Y/n; e-evet?
Jimin; düşündüm de bunu benden duymanı istiyorum. O adamdan duymak yerine benden öğrenmeni istedim.
Y/n; t-tamam dinliyorum.
Jimin; o adamın babanı öldürmesin de benim de payım var.
Y/n; n-ne nasıl olur!?
Jimin; bak lütfen ben...
Y/n; neden daha önce bunu söylemedin!?! Ne iğrenç bir adamsın sen ya!Y/n bağırmaya devam ederken kapı açılır.
B; sizin burada ne işiniz var!!Y/n jimin'in babasına doğru döner.
Y/n; seni alçak pis herif, oğlun da sende aynısınız!!Y/n evdeyken beline koyduğu silâhı belinden çıkarır ve jimin'in babası tek hamle dahi yapmadan 2 el ateş ader.
Korumalar y/n'ye yaklaşmaya başlar. Fakat silahı onlara doğru çevirir.
Y/n; bir adım dahi atarsanız sonunuz onun gibi olur! Defolun burdan şimdi, defolun!!Korumalar hızlı adımlarla oradan uzaklaşır. Y/n ise yerde yatan jimin'in babasına yaklaşır.
Y/n; sadece bir el daha ateş edeceğim ve bir daha karşıma çıkmayacaksın.
Jimin; y/n.Y/n jimin'e döner.
Y/n; ne?
Jimin; böyle olsun istemezdim, sadece güçlerini üstümde kullandı. Bende etkisi altındayken yardım etmek zorunda kaldım.Y/n Jimin'in söylediklerinden sonra hafif durgunlaşır.
Y/n; özür dilerim.
Jimin; asıl ben özür dilerimDer ve y/n'ye yaklaşır ve sıkıca sarılır.
1-2 dakika öyle kaldıktan sonra ayrılırlar.
Y/n; ama bunu yapmak zorundayım.
Jimin; yap.
Y/n; istersen yukarı çık sen.
Jimin; peki işin bitince oyalanmadan gel.Jimin indiği merdivenlerden yukarıya doğru çıkmaya başlar. Jimin gittikten sonra
Y/n; bunu hem babam için hem de Jimin için yapıyorum. Senin gibi bir babaya ihtiyacı yok, umarım cehennemde yanarsın!
Der ve 2 el daha silah ateşler.5 dakika kadar bekledikten sonra nabzını kontrol eder. Öldüğünü görünce silahı beline yerleştirir ve merdivenlerden yukarı doğru çıkmaya başlar.
Jimin; gidebiliriz artık değil mi??
Y/n; aşağıda söylediğim kelimeler için özür dilerim. Sen onun gibi değilsin...
Jimin; önemli değil beni anlaman mutlu etti.
Y/n; pekala artık gidebiliriz.Y/n ve Jimin dışarıda yaklaşık 30 dakikadır onları bekleyen jungkook'un yanına gitti.
Jungkook; kök saldım kök.
Jimin; neden yanımıza gelmedin??
Jungkook; halledersiniz diye düşündüm, yukarıyı kontrol ettikten sonra buraya geldim.
Jimin; iyi o zaman bu arada evet her şey halloldu.
Y/n; artık gidebiliriz.
Jungkook; tamam araba biraz ileride...Arabaya binmişler ve evin yolunu tutmuşlardı. Eve girdiklerinde alex, Soo jin ve y/n'nin annesini koltukta otururken bulurlar.
Y/n annesine yaklaşır ve eğilip sarılır.
Y/n; her şey bitti, artık çok daha iyi olacağız. Ve beraber yaşayacağız, tek olmayacaksın.
A; bunu yapmak zorunda değilsin kızım ben tek başıma idare edebilirim.
Y/n; itiraz yok.Soo jin; bende eve geçeyim, Jungkook beni bırakabilir misin??
Jungkook soo jin'e yaklaşmış ve kulağına fısıldamıştı.
Jungkook; seni çok özledim sevgilim.
Soo jin; bende seni.El ele tutuşur ve evden ayrılırlar.
Onlar gittikten hemen sonra alex ayağa kalkar.
Alex; bende gideyim artık.
Y/n; alex her şey için teşekkür ederim.
Alex; önemli değil bunu yapmam gerekiyordu.
Y/n; hiçbir şey yapmak zorunda değildin. Gel ben seni geçireyimY/n ve alex kapıya doğru giderken Jimin de sadece arkalarından bakmakla yetinir.
Y/n; asıl mesele o söylediğin cümle. Bak senim kalbini kırmayı hiç ama hiç istemiyorum. Ama bizden olmaz...
Alex; merak etme bunun farkındayım. Son kez senin için bir şey yapmak istedim o kadar... bu arada o adam sana deliler gibi aşık çok belli. Arkamızdan nasıl baktığını gördün mü??
Y/n; kim j-jimin mi?
Alex; evet o. Neyse ben gideyim artık kendine iyi bak.
Y/n; görüşürüz.Y/n Alex gittikten sonra eve geri döner.
Jimin; ne oldu??
Y/n; bizde gidelim artık.A; ben seni dışarıda bekliyorum.
Der ve evden dışarı çıkar.
Jimin; burda benimle yaşasan??
Y/n; ?
Jimin; yani demek istediğim çok alıştım sana...
Y/n; ama a-annemi yalnız bırakamam.
Jimin; peki benimle görüşmeye devam edicek misin??
Y/n; y-yani sen istersen tabi.
Jimin; çok isterim!!
Y/n; ☺
Jimin; şey yani demek istediğim seninle normal insanlar gibi bir randevuya çıkmak. Normal**
Y/n; ıı aslında olabilir yani neden olmasın.
Jimin; y/n
Y/n; ?
Jimin; senden hoşlanıyorum.
Y/n; bende senden koca bebek
Der ve yanağına öpücük kondurup hızlı bir şekilde kapıya yönelir ve dışarıya çıkar...