23."porodica"

1.2K 56 8
                                    

Prošlo je par nedelja od napada, Taehyung je došao kući skroz oporavljen. Ponekad bi mu se javili bolovi koji su ga iritirali ali to nije bilo nešto što on ne može da istrpi.

Obuhvatio je hladnu kvaku ulaznih vrata, otvorivši ih spustio je torbu sa ramena na pod i podigao pogled kada je začuo pucanje vatrometa, gledao je u konfete koje su se razletele na sve strane.

"Dobrodošao kući!", Loren i Jin su uzviknuli istovremeno.

"Nisam došao sa porođaja pa da mi spremate ovakav doček", nasmijao se i rukom pokazao na dekoracije u dnevnoj sobi.

Plavi i bijeli baloni koji su lebdeli u vazduhu, buketi sa raznim cvijećem poređani po kauču i foteljama, bezbroj kesa sa poklonima i velika torta na sredini stola.

"Bilo je teško bez tebe mjesec dana", Jin je govorio dok je prilazio Taehyungu a kada je bio dovoljno blizu povukao ga u zagrljaj.

"Je li u kompaniji sve kako treba?", Taehyung ga upitao  kada se udaljio od njega.

"Jeste, sve je u najboljem redu. Ali, kao što rekoh - bilo je teško bez tebe"

"Pa, sada sam se vratio, nemaš brige. Uzmi odmora koliko ti je potrebno", potapšao ga po ramenu i prošao pored njega očima tražeći nešto.

A onda je ugledao.
Njegovu plavokosu.

Loren ga gledala radosnim očima, osmjehnula se i raširila svoje ruke te se bacila u njegov zagrljaj.Taehyung je snažno obavio svoje ruke oko njenog struka, zario je svoju glavu u njen vrat i na trenutak zatvorio oči.

Taj svježi miris šampona od vanile zauvijek će mu ostati u sjećanju.

Nakon par minuta su se odvojili, ali je Taehyung ponovo privukao ka sebi i ostavio nježan poljubac na njenim usnama.

Iako su se viđali svaki dan u bolnici, nedostajalo im je ovo. Nedostajalo im je da provode više vremena zajedno a najviše im je nedostajao dom i ono što su u njemu bili.

Nakon njegovog iskazivanja emocija, po prvi put Loren osjeća toplinu u vili. Ne osjeća se više poput igračke s kojom bi se on poigrao s vremena na vrijeme.

Njegovi poljupci više nisu bili samo seksualni, zapravo, sada se mogla osjetiti ljubav.

"Gdje je Namjoon?", nakon što joj je poklonio par poljubaca, razgledao je okolo i uočio da on fali.

"Morao je hitno do kompanije, dobio je neki poziv i samo je izjurio odavde", Jin je slegnuo ramenima dok je nožem rezao tortu u kuhinji.

"Rekao je da će brzo da se vrati", Loren je dodala.

"Hej, došao si", čuli su glas iznad sebe i pogledali prema drugom spratu vile te ugledali crnokosu djevojku na samom vrhu stepenica.

Sa malenim smješkom na licu krenula je silaziti držeći se za ogradu. Taehyung je skoro pa zaboravio da Hera živi sa njima, nedugo nakon što se ona preselila dogodio se napad.

Nije imao prilike sjesti sa njom, razgovarati, riješiti probleme iz prošlosti.

Želio je da je upozna, dovoljno da izgradi normalan odnos sa njom. I mislio je da je taj dan došao, a onda se sjetio da Loren ne zna istinu o njoj te se uspaničio.

Ugovor [k.th.] ✔Where stories live. Discover now