Viyandan...
Düğün davetiyesi gelmişti mirza ağa beni arayıp karımıda alıp gelmemi istedi babamıa da ayrı davet etmişti eve gelince avşine söyledim gelmek istemediğini söyledi zaten sinirliydim
Bahozu yolda görmüştüm
"nasılsın bahoz"
"iyidir viyan avşin nasıldır"
"iyidir akşam mıdyata gıdıcez"
"sizde gelıyorsunuz oyle mı vıyan''
" evet biz de davetlıyız"
"anladım bahoz hepnızmı geleceksiniz peki"
"evet hepimiz"
Orda vedalaşıp eve geldim hıc asmını gormeye niyetim yoktu unutmak istiyordum gormek istemiyordum ama o ısrarla karsıma gözümün önüne geliyor aklıma gırmıstı bile valizimi alıp cıktım avşine yardım etmedım edemedım yola çıktık gidiyorduk vardığımızda asmin tum guzellığıyle karşıdan geliyordu butun bedenim souk terlemeye başladı avşinle aynı odada kalınca bana söyledikleri kalbime bir hançer gibi saplanıyordu kalbim kırıktı yattım ne deseydim bise diyemedim sabah gözümü açtım burnuma yoğun şekilde bahar kokusu geliyordu bu avşindi onun kokusuna alışmıştım iyice..
Başı göğsümde yatarken rahatsız etmedım kıpırdanınca birden fırladı ben de anlamasın diye tepki gosterdım zaten kahvaltı edip aksama hazırlandı kadınlar herkes gıyınmıştı avsın giyinmemişti asmin kuğu gibi gelince ağlamam geliyordu bu kadar severken kavuşamamak dokunamamak ne kadar zordu kimse anlamıyordu dinlemiyordu beni en çokta asmin serhat asmine hayran hayran bakarken onu orda boğmak ıstedım tabi botan sureklı beni kontrol ediyordu babam avşine gidip giyinmesini söylerken o gıttı asmin de arkasından gıttı haraleletlı konusma vardı ben de hemen gittim yanlarına belkı asminle kötü de olsa iki saniye konusur göz göze gelirdim ne kadarda acizim...
Avşin asmine düşman diyince avşine kızdım tabi bu asmının gozune girmek ıcındı acızlıgın daniskası.
Bize şeytan dedi avşin yanımda asmin olsaydı ben ona bile razıydım.
Bir sure sonra içerden çıktı avşin çok güzel olmuştu sanki masallardan kaçmıştı sanki bu dünyadan değildi tıpkı bir hayal gibiydı.
Ordakı herkes onu izliyordu delı oldum direk yanına gittim ve ona
"neden abarttın" dedım
Oda haklıydı zaten sacına tarak tek vurmustu Baska bise yapmadı hıc bise yapmadan bir insan nasıl bu kadar guzel olabilir...
Düğün alayına gelince herkesin gözü onlardaydı ama en dikkat çeken avşindi. Baranla göz göze gelen avşin bir saniye bile kırpmadı gözünü sınır kat sayılarım daha şimdiden çıkmıştı.
Avşin anons edilince o ve jında cıktılar oyuna baran kalkınca ıyıce gerildim Allahtan jındayla oynadı Ferhat ta avşinle Ferhat ıyı adamdı ona güveniyordum avşin çok guzel oynuyordu herkes özenle dikkatle onu izliyordu.
Oyun alanında avşin yoktu bir sure sonra asmınde yoktu kafamı aradım evet baran yerinde oturmuş hikmet ağayla konuşuyordu peki bunlar nerde ilerlerken karşımda yerde ağlayan asmını gördüm yanına koştum avşin gözleri dolmuş izliyordu
Asmının dedıklerıyle kafamı yedım Benkı viyan peyman Benkı koskoca ağa Benkı aşiretin liderı beni aşalar oyle mı beni yerer öyle mi aklım dondu kaldı avşin yalan söylüyor derken tokat attım asmindeki mutluluğu anlatamam onu oyun alanına götürünce yerin de oturdu.
Kına dağılınca herkes dağıldı kına boyunca avşine bakıyordum o boyle bırı degıldı nasıl bunu yapar Tahir sureklı izliyordu avşini onunda sırası gelecekti aklımda asla onu öldürmek yoktu ama aklımdakiler korkutuyordu beni...
YOU ARE READING
AMED DE AŞK CEHENNEMİ (tamamlandı)
Science FictionAğladı avşin sevdiğinin arkasından bana inanmıyor musun baran? Adam döndü ve kadına sen avşin hardal benim için bitmiş bir kitabın ölmüş karakterisin! Sen benim sevdıgım degılsın hani o guzeller guzelı yuzunu ben gorecektım sen benim avşinim degıls...