25. Dzień, w którym poznałem prawdę
Tonąca dziewiąta dzielnica. Płonąca żywym ogniem dziesiąta. Wieża Eiffla, która dostała nóg i przechadzała się po ulicach Paryża. Figury uciekające z Luwru i ludzie zamieniani w Figury. Jednym słowem kompletny chaos.
Marinette jakimś cudem dostała się do bloku, w którym mieszkała para jej przyjaciół. Przemieniona w Biedronkę wkroczyła do środka. Nino i Alya starali się skryć w rogu i z ulgą przyjęli wiadomość, że intruzem jest ich bohaterka.
- Potrzebuję waszej pomocy – wystawiła ku nim dwie szkatułki, które wzięli bez zastanowienia. Kiedy byli przemienieni, Biedronka zwróciła się do mulatki
- Spróbuj dowiedzieć się, gdzie to wszystko się zaczęło, ja potrzebuję Pancernika, by mnie osłaniał. – wyjaśniła pospiesznie. W tej chwili każda była na wagę złota. Ruda Kitka ukradkiem wyskoczyła przez okno odnowionej kawalerki, a Biedronka z Pancernikiem starli się pozostać w cieniu. Biedronka w między czasie połączyła swoje Miraculum z Duchem (przyp. Miraculum od pamięci).
Biedronka zdołała rozdać tyle Miraculum, na ile pozwalało jej znalezienie odpowiednich osób:
- Julenko Couffaine, oto Miraculum Tygrysa...
- Rose Lavillant, oto Miraculum Śwni...
- Kim Chien Le, oto Miraculum Małpy...
- Mylen Haprele, oto Miraculum Myszy...
- Ivan Bruel, oto Miracululm Barana...
- Nathaniel Kurtzberg, oto Miraculum Kurczaka...
- Kagami Tsurugi, oto Miraculum Smoka...
- Sabrina Raincomprix, oto Miraculum Krowy...
- Chloé Bourgeois, oto Miraculum Pszczoły...
- Alix Kudbel, oto Miraculum Królika
- ... po wszystkim oddasz mi je i obiecasz zachować tajemnicę swojej tożsamości.
Ostatnie Miraculum było dla niej szczególne:
- Luko Couffaine, oto Miraculum Węża, daje Ci moc cofania się w czasie. Po wszystkim oddasz mi je. – powtórzyła któryś raz z kolei. Mężczyzna przyjął Miraculum i przemienił się jak pozostali, jednak cały czas wpatrywał się w bohaterkę z niepewnością.
- Uważaj na siebie, kochanie. – poprosił patrząc w jej oczy, a zaraz potem postanowił użyć swojej mocy po raz pierwszy, aby dziewczyna nie zdołała tego zapamiętać.
Kiedy wybiegała z starego teatru, coś wybuchło pod jej nogami. Dzięki tarczy rozstawionej przez Nino udało się uniknąć poważnych obrażeń, a Luka użył mocy, by mogła tego uniknąć. Wiedział kim jest Biedronka, głupio by było, gdyby nie rozpoznał swojej własnej żony, którą kochał nad życie.
Trójce bohaterów udało się dostrzec czerwoną postać latającą nad ich głowami. Kiedy próbowali ją chwycić unikała ich ataków. Zza budynków wyłoniła się Alya.
Ruda Kitka dzięki iluzji chwytającego lassa zdołała zmylić przeciwnika, w trakcie, gdy Marinette zatrzasnęła go w węzłach swojego jojo. Przeciwnik jakby zniknął, pozostawiając po sobie czarnego motyla starającego się ukryć w krzakach. Biedronka chwyciła go nim zdołał narobić większych szkód. Wtedy po raz pierwszy zdała sobie sprawę, że ofiarami akumy wcale nie muszą być prawdziwymi ludźmi. Musiał stać za nimi ktoś jeszcze – ofiara zero.
Huk. Kilka ulic dalej, Królowa Pszczół starała się spowolnić niewiarygodnie szybkiego przeciwnika. Pancernik ruszył z pomocą: zamykając potwora w szczelnej osłonie. W tym samym czasie Alya mogła zdradzić, czego dowiedziała się o atakach:
YOU ARE READING
Cud - Biedronka i Czarny Kot
FanfictionMarinette w jeden wieczór drastycznie się zmienia: zrozumiała, że miłość do Adriena jest nieosiągalnym marzeniem. Postanawia oddać całą swoją energię, którą do tej pory poświęcała na Adriena, dwóm celom: zostać projektantką, oraz ukończyć szkolenie...