla tanıştırsan daha iyi olabilir.
Soo jin;tamam gel benimle.

Y/n soo jin'in yanına gider.
Soo jin; çocuklar bu y/n. Y/n bunlar jungkook'un yakın arkadaşları.
Y/n; selam çocuklar.

Y/n hepsiyle göz göze gelmişken odada gördüğü sandığı çocukla bir an göz göze gelir ve konuşmak için en uygun zamanın olduğuna karar verir.
Y/n; adını öğrenebilir miyim?
Jimin; Jimin. Park jimin
Y/n; hm tanıştığıma memnun oldum. Bir şey soracağım.
Jimin; evet?
Y/n; ne zaman geldin?
Jimin; 10 dakika önce. Neden s-sordun
Y/n; hiç sanki seni bir defa daha görmüş gibiyim.
Jimin; yok yeni geldim.
Y/n; tamam tamam gerilme hemen
Jimin; gerildiğimi kim söyledi ki
Y/n; hmm gergin değilsin yani?
Jimin; değilim tabi ki
Y/n; o zaman bana bir içki daha getirebilirsin ha?
Jimin; tamam getiriyorum hanımefendi.

Soo jin sessiz bir şekilde y/n'ye fısıldar.
Soo jin; neden sorgular gibi konuşuyorsun?
Y/n; hiç sadece tanıştık işte o kadar.
Soo jin; neyse eve gidince konuşacağız bunu.
Y/n; okkey.

Jimin içkileri alıp gelir.
Jimin; ağır gelebilir. Dikkatli ol..
Y/n; saçmalama ne kadar ağır olabilir ki

Der ve tüm kadehi bir dikişte bitirir.
İcki boğazından geçerken o kadar farklı bir his verir ki içinden bir an kusma isteği gelir.
Jimin; iyi misin??
Y/n; bunun tadı aynı demir gibi.
Jimin; sana ağır olduğunu söylemiştim. Bu arada adın ve soyadını öğrenebilir miyim?
Y/n; y/n sansam
Jimin; s-sansam mı
Y/n; neden kekeliyorsun??
Jimin; ben...


İŞARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin