21.Bölüm

58 6 1
                                    

Jungkook y/n'nin söylediği ismi duyduğu gibi mutfağa gelmişti.
Y/n; nerdesin, nerde olduğunu söyle lütfen!
Soo jin; b-ben...
Y/n; soo jin, soo jin!
Telefon suratlarına kapanır.
Jungkook; neler oluyor burda!!
Y/n; soo jin aradı ama bir şey dahi söyleyemeden suratıma kapandı telefon.
Jimin; yakalanmış olmalı, bu telefonu artık kullanamazsın.

Jimin telefonun içindeki sim kartını çıkarmış ve kırmıştı.
Jungkook; sen ne yaptın!
Jimin; özel numara, hiçbir işimize yaramaz.
Y/n; lanet olsun! Hepsi benim yüzünden.
Jimin; ikiniz de bir sakin olun lütfen. İşleri sorunsuz halledeceğiz tabi birlikte olursak. Sadece sabretmemiz lazım. Soo jin büyük ihtimalle telefonu bulabilmiş fakat sonrasında yakalanmış. Ama ona bir şey yapacaklarını sanmıyorum, yapmazlar yani. Tanıyorum...
Jungkook; iyi artık eğitimine başlasan mı diyorum?
Y/n; ne yapmam gerekiyor?
Jimin; Jungkook istersen sen dışarıya hava almaya çık.
Jungkook; anlaşıldı, kolay gelsin.
Jimin; sağol.

Jungkook gittikten sonra oturma odasına geçer ve karşı karşıya otururlar.
Jimin; bak öncelikle neler yapabileceğini bilmiyoruz. Ama her vampirce olması gereken bir kaç özellik oluyor. Örneğin hız.
Y/n; yani hız konusunda kendimde bir gelişme göremiyorum.
Jimin; hmm veya güç.
Y/n; yani bence o da öyle. Pek güçlü bir insan değilim,  neler yapabileceğimi bilmiyorum.
Jimin; bu dediğim şeyleri yarın dışarıda deneyeceğiz ama ondan önce denememiz gereken başka özellikler var.
Y/n; hemen şimdi mi?
Jimin; zaman kaybetmememiz lazım değil mi. Şimdi benim özelliklerimden birisi bildiğin gibi kişilerin anılarını silme.
Y/n; evet
Jimin; bunun olup olmadığını deneyeceğiz, öncelikle stres yapma. Sadece odaklan ve zihnime girdiğini ve beni yönettiğini düşün. Sakin bi şekilde lütfen.

Y/n jimin'in yanına oturmuş ve birbirlerine yüz yüze bakmaya başlamışlardı. Y/n gözlerini kapamış ve jimin'in yapmasını istediği gibi odaklanmıştı. Fakat her ne kadar odaklansa veya sakin bir şekilde denese de bunu başaramamıştı.
Jimin; bir etki hissetmedim. En azından bu yeteneğe sahip olmadığını anladık.
Y/n; demiştim yani yeteneksizin tekiyim.
Jimin; şşş sadece olumlu düşün. Şimdi bir yetenek daha var.
Y/n; ne peki?
Jimin; düşünce okuma.
Y/n; bu nasıl mümkün olabilir?
Jimin; bu çoğu vampirde bulunan bir özellik değil.
Y/n; peki bu özelliğe sahip vampir veya vampirler kim?
Jimin; senin baban.
Y/n; n-nasıl ya.
Jimin; sakin ol sadece deneyeceksin. Daha önce denediğin gibi. Şimdi önceki dediklerimi bu sefer düşünce okumak için uygulayacaksın.
Y/n; tamam deneyeceğim.

Y/n 10 dakika boyunca denemiş fakat başaramamıştı.
Y/n; olmuyor işte.
Jimin; son kez dene

Y/n denemeden önce bileklerini refleks olarak tutmuş ve odaklanmıştı.

O sırada tuhaf şeyler hissetmişti. Onun düşüncelerini duyabiliyordu.
Y/n; jimin
Jimin; evet?
Y/n; bir şeyler düşün lütfen.

(Jimin iç ses)
Çok güzel bir kız olduğunu, ve şuan da seni...

Y/n bileğini bıraktığı anda her şey eski haline dönmüştü.
Jimin'in cümlesi tamamlamamıştı ama en azından artık bu güce sahip olduğundan emin olmuştu.
Y/n; iltifat için teşekkürler.
Jimin; bi dakika bi dakika ne yani düşüncelerimi okuyabiliyorsun! Ama neden daha önce başaramadın.
Y/n; aslında sadece sağ bileğimi tutup odaklandıktan sonra başarabildim.
Jimin; ah doğru ya
Y/n; ne oldu??
Jimin; senin baban...

İŞARETDonde viven las historias. Descúbrelo ahora