13.Bölüm

71 9 1
                                    

Jimin; aslında bunun hakkında bir sürü yazı yazılmış. Ama bende tam olarak ne olduğunu bilmiyorum. Kan içme hissi sence ne olabilir??
Y/n; yani hayal aleminde olsaydım bir vampir olduğumu filan söylerdim kkk
Jimin; peki sence vampirler gerçekte varolmuş olsaydı ve sende onlardan biri olsaydın nasıl bir tepki verirdin?
Y/n; yani bu imkansız sonuçta ama tepkim hiçte iyi olmazdı.
Jimin; örneğin senden habersiz biri seni vampir yaptı ama mecburdu.  Tepkin ne olurdu?
Y/n; çok değişik bir soru bu ama tepkim iyi olmazdı. Çünkü istemeyeceğim bir şeyi benden habersiz yapması iğrenç bir durum olurdu . Ha yapma zorunluluğu olduğun da...

O sırada soo jin ve Jungkook içeriye gelir.
Soo jin; hadi gidelim.
Jimin; bi saniye y/n devam et lütfen
Y/n; aman boşver. Saçma sapan bir konuyu niye devam ettirelim. Hadi gidelim.

Evden çıkarlar ve arabaya binerler.

Arabada
Jungkook; kulübe gidiyoruz değil mi??
Soo jin; aynen kafa dağıtalım. Yn?
Y/n; benim için farketmez.

Bir süre sonra gidecekleri yere varırlar. Jungkook arabayı parkeder ve arabadan inerler.

Soo jin Jungkook'un koluna girer ve önden içeri girerler.

Jimin koluna girmek istese de bunu yapmaz. Sadece yanyana yürüyerek içeri girerler.

Beraber ortak bir masaya otururlar.
Jimin; içecekleri ben ısmarlıyorum. Kızlar?
Y/n; alkolsüz bir şey istiyorum.
Soo jin; bende öyle
Jimin; tamam senin içeceğin şey de belli zaten. Hemen geliyorum.

Jimin gittikten sonra Jungkook ve soo jin derin bir muhabete dalarlar. Y/n o esnada telefonuyla uğraşmaktan başka bir şey yapmıyordur. Telefondan kafasını kaldırdığında bir adamla göz göze gelir. Gözlerini kaçırsa da hala adam tarafından izlediğinin farkındadır. Bundan gerçekten rahatsız olur.

Bir kaç dakika sonra göz göze geldiği adam yanına gelir ve sohbet etmeye çalışır.
Y(yabancı); merhaba. Naber?
Y/n; iyi siz?
Y; seninle tanıştığım için çok daha iyiyim. Benim masaya geçelim mi??

O sırada Jimin gelir ve içecekleri masaya koyar. Y/n'ye baktığında bir adamla konuştuğunu görür.
Jimin; y/n
Y/n; efendim Jimin
Jimin; bir sorun yok değil mi
Y; yok kardeşim biz de benim masaya geçiyorduk.
Y/n; ne??
Y; ee geleceğim dedin ya.
Y/n; sana gelmek istemediğimi söyledim.

Jimin y/n'nin bu sözünden sonra adama yaklaşır.
Jimin; uzaklaş.
Y; derdim seninle değil onunla, şimdi çekil önümden velet!

Jimin velet kelimesinden sonra kendini tutamaz ve adama kafa atar...


İŞARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin