♥Chapter 14♥ Ruli

3.2K 101 16
                                    

Selepas berlatih. Ejen Leon suruh berlatih mengikut teras masing2. Viktor dan Zass sedang bersweet2 di taman belakang Akedami. Iman, Roza, Moon, Mika dan Alicia sedang borak kosong. Khai, Bulat, Jet, Chris dan Hafiq sedang borak kosong. Syasya dan Izzat sedang berehat di Cafe Akedami. Ali dan Rudy pergi berjalan2 di taman bunga. Akedami ada taman bunga ke?🤔 lantaklah tapi bukan kat belakang kat tepi2😂

Ali: "Rudy, jom duduk kat rumput kat sane. Ade banyak bunga!" Dengan nada ceria. Rudy hanya angguk dengan senyum kecil. Mereka berdua pun duduk kat rumput. Ali yang sedang petik bunga yang cantik2. Rudy hanya senyum kecil melihat Ali sedang petik bunga. Pipi Ali pau2 dan jambu2. Kulit putih Ali yang bersih dengan leher yang bersih. Rudy tak tahan lihat leher Ali macam nak kissmark je. Ali datang dengan flower crown macam ni👇👇👇👇

 Ali datang dengan flower crown macam ni👇👇👇👇

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Ali datang dengan 2 crown. Ali memakai dan memakaikan pada Rudy.

Ali: "Hemsem tak?" Ali tunjuk pada dirinya sendiri. Rudy hanya smirk. Rudy mendekati telinga Ali.

Rudy: "Cute adelah~" Dengan nada mengoda. Ali dah blush dan tolak Rudy.

Ali: "Ape ni Rudy!? nanti orang nampak!?" Ali nelihat kiri kanan dengan laju. Rudy hanya smirk.

Rudy: "Kenape pulak?~" Dengan nada mengoda. Ali cover muka dengan kedua2 tangan. Rudy mendekati Ali dan angkat Ali dengan gaya bridal style. Flower crown Rudy dah jatuh. Flower crown Ali masih di kepala Ali yang sedang blush tu. Ali terkejut.

Ali: "A-ape ni Rudy!?" Ali dah blush. Rudy bawak Ali hinggalah ke bilik salinan. Mujurlah takde orang kalau tak😓

(Di Bilik Salinan)

Rudy letakkan Ali dan kuncikan pintu. Ali yang dah takut terus undurkan diri. Rudy hanya smirk sambil mendekati Ali.

Warning
🔞🔞🔞🔞

Rudy menahan kedua2 tangan Ali. Rudy hanya lihat ke arah mata Ali sambil menlijat bibir sendiri. Ali pandang tempat lain dengan blush macam tomato.
'Kenapelah dengan mamat ni!!!' Kata Ali dalam hati. Rudy mendekati bibir Ali dan...

Chup

Rudy kiss Ali di bibir dengan lembut. Kedua2 tangan Rudy sedang buka baju dan seluar Ali. Ali tidak boleh tahan tangan Rudy sebab kedua2 tangan Ali di gari dengan senjata Rudy. Ali kehabisan oksigen. Ali mengeleng kepala tanda mahu lepas. Apabila Rudy telah tanggalkan baju dan seluar Ali, Rudy melepaskan ciuman. Rudy smirk lihat Ali sedang ambil oksigen.

Rudy: "Ape kate kite main satu 'permainan'~" Dengan nada mengoda. Rudy tanggalkan baju dan seluarnya. Ali pandang tempat lain. Dua ejen muda itu tiada benang menutupi badannya. Rudy kiss di leher Ali dan Ali rasa geli.

Ali: "R-Rudy~ gelilah~" Ali rasa geli. Rudy buka mulutnya dan...

Ali: "Ahh~" Rudy meninggalkan kissmark. Kedua2 tangan Rudy bermain dengan niple Ali. Rudy mengisap dengan kasar. Mata kanan Ali tertutup dengan muka blush.

Ali: "Ahh~ R-Rudy~ janganlah isap aku punye n-ni~ mmm~" Ali mendesah. Rudy mengalirkan tangan dari niple.

(Di Kelas Inviso)

Moon: "Wei Alicia tengok ni!" Dengan nosebleed. Moon dan Alicia berada di kelas inviso. Alicia yang lalu dari luar terus masuk dalam dan mendekati Moon.

Alicia: "Ape die?" Moon tunjuk pada lebtop di hadapan Moon. Alicia pandang depan dan dah nosebleed.

Alicia: "WEI BRTULLAH CAKAP KAU!" Dengan nada bangga dengan nosebleed. Mereka berdua pun sambung tonton Ruli😂

(Di Bilik Salinan)

Rudy memegang dick Ali dan naik turun. Rudy menjilat dick Ali. Tiba2 Ali rasa pelik.

Ali: "Mmm~ Rudy aku rase nak terkeluar ahh~" Ali mendesah. Rudy hanya gelak pelahan sambil smirk.

Rudy: "Kau nak tahu ape yang lelaki akan keluarkan?~" Rudy smirk sambil lihat Ali yang blush. Ali mengeleng lemah. Rudy smirk dan sambung memegang dick Ali.

Ali: "Mmm~ R-Rudy~ n-nak terkeluar~" Ali mendesah. Sprema Ali terkeluarkan dan terkene badan Rudy. Ali menutup kedua2 mata. Rudy mengambil garinya semula. Ali baru sahaja nak bangun tapi di tahan Rudy.

Rudy: "Nak ke mane baby~" Dengan nada mengoda. Ali nak tarik tangannya semula tapi Rudy kuat sangat. Rudy tarik tangannya dan masukkan dicknya kedalam hole Ali.

Ali: "AHH~ RUDY!!" Ali mengalami kesakitan pada holenya seperti terkoyak. Ali melajukan sodokannya dan gerakkan dicknya dalam hole Ali.

Rudy: "Nak tak kite 'main' sampai round 5~" Dengan nada mengoda. Ali dah blush sangat sebab Rudy menjilat bibirnya sendiri.

Ali: "TIDAKKKKK!!!!!!" Ali menjerit tidak mahu. Terpaksalah buat.

(Di Kelas Inviso)

Moon: "AHHH!!! TISU TISU TISU!!!!" Moon dah nosebleed. Alicia hanya senyum dengan nosebleed.

Mika: "WEI!! IMAN MANE TISUUU!!!" Mika dah keluar banyak kali dah nosebleed. Roza dah pengsan masa round 4. Iman tergesa2 mencari tisu dengan nosebleed. Chris yang tengah kiss2 Jet tegur Iman kenapa Iman nosebleed, tiada jawapan😂😂

Bersambung...
Oh ye, Izzat menyertai Akedami dan menjadi Tekno, senjata syurikin. Kesian Ali takleh jangan selama 4 hari ni rasa😂 lepas ni Zastor pulak~~ bye!

Cinta Di Akedami S1Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt