Bölüm 61🍀

9.3K 456 8
                                    

Dayanılması en zor acılar,insanın için'de  gizlediği acılardır...

///////\///////////////\////////\

Bazen suçluyorsunuz, bazen bu neden böyle diyorsunuz, bazen gördüğünüzle yargılıyorsunuz, ama içimiz içimiz viraneyse, harabeyse, yada çaresizce yapıyorsak, hayat zordu cehennem vardı aydınlığa kavuşanlar bedel ödüyordu, sız hiç bedel ödediniz mi? Mutlu olduğunuz için!!!

🌙🌙🌙🌙🌙

Elime aldığım mektubun üstünde..

Avşinime, mavi suyuma.. Yazıyordu..

Viyan bana baktı ona uzattım sen oku diye kabul etmedi sana yazılanı sen oku dedi elime aldım beni dinleyen herkese tek tek göz gezdirdim.. Ve okumaya başladım..

~avşin, kardeşim ne yazıcam ne dıyıcem hiç bilmiyorum güzelim, içimde bir şey var bana ait olmayan şuan benim asmınım içimde ki şey hala gelmeden sana düşman olmadan bunları yazmak istiyorum, vıyana karşı asla kötü düşünmedim ama kafamdaki şey o düşünce beni hep kötülüğe sürükledi, hayalı düşmanlar var, berçem in canını yakmamak için çok çaba sarf ediyorum ama olmuyor geceleri ağlaya ağlaya yatıyor, hatta bazen aç yattığı bile oluyor, ona ıyı bak onu sev ona anne ol onu koru kolla, vıyan, sende baba ol sen de sev koru kolla, sen de hakkını helal et serhatın ravzanı getırdıgı gece asla zoruma gitmiyordu asla kıskanmadım, ama içime o şey gırdı yıne saçma sapan düşüncelere gırdım ben asmınım ve şuan asmin olarak yazıyorum, gözümün önünde hayaller var avşin nedir bilmiyorum,
Sana kızdığımda odama gelip pişman oluyordum ama yine yüzünü gördüğümde yıne aynı hali alıyordum neyse, evet ilk başta kıskandığım için canını yaktım ama şimdi bu hastalık sana yaklaşmama ve kızım berçeme yaklaşmama ızın vermıyor kızıma ıyı bak satırımın sonuna geliyorum benı affet avşinim güzelim, senı seviyorum benı unut beni çokça unut aklına gelmiyim bu yüzden bir mezarım olmayacak başımın ucuna gelıpte ağlamayın ben hak etmiyorum senı seviyorum benı affet hoşçakal avşin..

Anamm canım Anamm affet beni sana evlat acısı yaşattım ana senı evlat acısıyla bıraktım anam benim, bir mezarım bile yok anam olmayacak, başıma gelıp ağlama ana ben hak etmem sana çektirdim affet beni ana, senı seviyorum ana berçeme dokunduğunda torun diye sevme asmin diye sev asmın diye..
Senı seviyorum ana affet beni.. Hoşçakal..

Baba, baba sana hakkımı helal etmiyorum, sen benı avşini sattın baba sana hakkım helal değil...

Serhat bunu okurmusun bılmıyorum, ama benı affet senı zor durumda bıraktım sana çok dıyecek şeyim yok, sadece affet ben hak ettim her şeyi..
Hoşçakal..

Ve kızım berçem, berçemim kızım zeytin gözlüm annemm, anneni tanımıycan kokusunu bılmıycen senin için benım ve babanın bir fotoğrafını sakladım bir süveterıne bızı ordan gör tanı, annemm benı affet sana analık edemedim bu mektubumu sakla, kızım papatya kokulum, gül güzelim, annemm sana sarılmadım hiç olmuyor hastayım ben bir kara yılan gıbı herkes içimde yavaş yavaş yıne içime giriyor bişeler acele edip yazmak istiyorum sana, berçem avşin teyzeni çok sev o sana anne olacak anne, sen çok güzel bir kız olucan ben senı göremıycem olsun annem her gün Dicle nehrine gel bana ağıt yak annem ben orda seni su dalgalarıyla dinliyor olacağım, berçemim amede karşı dik dur kendını ezdirme kendını ve hakkını savun töreye boyun eğme bu sana vasiyetimdir, amed cehennem olup yansa sen su olup söndür güzel kızım sev ama adam sev annen gıbı Gıdıp karaktersiz sevme, öyle bırını sevki uğruna canını alma benım gıbı.. uğruna yaşa, ve yaşat sana karşı çıkana dik dur avşin berçem kimi sevse sorgusuz sualsiz ver kızımı buda sana vasiyetim olsun.. Berçem güzel kızım şimdi yatakta oturmuş bunları sana yazıyorum, sende şuan o küçük ellerini ağzına götürmüş sesler çıkarıyorsun sen hep benim için 5 aylık kıvırcık saçlı penbe elbiseli beyaz tenli kızım olarak kalacaksın çünkü senı son görüşüm, annem, annem benim, kızım berçemım bu hayatta çok sey yaptım ama en güzeli sensin her Ne kadar doğmanı istemesemde.. Berçemim berçem kızım sana veda edemiyorum satırlarımın sonuna geliyorum içim yanıyor kızım, ananı affet berçem anneni affet annen seni seviyor, ben şimdi sona geldım senı seviyorum kızım, senı çok seviyorum Berçemim annesinin gül yüzlüsü.. Hoşçakal bu mektubun sana ayrılan kısmını sakla kızım sonsuza kadar sakla tamam mı Annemmm.. Senı.. Senı.. Ne yazıcaktım bılmıyorum neyse galıba yıne o hastalık aklımı başımdan aldı.. Hoşçakalın"

AMED DE AŞK CEHENNEMİ (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin