56: veselý Vánoce!

579 49 10
                                    

Draco
o týden později, 24. prosince

„Sněží!" vříská Blaise a ukazuje na vločky za oknem. Otráveně zamručím a dám si přes hlavu polštář. Proč se o Vánocích budí tak brzo? Proč?

„Veselý Vánoce!" přidá se Notty. „Mám si na sebe vzít sobí brejle?"

Takhle to je každej rok. Po celý rok jsme jak těla bez duše, ale když jsou vánoční svátky, celá hadí kolej se zcvokne.

„Ne, dám je Harrymu, aby mu ladily s mýma stromkama," vytrhnu mu brejle z ruky.

„Seš takovej sobec," mlaskne Notty a začne se hrabat ve skříni. „Line, tys mi pral můj santovskej overal?"

„Jo, máš ho tady," ukáže Haoyang kartáčkem za sebe do koupelny. Má na sobě vánoční svetr a šedý oversize tepláky. Nečum na něj! Máš přece Harryho!

„Pánové, dáme snídani nebo dárky?" odvrátí Blaise zrak od sněhu za oknem. Má v uších ozdoby a choker se světýlkama. Pošuk.

„Snídani," Lin si z obličeje sundá papírovou masku. „Chci vidět, jak dá pan Láska ty brejle Potterovi."

Do háje. Mohlo mě napadnout si ji dát, mám pleť jak Shrek.

🥭🥭🥭

„Ho ho ho!" zařve na celou Velkou síň Notty a parta dívek z Mrzimoru se začne hihňat a můj kudrnatej kámoš se potěšeně začervená.

„Líbí se ti ta bloncka, že?" drknu do něj loktem a Notty kývne na souhlas. „Pozvi ji někam do Prasinek. Holky milujou vánoční lásky."

„Fakt?"

„Věř mi. Jsem teplej tak, že ani v -9 nenosím bundu," postrčím ho. Notty si odkašle a vydá se k nim. To dáš, Notty!

„Baf!" skočí na mě někdo zezadu. Jasně, že to je Harry, ale dělám překvapenýho.

„Harry! Tohle mi nedělej," prohrábnu mu vlasy. Má je tak jemný, jako hedvábí. Chci se jich furt dotýkat. „Něco pro tebe mám."

„A co?" Snaží se mi dostat za záda, ale furt se otáčím, a když Harry málem po brejlích chňapne, dám je do vzduchu.

„To je diskriminace!" protočí Harry očima. „Seš tak o hlavu vyšší."

„Fajn, promiň," dám ruku dolů a sundám mu jeho brejle. „Máš tak hezký oči."

„Díky."

„Jako čerstvá žába v láku," neodpustím si. To je kousek tý trapný básničky, co dostal Harry na Valentýna.

Harry mě praští po ruce. „Buď ticho. Mám z toho trauma doteď."

Pokrčím kolena, abych byl stejně vysokej jako Harry, a opatrně mu nasadím sobí brejle. Skjsklksj. Je tak rozkošnej!

„Proč tak děsivě tlemíš?"

Narovnám se a nasadím si svoje vánoční brejle. Jsou to zelený třpytivý stromky, a na nich jsou barevný kamínky. „Netlemím."
_______
a/n: trocha vánoční nálady, jeej😻 jinak, ty brýle fakt mám✌🏻
jak se těšíte na poslední kapitolu?

chytač ϟKde žijí příběhy. Začni objevovat