7.Bölüm

97 6 0
                                    

Alex tanıdık gelen sesin kimden geldiğini görmek için arkasını döner.
Alex; sen!
Y/n; ne oluyor burda??
Alex; y/n arabaya bin!
Y/n; ne...
Alex; sana bin dedim!
Michael; heyy dur orda küçük hanım, seninle de işimiz var.
Alex; bana bak defol git burdan!
Michael; ayıp oluyor adamım. Bak anlaşalım, gel bir kaç kadeh daha içelim. Hem küçük hanımla da tanışmış oluruz.
Y/n; 1.si adım y/n. 2.si seninle tanışmak gibi bir niyetim asla yok. 3.sü alex gidelim burdan!
Alex; tamam tamam hadi.

Arabaya varmışlarken michael hızlı bir şekilde önlerini keser.
Michael; işimiz bitti demedim.
Alex; bunu sonra, kendi aramızda halledelim.Şuan olmaz,hiç uygun bir zaman değil.
Michael; buna ben karar veririm. Gayet uygun bir zaman. Eğer canın yansın istemiyorsan düş önüme.
Alex; iyi.

Alex elinde bulunan araba anahtarlarını y/n'ye verir.
Alex; sen git ben sonra geleceğim.
Y/n; olmaz!

Michael y/n'nin ellerinde bulunan anahtarı alır ve
Michael; o da geliyor...

Jimin'den devam
Bugün insanlardan beslenmek yerine her zaman geldiğim yere gelmiştim. 2-3 kadeh içmiş ve dışarıya hava almak için çıkmıştım. Arka taraftan gelen kız sesi ilk başta tanıdık gelmese de sonradan o kızın sesi olduğunu anlamıştım.

Hızlı bir şekilde arka kapıya gitmiştim. Fakat karşımda kimseyi bulamamıştım. Ama yeni gittikleri belliydi, kokularından ve izlerinden az önce burada oldukları anlaşılıyordu.

Jimin; senin böyle bir yerde ne işin olabilir...

Y/n'den devam
Adam bizi kulüpten biraz uzak bir eve getirmişti. Galiba kendi eviydi, fakat iğrenç kokuyordu.
Michael; ee evimi nasıl buldunuz??
Y/n; iğrenç ve leş gibi kokuyor.
Michael; nasıl sen bu kokuya iğrenç mi diyorsun, tam tersi sevmen lazımdı. Alex...
Alex; ne var??
Michael; o yeni mi??

Y/n; ya bir yenidir gidiyor. Geldiğimden beri yeni misin, yeni mi dönüştürüldün. Ne demek bunlar!!
Michael; nasıl yani o bir in-insan mı??
Alex; biz de öyleyiz ya hani!
Michael; yalan söylemeyi kes!
Y/n; alex??
Alex; biz...

İŞARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin